Ριζικά αλλάζει η παλέτα των επιλογών σε ό,τι αφορά τα μηχανικά σύνολα.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ριζικά αλλάζει η παλέτα των επιλογών σε ό,τι αφορά τα μηχανικά σύνολα.

Κινητήρες: Ριζική αλλαγή

35.232 Επισκέψεις στο άρθρο (9/5/2017)

Ριζικά αλλάζει η παλέτα των επιλογών σε ό,τι αφορα τα μηχανικά σύνολα. Ο τρικύλινδρος 1.000άρης σε ατμοσφαιρική έκδοση με 65 και 75 ίππους αλλά και ως TSI με 95 και 115 ίππους συνθέτει τις πρώτες επιλογές από την πλευρά της βενζίνης με τοπ έκδοση τον τετρακύλινδρο 1,5 TSI των 150 ίππων. Ένας 1.600άρης TDΙ με εκδοχές στους 80, 95 και 115 ίππους θα έρθει να δώσει καλό τράβηγμα απο χαμηλά μαζί με οικονομία καυσίμου ενώ κάπου ανάμεσα στα δύο «στρατόπεδα» θα τοποθετηθεί ένα αεριοκίνητο Ibiza με μοτερ CNG βασισμένο στον 1,0 λτ. TSI κινητήρα. Η ισχύς εδώ θα είναι 90 ίπποι.

Δεν έχει μείνει τίποτα απείραχτο στο πέμπτης γενιάς μοντέλο και οι επεμβάσεις δείχνουν πολύ σωστά στοχευμένες.

Δεν έχει μείνει τίποτα απείραχτο στο πέμπτης γενιάς μοντέλο και οι επεμβάσεις δείχνουν πολύ σωστά στοχευμένες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Στην Ισπανία εμείς οδηγήσαμε τον δυνατότερο απο τους 1.000άρηδες ο οποίος έδειξε να μην έχει το παραμικρό ζήτημα στο να κινήσει πολύ σβέλτα το νέο μικρό SEAT.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
citroen