Το DS 7 Crossback είναι διαθέσιμο με χρηματοδότηση προνομιακό επιτοκίου 2,9%.
DS: Υβριδικό DS 7 Crossback με προνομιακή χρηματοδότηση
209.580 Επισκέψεις στο άρθρο
Η DS κάνει πιο ελκυστική την απόκτηση των μοντέλων της μέσω ευέλικτων χρηματοδοτικών προγραμμάτων, τα οποία μπορείτε να προσαρμόσετε στις δικές αγοραστικές ανάγκες. Αποκτήστε το πολυτελές DS 7 Crossback, στην υβριδική Plug-In έκδοση Ε-Tense αποφασίζοντας εσείς την προκαταβολή που θέλετε να δώσετε (από 40%) και να εξοφλήσετε το υπόλοιπό ποσό μέσα σε χρονικό διάστημα έως και τέσσερα χρόνια, διατηρώντας όλη αυτήν την περίοδο σταθερό επιτόκιο ύψους 2,9%.
Το DS 7 Crossback E-Tense έχει, ένα μοτέρ βενζίνης 1,6 λιτρων με τούρμπο και 200 ίππους, αλλά και από ένα ηλεκτρικό μοτέρ σε κάθε άξονα, με απόδοση περίπου 110 ίππων έκαστο. Όλα αυτά συνδυαστικά βάζουν 300 ίππους κάτω από το δεξί πεντάλ του οδηγού μαζί με 520 Νm ροπής. Η προτεραιότητα είναι η ηλεκτροκίνηση και όταν το όχημα «πάρει μπρός» εσύ δεν ακούς κάτι διότι πάει by default στο πρόγραμμα Electric, με την αυτονομία του να είναι περίπου 50 χλμ..Το πιο σημαντικό ωστόσο είναι πως το γαλλικό μοντέλο καίει ανάλογα τη χρήση από 1,5 έως 6 λτ./100 χλμ., τιμές εξαιρετικές για τον όγκο του.
Προϋπόθεση να κατοικείς σε προάστιο, σε κλειστή με μαντρότοιχο μονοκατοικία ή σε περιφραγμένη φυλασσόμενη πολυκατοικία, ώστε να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο μη και ο ταχυφορτιστής των 1.000,00+ ευρώ απαλλοτριωθεί από τη γνωστή ευαίσθητη κοινωνική ομάδα που απογυμνώνει από μέταλλα, ηλεκτρικά κλπ συχνά, πυκνά τις πόλεις.
Συγνώμη, αλλά το άρθρο με έκανε να αναρωτηθώ για το εξής:
"Δώρο ο ταχυφορτιστής". Δηλαδή στα ηλεκτρικά, υβριδικά κλπ. σκας την τριαντάρα σου και μετά σου λένε άλλο ένα χιλιάρικο για ταχυφορτιστή?
Έτσι όπως τα λες ΒΒΒ. Από την άλλη βέβαια, δεν είναι υποχρεωτικό να εγκαταστήσεις ταχύφορτιστή. Φορτίζουν και στις κανονικές πρίζες, απλά παίρνει παραπάνω ώρα. Κι έπειτα όποιος μπορεί και σκάει την τριαντάρα, δεν νομίζω να ιδρώσει για ένα χιλιάρικο.
Πάντως όταν φορτιζα με ταχυφορτιστη μπαταρίες ΑΑ κ ΑΑΑ επαναφορτιζόμενες μετά από 2,3 φορτίσεις καταστρεφόταν..λέτε να ισχύει το ίδιο κόστος μπαταρίες αυτοκινήτων με την ταχεία φορτιση;
Προϋπόθεση να κατοικείς σε προάστιο, σε κλειστή με μαντρότοιχο μονοκατοικία ή σε περιφραγμένη φυλασσόμενη πολυκατοικία, ώστε να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο μη και ο ταχυφορτιστής των 1.000,00+ ευρώ απαλλοτριωθεί από τη γνωστή ευαίσθητη κοινωνική ομάδα που απογυμνώνει από μέταλλα, ηλεκτρικά κλπ συχνά, πυκνά τις πόλεις.
Συγνώμη, αλλά το άρθρο με έκανε να αναρωτηθώ για το εξής: "Δώρο ο ταχυφορτιστής". Δηλαδή στα ηλεκτρικά, υβριδικά κλπ. σκας την τριαντάρα σου και μετά σου λένε άλλο ένα χιλιάρικο για ταχυφορτιστή?
Έτσι όπως τα λες ΒΒΒ. Από την άλλη βέβαια, δεν είναι υποχρεωτικό να εγκαταστήσεις ταχύφορτιστή. Φορτίζουν και στις κανονικές πρίζες, απλά παίρνει παραπάνω ώρα. Κι έπειτα όποιος μπορεί και σκάει την τριαντάρα, δεν νομίζω να ιδρώσει για ένα χιλιάρικο.
Πάντως όταν φορτιζα με ταχυφορτιστη μπαταρίες ΑΑ κ ΑΑΑ επαναφορτιζόμενες μετά από 2,3 φορτίσεις καταστρεφόταν..λέτε να ισχύει το ίδιο κόστος μπαταρίες αυτοκινήτων με την ταχεία φορτιση;