• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο τετρακίνητο Opel Mokka X με τον 1.600άρη diesel κινητήρα απόδοσης 136 ίππων. Πως τα καταφέρνει εντός και εκτός δρόμου;

Η ανάρτηση του Mokka X είναι σφιχτή και επηρεάζει την παρεχόμενη άνεση των επιβατών, ωστόσο από την άλλη του προσδίδει ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά στην άσφαλτο.

Ο κινητήρας diesel των 1,6 λίτρων της Opel αναδεικνύει τον Crossover χαρακτήρα του Mokka X.

Σχεδιαστικά το ανανεωμένο Mokka X υιοθετεί την νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της Opel με το κόμπακτ διαστάσεων αμάξωμά του να δείχνει πιο δυναμικό συνολικά.

Test: Opel Mokka X

Διαβάστηκε από 22792 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/1/2017

To μικρό SUV της Opel επιστρέφει ανανεωμένο και με την προσθήκη «Χ» στο όνομά του πολλαπλασιάζει τις αρετές του, οι οποίες στην 4κίνητη έκδοση με τον diesel κινητήρα είναι ούτως η άλλως μοναδικές για την κατηγορία.

 
What is new
- Τετρακίνητο με 1,6 diesel 136 ίππων
- Καίει 6,4 λτ./100 χλμ.
- Τιμή από 26.000 ευρώ

+ Εμφάνιση μέσα – έξω, λειτουργία κινητήρα, επιδόσεις, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά, χώροι επιβατών
- Στενά καθίσματα, μικρός χώρος αποσκευών αναλογικά με τις διαστάσεις του, τιμή 4κίνητων εκδόσεων

 
Το Mokka ήταν το πρώτο μικρό Crossover/SUV αυτοκίνητο της Opel και μέχρι σήμερα κατάφερε να την βάλει στο παιχνίδι της συνεχώς αναπτυσσόμενης αυτής κατηγορίας με τον πιο πειστικό τρόπο. Από το 2012 που παρουσιάστηκε μέχρι και σήμερα έχει ξεπεράσει τις 600.000 πωλήσεις, ενώ στη χώρα μας αποτελεί ένα από τα πιό δημοφιλή αυτοκίνητα της κατηγορίας. Στην ανανεωμένη του έκδοση, εκσυγχρονίζεται σημαντικά και βελτιώνεται στα σημεία, με το εκτεταμένης έκτασης facelift να του προσθέτει και ένα «Χ» στην ονομασία του, που θα συνοδεύει πλέον όλες τις αντίστοιχα «περιπετειώδεις» προτάσεις των Crossover αυτοκινήτων της Opel. 
 
Εμφάνιση: Opel και εγένετο…
Σχεδιαστικά το ανανεωμένο Mokka X υιοθετεί την νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της Opel με το κόμπακτ διαστάσεων αμάξωμά του να δείχνει πιο δυναμικό συνολικά. Στο εμπρός μέρος η Opel-οποίηση διαμορφώνεται από την οριζόντια εμπρός μάσκα σε σχήμα φτερού και τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα LED. Ο προφυλακτήρας είναι και εκείνος νέος και διαθέτει λιγότερα πλαστικά ένθετα, με το Mokka Χ να αποκτά έτσι περισσότερο εκλεπτυσμένη εικόνα εκεί. Στο πίσω μέρος και πάλι τα όμορφα φωτιστικά σώματα αποτελούν το βασικότερο πεδίο αλλαγών, που στις πιο πλούσιες εκδόσεις είναι και εκείνα τεχνολογίας LED. Νέοι διαθέσιμοι και πιο «ζωντανοί» χρωματισμοί έρχονται να συμπληρώσουν την παλέτα των 12 συνολικά διαθέσιμων χρωμάτων -η σκούρα πορτοκαλί απόχρωση Amber Orange και η πιο έντονη κόκκινη βαφή Absolute Red- και νέες ζάντες αλουμινίου, συμπληρώνουν τις προσθήκες στο Mokka X, διευρύνοντας τις διαθέσιμες επιλογές.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • alekan

    Η αλήθεια είναι ότι το diesel πέθανε. Ούτε η Opel δαπάνησε χρήματα για να φτιάξει αυτόν τον εκπληκτικό κινητήρα, ούτε η (μισητή σε πολλούς - όχι σε μενα ως κάτοχος) VW το νέο 1,5 diesel που έρχεται, ούτε το group PSA που αναβάθμισε τον HDi της από 100 σε 120 ίππους + Add Blue, ούτε η Alfa τον εξωπραγματικό 2,2 tdi Της Giulia, ουτε βεβαίως η Ford τον νεο πολύ καλό 1.5 dci του Kuga, ούτε τέλος η Mercedes ξεκίνησε ένα μακρόπνοο πλάνο-επένδυση 3δις ευρώ για έξέλιξη μεσαίων και μεγάλων κινητήρων ντίζελ που θα τοποθετηθούν ΣΕ ΟΛΗ τη γκάμα το 2019. Το diesel πέθανε - ζήτω το diesel.

      14