ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Peugeot 5008: Γιατί είναι ιδανικό για ταξίδια σύμφωνα με το Test Center

 Σχολιάστε 
23.062 Επισκέψεις στο άρθρο (5/6/2025)
Peugeot 5008: Γιατί είναι ιδανικό για ταξίδια σύμφωνα με το Test Center
7 Φωτογραφίες »

Peugeot 5008: Γιατί είναι ιδανικό για ταξίδια σύμφωνα με το Test Center

Είναι το πιο οικονομικό σε κατανάλωση μοντέλο στην κατηγορία του στο ταξίδι (5,8 λτ./100 χλμ.).
Χωράει έως 7 επιβάτες και έχει συρόμενη μεσαία σειρά για περισσότερη πρακτικότητα.
Η καμπίνα του θυμίζει BMW και είναι πολύ ήσυχη στα πολλά χιλιόμετρα (68,2 db στα 120 χλμ./ώρα).
Είναι ευθύβολο στον αυτοκινητόδρομο, κρύβει ικανοποιητικά το βάρος του στις στροφές.

autotriti team

Χωρούν ακόμη και 7 επιβάτες με άνεση και έχει συρόμενη μεσαία σειρά για περισσότερη πρακτικότητα

To Peugeot 3008 είναι από τα πιο ευρύχωρα οικογενειακά SUV στην κατηγορία του, όποιος όμως χρειάζεται κάτι μεγαλύτερο που να χωρά ακόμη και 7 επιβάτες, μπορεί να επιλέξει το 5008, το μοναδικό 7θέσιο μοντέλο που υπάρχει στην γκάμα της γαλλικής φίρμας. Το 5008 είναι 25 πόντους πιο μακρύ με μήκος 4,79 μέτρα αλλά υιοθετεί την ίδια θελκτική σχεδιαστική γλώσσα και όπως και το 3008, ξεχωρίζει για τον «ταξιδιάρικο» χαρακτήρα του. Πάμε να δούμε γιατί.

To Peugeot 5008 ξεχωρίζει για την χωροταξία του και την ικανότητά του να μεταφέρει ακόμη και 7 επιβάτες, άρα αξίζει να ξεκινήσουμε από αυτόν το τομέα. Εκτός από μεγαλύτερο μήκος σε σχέση με το 3008, το 5008 έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 162 χλστ. (2.901 χλστ.), που του επιτρέπει να διαθέτει και μια τρίτη σειρά καθισμάτων, στην οποία μπορούν να κάτσουν παιδιά ή μικρόσωμοι ενήλικες. Αυτό δεν σημαίνει ότι όσοι κάτσουν στη μεσαία σειρά θα στριμωχτούν, με τις μετρήσεις μας να δείχνουν πως ο χώρος για τα γόνατα είναι αρχοντικός στα 26 εκατοστά, όπως και ο «αέρας» για τα κεφάλια στα 8 εκ., χάρη στην οροφή, η οποία, σε αντίθεση με αυτή του 3008, δεν είναι coupe. Αξίζει να σημειωθεί πως η δεύτερη σειρά καθισμάτων είναι συρόμενη, κάτι που σε συνδυασμό με το επίπεδο πάτωμα και τις πολλές θήκες για αντικείμενα, απογειώνει την πρακτικότητα, και πως το φάρδος του καθίσματος είναι από τα μεγαλύτερα στα 1.433 χλστ., συνεπώς μπορεί να φιλοξενήσει άνετα 3 επιβάτες.

Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 748 λίτρα με την τρίτη σειρά καθισμάτων αναδιπλωμένη, νούμερο από τα κορυφαία της κατηγορίας, ενώ με τη χρήση των δύο καθισμάτων της 3ης σειράς, η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ μειώνεται στα 269 λτ..

Είναι το πιο οικονομικό σε κατανάλωση στην κατηγορία του στο ταξίδι (5,8 λτ./100 χλμ.)

Προϋπόθεση για να είναι ένα αυτοκίνητο καλή επιλογή για ταξίδια είναι να έχει χαμηλή κατανάλωση στον αυτοκινητόδρομο. Αυτός είναι ένας τομέας στον οποίο το Peugeot 5008 τα καταφέρνει εξαιρετικά, αφού με πραγματική κατανάλωση στα 5,8 λτ./100 χλμ. με ταχύτητα 120 χλμ./ώρα, είναι το μοντέλο με την χαμηλότερη κατανάλωση στην κατηγορία του (μεσαία SUV) αλλά και αυτό που μπορεί να κάνει τα περισσότερα χιλιόμετρα (750) με ένα γέμισμα, χάρη στο 55 λίτρων ρεζερβουάρ του.

O μη-απαιτητικός σε καύσιμο κινητήρας του είναι ένα 1.200άρι turbo μοτέρ που συνδυάζεται με 48V υβριδική τεχνολογία (μικρή μπαταρία και ένας ηλεκτροκινητήρας 21 ίππων) που του επιτρέπει να παρκάρει και να ξεπαρκάρει και να εκκινεί ήπια, χρησιμοποιώντας μόνο ηλεκτρική ενέργεια. Η συνδυαστική ιπποδύναμη φτάνει τα 145 άλογα και τα 230 Nm ροπής και μεταδίδεται αποκλειστικά στους μπροστινούς τροχούς χάρη σε ένα 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που αλλάζει σχέσεις χωρίς ο οδηγός να το καταλάβει και κάνει την οδήγηση πιο εύκολη τόσο στο ταξίδι όσο και στην πόλη (κυρίως).

Έχει premium και ήσυχη καμπίνα (68,2 db στα 120 χλμ./ώρα)

Σημαντικός παράγοντας για να πραγματοποιεί ο οδηγός ευχάριστα ταξίδια είναι να έχει στη διαθέσή του ένα όμορφο cockpit, το οποίο θα αδημονεί να χρησιμοποιήσει. Αυτό συμβαίνει στο νέο 5008 καθώς το ταμπλό είναι «χτισμένο» γύρω από τον οδηγό, έχει upper-class φινίρισμα, ατμοσφαιρικό φωτισμό (σε 8 χρώματα) και παράλληλα είναι εξαιρετικά hi-tech με το πανοραμικό i-Cockpit, το κυρτό πάνελ των 21 ιντσών που ενοποιεί τον 12,3 ιντσών ψηφιακό πίνακα οργάνων και την 9,7 ιντσών οθόνη του infotainment, να ξεχωρίζει. Κάτω από τις οθόνες και πάνω στην κεντρική κονσόλα βρίσκονται τα i-toggles, δηλαδή ψηφιακές συντομεύσεις για άμεση πρόσβαση σε αγαπημένες λειτουργίες, ενώ ανάμεσα στα δύο μπροστινά καθίσματα υπάρχουν ποτηροθήκες και χώρος για να βάζει ο οδηγός και ο συνοδηγός τα πράγματά τους.

Τόσο ο οδηγός όσο και οι επιβάτες, εκτός από άνετους χώρους και πολλή τεχνολογία, θα απολαύσουν τα ταξίδια με το 5008 χάρη στην πολύ ήσυχη καμπίνα του. Το ντεσιμπελόμετρό μας έδειξε 68,2 db όταν το 7θέσιο SUV της Peugeot κινείται με 120 χλμ./ώρα στον αυτοκινητόδρομο, επίδοση από τις καλύτερες στην κατηγορία του.

Είναι ευθύβολο στον αυτοκινητόδρομο και έχει ανάρτηση που περιορίζει τις κλίσεις

Πώς συμπεριφέρεται το Peugeot 5008 στον αυτοκινητόδρομο; Εμπνέει ασφάλεια ή είναι σαν να οδηγείς φορτηγό λόγω του όγκου του; Όπως είδαμε στην δοκιμή μας, το Peugeot 5008 παρά το μεγάλο βάρος και τις αυξημένες διαστάσεις του, έχει πολύ πιο ανάλαφρη συμπεριφορά από ό,τι περίμεναν οι περισσότεροι, κάτι που το οφείλει στην καινούρια STLA Medium πλατφόρμα που χρησιμοποιεί σύγχρονα, ελαφριά και άκαμπτα υλικά. Στις υψηλές ταχύτητες, το 5008 εμπνέει ασφάλεια και σταθερότητα, ενώ η ανάρτησή του έχει ρυθμιστεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να περιορίζει όσο το δυνατόν περισσότερο τις κλίσεις του αμαξώματος και παράλληλα να προσφέρει μεγάλη άνεση. Το τιμόνι είναι ακριβές και δίνει σωστή πληροφόρηση, ενώ με την επιλογή στο mode Sport, ο οδηγός έχει την επιλογή να κινηθεί ακόμη πιο δυναμικά, εάν το επιθυμεί.

Mercedes
LEASING BIG VANS