Οι επιβάτες του πίσω καθίσματος έχουν στη διάθεσή τους αρκετό αέρα για τα πόδια και τα κεφάλια τους και θα νιώσουν στριμωγμένοι μόνο αν χρειαστεί να μετακινηθεί άλλος ένας επιβάτης.
Χώροι: Καλοί για επιβάτες, μικρός για αποσκευές
66.447 Επισκέψεις στο άρθρο (14/1/2017)
Το Mokka X όπως και ο προκάτοχός του, διαθέτει πολύ καλούς χώρους για τους επιβάτες του πίσω καθίσματος αλλά μέτριο χώρο αποσκευών. Πιο συγκεκριμένα ο διαθέσιμος αέρας για τα πόδια και τα κεφάλια 2 επιβατών είναι μεγάλος με το εσωτερικό πλάτος του πίσω καθίσματος να είναι σχετικά μικρό, ενώ και το τούνελ της μετάδοσης είναι υψηλό δυσχεραίνοντας έτσι την άνετη μετακίνηση ενός επιπλέον (μεσαίου) επιβάτη. Αναλογικά με τις μεγαλύτερες για τα δεδομένα της κατηγορίας, διαστάσεις του, το Mokka X διαθέτει μέτριο χώρο αποσκευών με όγκο 356 λίτρων. Αυτός πάντως διαθέτει πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα και μεγάλο άνοιγμα, με το κατώφλι φόρτωσης να είναι υψηλό.
Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 356 λίτρων και κρίνεται οριακά επαρκής αλλά βρίσκεται στο μέσο όρο της κατηγορίας.
Η αλήθεια είναι ότι το diesel πέθανε. Ούτε η Opel δαπάνησε χρήματα για να φτιάξει αυτόν τον εκπληκτικό κινητήρα, ούτε η (μισητή σε πολλούς - όχι σε μενα ως κάτοχος) VW το νέο 1,5 diesel που έρχεται, ούτε το group PSA που αναβάθμισε τον HDi της από 100 σε 120 ίππους + Add Blue, ούτε η Alfa τον εξωπραγματικό 2,2 tdi Της Giulia, ουτε βεβαίως η Ford τον νεο πολύ καλό 1.5 dci του Kuga, ούτε τέλος η Mercedes ξεκίνησε ένα μακρόπνοο πλάνο-επένδυση 3δις ευρώ για έξέλιξη μεσαίων και μεγάλων κινητήρων ντίζελ που θα τοποθετηθούν ΣΕ ΟΛΗ τη γκάμα το 2019. Το diesel πέθανε - ζήτω το diesel.
Η αλήθεια είναι ότι το diesel πέθανε. Ούτε η Opel δαπάνησε χρήματα για να φτιάξει αυτόν τον εκπληκτικό κινητήρα, ούτε η (μισητή σε πολλούς - όχι σε μενα ως κάτοχος) VW το νέο 1,5 diesel που έρχεται, ούτε το group PSA που αναβάθμισε τον HDi της από 100 σε 120 ίππους + Add Blue, ούτε η Alfa τον εξωπραγματικό 2,2 tdi Της Giulia, ουτε βεβαίως η Ford τον νεο πολύ καλό 1.5 dci του Kuga, ούτε τέλος η Mercedes ξεκίνησε ένα μακρόπνοο πλάνο-επένδυση 3δις ευρώ για έξέλιξη μεσαίων και μεγάλων κινητήρων ντίζελ που θα τοποθετηθούν ΣΕ ΟΛΗ τη γκάμα το 2019. Το diesel πέθανε - ζήτω το diesel.
Λάθος κατάλαβες φίλε Λεωνίδα τo diesel θα απαγορευτεί σύμφωνα με το autotriti!
Πως είπατε, diesel?