• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η σοφιστικέ τετρακίνηση Twinster βοηθά το Insignia GSi να στρίβει σαν τρένο ακόμη και σε βρεγμένο οδόστρωμα.

    Οδική συμπεριφορά: Έχει την χάρη του

    Διαβάστηκε από 6537 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/3/2018
     

    Οδηγώντας το Opel Insignia GSi σε ορεινές διαδρομές γύρω από την Μασσαλία στη νότια Γαλλία αίσθηση μας έκαναν αρχικά τα καταπληκτικά καθίσματα, που κυριολεκτικά αποτελούν σημείο αναφοράς. Από εκεί και πέρα και παρά τους τροχούς των 20 ίντσων με ελαστικά 245/35 που «φόραγαν» τα μοντέλα της δοκιμής άκρως θετική ήταν η εντύπωση από την ποιότητα κύλισης, ειδικά στην normal λειτουργία. Στην Sport η άνεση θυσιάζεται αισθητά, προς χάρη της μηδενική κλίσης και του πιο δυναμικού κρατήματος κάτι που διαπιστώσαμε στην πίστα εξέλιξης της Michelin στη Νότια Γαλλία, όπου και εκτελέσαμε αρκετές δοκιμασίες σε διάφορες συνθήκες.

    Ακόμη και στο βρεγμένο/σχεδόν παγωγμένο οδόστρωμα εντός και εκτός πίστας, το Insignia GSi δίνει μια ξεχωριστή αίσθηση ασφάλειας και αυτοπεποίθησης στον οδηγός. Δεν είναι το πιο επικοινωνιακό ή συμμετοχικό μεσαίο σπορ μοντέλο, είναι όμως ακλόνητα σταθερό και πολύ γρήγορο. Μας άρεσε η ροπή του diesel (όχι όμως όσο χαμηλά αναφέρεται στο press kit, αλλά κοντά στις 2.500 σ.α.λ) και φυσικά η οικονομία του: Όταν αλλάξαμε με συνάδελφο αυτοκίνητα έχοντας κάνει την ίδια διαδρομή με ίδια μέση ταχύτητα σχεδόν, το diesel είχε κάψει κάτι λιγότερο από ένα τέταρτο και η βενζίνη σχεδόν το μισό ρεζερβουάρ. Κακά τα ψέματα όμως η βενζίνη έχει άλλη χάρη, περισσότερη εκρηκτικότητα (ειδικά στα άμεσα kick down του πολύ καλού αυτόματου κιβωτίου), πιο ραφιναρισμένη λειτουργία και πιο ωραίο ήχο, που με την επιλογή Sport γίνεται «σωστός». Η αυστηρή επιτήρηση των Γάλλων αστυνομικών δεν μας επέτρεψαν να κυνηγήσουμε τα όρια στο δρόμο, ωστόσο στην πίστα η τετρακίνηση κάνεις «παπάδες», ενώ τα φρένα στέκονται στο ύψος των περιστάσεων.
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

     
    Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια