ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: Suzuki Vitara mild hybrid 4x4. Ικανό αν και τα χρόνια περνάνε…

 Σχολιάστε 
6.907 Επισκέψεις στο άρθρο (5/6/2025)
Δοκιμή: Suzuki Vitara mild hybrid 4x4. Ικανό αν και τα χρόνια περνάνε…
4 Φωτογραφίες »

Το Vitara βγήκε το 2015 και από τότε βελτιώνεται με τονωτικές ενέσεις και όχι μια νέα γενιά.
Βέβαια τώρα έχει περισσότερα στάνταρ συστήματα ασφαλείας και νέα οθόνη στο ταμπλό.
Από τα λίγα επίσης SUV πόλης με 4κίνηση και κλείδωμα του κεντρικού διαφορικού.
Είναι όμως 3.700 πιο ακριβό από το KGM Tivoli, το άλλο μικρό SUV που κλειδώνει διαφορικό.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Αναβάθμιση με περισσότερα στάνταρ συστήματα ασφαλείας και νέα οθόνη στο ταμπλό

Το Suzuki Vitara αποτελεί ένα από τα πιο πετυχημένα μικρά SUV που διαχρονικά φημίζεται για τις εκτός δρόμου ικανότητές του. Είναι άλλωστε ένα από τα λίγα μοντέλα της κατηγορίας που είχε τετρακίνητες εκδόσεις, τις οποίες και διατηρεί μέχρι και σήμερα που έχει περάσει στην εξηλεκτρισμένη εποχή του, με φουλ hybrid και mild hybrid (όπως στο μοντέλο της δοκιμής μας) κινητήρες.

Με αφορμή λοιπόν την ευρωπαϊκή οδηγία GSR2, η τρέχουσα γενιά του Suzuki Vitara έλαβε όλα τα σύγχρονα υποχρεωτικά συστήματα ασφαλείας και με την ευκαιρία αντικαταστάθηκε η κεντρική οθόνη με μία νέα 9 ιντσών. Παράλληλα έγιναν και διακριτικές αλλαγές στη σχεδίαση, με νέο προφυλακτήρα, ανασχεδιασμένη γρίλια σε γυαλιστερό μαύρο φινίρισμα, καθώς και νέες ζάντες.

Είναι όμως μοντέλο του 2015 και έχει μείνει πίσω σε τομείς όπως τεχνολογία, ποιότητα και εικόνα καμπίνας

Βέβαια παρά την μικρή αυτή αναβάθμιση, το Vitara εξακολουθεί να είναι δομικά ίδιο με το μοντέλο που κυκλοφόρησε το 2015, κάτι που δεν κρύβεται εύκολα, ειδικά στο εσωτερικό του. Ο διάκοσμος είναι παρωχημένος, όπως αποτυπώνεται από τον πίνακα οργάνων με τα αναλογικά όργανα και το πλαστικό χειριστήριο, τα basic πλαστικά στο ταμπλό που αποσκοπούν στην αντοχή παρά στην ποιοτική αίσθηση της αφής, καθώς και στην έλλειψη πιο hi-tech στοιχείων εξοπλισμού.


Ο διάκοσμος της καμπίνας είναι παρωχημένος, με basic πλαστικά και μαλακή επένδυση μόνο στο πάνω μέρος του ταμπλό, με την όλη κατασκευή γενικότερα να μην αποσκοπεί να κερδίσει εντυπώσεις, αλλά να αντέξει στο χρόνο.
4 Φωτογραφίες »

Ο διάκοσμος της καμπίνας είναι παρωχημένος, με basic πλαστικά και μαλακή επένδυση μόνο στο πάνω μέρος του ταμπλό, με την όλη κατασκευή γενικότερα να μην αποσκοπεί να κερδίσει εντυπώσεις, αλλά να αντέξει στο χρόνο.

Έχει 4κίνηση με κλείδωμα του κεντρικού διαφορικού

Επανερχόμενοι στις ικανότητες του Vitara, η τετρακίνηση AllGrip, προσφέρει την επιλογή «Lock» για κλείδωμα του κεντρικού διαφορικού, η οποία είναι και το ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα. Αυτό και το KGM Tivoli είναι τα μοναδικά μικρά SUV με αυτό το χαρακτηριστικό. Βέβαια το KGM τιμολογιακά βάζει δύσκολα στο μοντέλο της Suzuki, καθώς είναι 3.700 ευρώ φθηνότερο (από 22.490 ευρώ, ενώ το Vitara κοστίζει από 26.180) και έχει 163 άλογα, έναντι 129 του Vitara.

Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για τη νεότερη εκδοχή του Suzuki Vitara 4X4

Σελίδα 2Κινητήρας : Ικανό σύνολο που δεν καίει
Σελίδα 3Στο δρόμο: Στην πόλη άνετο και εκτός δρόμου ικανότατο
Σελίδα 4Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Autotriti.gr
Autotriti.gr