Μάθετε τις κύριες λειτουργίες της υπηρεσίας Opel OnStar.
Opel OnStar
66.361 Επισκέψεις στο άρθρο (14/1/2017)
Όπως το νέο Opel Astra, έτσι και το Opel Μοkka X διατίθεται με όλες τις υπηρεσίες Opel OnStar για 5 έτη πλην της βασικής έκδοσης που αποτελεί στοιχείο του προαιρετικού εξοπλισμού. Με την υπηρεσία OnStar, με το απλό πάτημα ενός κουμπιού στο εσωτερικό του αυτοκινήτου ο οδηγός μπορεί να συνομιλήσει με έναν ειδικό σύμβουλο της υπηρεσίας, 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα. Οι κύριες λειτουργίες της υπηρεσίας είναι οι εξής:
Σε περίπτωση ατυχήματος που προκαλεί ενεργοποίηση των αερόσακων και εφόσον δεν απαντηθεί τηλεφωνική κλήση του συστήματος προς τον χρήστη του αυτοκινήτου, στέλνεται αυτόματα βοήθεια στον τόπο του ατυχήματος.
Σε περίπτωση κλοπής, το OnStar εντοπίζει το όχημα.
Τηλεχειρισμός του οχήματος από το smartphone, μέσω ειδικού app.
Ο οδηγός μπορεί να επικοινωνήσει ανά πάσα στιγμή με κάποιον σύμβουλο και να ζητήσει οδηγίες για κάποιο προορισμό ή π.χ. το κοντινότερο πρατήριο καυσίμων. Ο Σύμβουλος στέλνει απευθείας το ζητούμενο σημείο ως προορισμό στο σύστημα πλοήγησης του αυτοκινήτου.
Το σύστημα μπορεί ανά πάσα στιγμή να διενεργήσει διαγνωστικό έλεγχο του οχήματος (πίεση ελαστικών, κατάσταση αερόσακων, ηλεκτρονικά βοηθήματα κ.λπ.) και να ενημερώσει ανάλογα τον οδηγό.
Η αλήθεια είναι ότι το diesel πέθανε. Ούτε η Opel δαπάνησε χρήματα για να φτιάξει αυτόν τον εκπληκτικό κινητήρα, ούτε η (μισητή σε πολλούς - όχι σε μενα ως κάτοχος) VW το νέο 1,5 diesel που έρχεται, ούτε το group PSA που αναβάθμισε τον HDi της από 100 σε 120 ίππους + Add Blue, ούτε η Alfa τον εξωπραγματικό 2,2 tdi Της Giulia, ουτε βεβαίως η Ford τον νεο πολύ καλό 1.5 dci του Kuga, ούτε τέλος η Mercedes ξεκίνησε ένα μακρόπνοο πλάνο-επένδυση 3δις ευρώ για έξέλιξη μεσαίων και μεγάλων κινητήρων ντίζελ που θα τοποθετηθούν ΣΕ ΟΛΗ τη γκάμα το 2019. Το diesel πέθανε - ζήτω το diesel.
Η αλήθεια είναι ότι το diesel πέθανε. Ούτε η Opel δαπάνησε χρήματα για να φτιάξει αυτόν τον εκπληκτικό κινητήρα, ούτε η (μισητή σε πολλούς - όχι σε μενα ως κάτοχος) VW το νέο 1,5 diesel που έρχεται, ούτε το group PSA που αναβάθμισε τον HDi της από 100 σε 120 ίππους + Add Blue, ούτε η Alfa τον εξωπραγματικό 2,2 tdi Της Giulia, ουτε βεβαίως η Ford τον νεο πολύ καλό 1.5 dci του Kuga, ούτε τέλος η Mercedes ξεκίνησε ένα μακρόπνοο πλάνο-επένδυση 3δις ευρώ για έξέλιξη μεσαίων και μεγάλων κινητήρων ντίζελ που θα τοποθετηθούν ΣΕ ΟΛΗ τη γκάμα το 2019. Το diesel πέθανε - ζήτω το diesel.
Λάθος κατάλαβες φίλε Λεωνίδα τo diesel θα απαγορευτεί σύμφωνα με το autotriti!
Πως είπατε, diesel?