Μένεις πιστός στη μάρκα ή... ξενοκοιτάς; Εσείς πόσο πιστοί μένετε στη μάρκα αυτοκινήτου που έχετε; Ποια μάρκα κρατάει τους πελάτες της;
Τι αυτοκίνητο είχατε πριν και τι τώρα; Πιο πριν; Τι θα αγοράσετε μετά; Έχετε σκεφτεί ποτέ πως μπορεί να είστε εγκλωβισμένοι σε μία μάρκα ή απλά μένοντας σταθεροί νοιώθετε ασφάλεια; Υπάρχει λοιπόν «πίστη» στις μάρκες; Εσείς τι κάνετε;
Δεν είναι πολλά τα χρόνια που μία μάρκα μπορούσε να κρατήσει έναν πελάτη όλη του τη ζωή. Το επόμενο αυτοκίνητό του ήταν προδιαγραμμένο. Θα ήταν το νέο μοντέλο της ίδιας μάρκας. Αυτό μπορεί να γίνεται ακόμη σήμερα; Μπορεί κανείς με τόσα μοντέλα στην αγορά να μείνει «κολλημένος» με μία μάρκα;
Η λογική πίσω από αυτή την «πιστότητα» ήταν η πεποίθηση πως η μάρκα που «αγαπάει» ο καθένας φτιάχνει τα «καλύτερα» αυτοκίνητα. Η σιγουριά πως άσχετα με το αν είναι όμορφο ή όχι, έχει τεχνολογία ή όχι και το τι προσφέρει ο ανταγωνισμός, αγοράζοντας από τη μάρκα αυτή έχεις «το κεφάλι σου ήσυχο».
Σε αυτό μεγάλο ρόλο παίζει φυσικά και ο αντιπρόσωπος. Σίγουρα όταν έχεις αποκτήσει μία σχέση με την εταιρεία που σου πουλάει το αυτοκίνητο, όταν σου συμπεριφέρονται άψογα, σε ξέρουν για πελάτη τους και σε υποστηρίζουν, θέλεις αυτό να κρατήσει για πάντα. Και κρατάει αγοράζοντας κάθε φορά από την ίδια μάρκα.
Όμως πόσο συχνά συμβαίνει αυτό; Στην Ελλάδα μάλιστα υπάρχει και το φαινόμενο κάποιες εταιρείες όταν σε μάθουν για «σίγουρο» αντί να σε έχουν «βασιλιά» να κάνουν ακριβώς το αντίθετο. Δεν είναι λίγοι αυτοί που έφυγαν από μια μάρκα μετά από χρόνια «πίστης» γιατί άλλαξε ο αντιπρόσωπος ή ακόμη και το συνεργείο της γειτονιάς. Όταν παραγνωρίστηκαν και άρχισαν τα «δεν έχω χρόνο τώρα, εσύ δικός μας είσαι, πέρνα αύριο», και το «σφάξιμο» στο λογαριασμό.
Ακόμη όμως και αν υπάρχει η εξυπηρέτηση, είναι τόσο σημαντική για να κρατήσει κάποιον στην ίδια μάρκα; Τόσα αυτοκίνητα, τόσα μοντέλα, τόσες νέες τεχνολογίες, δε δημιουργείται το δέλεαρ να δοκιμάσει κανείς και κάτι άλλο;
Κάτι έστω «γειτονικό». Αν πας ας πούμε από τη Fiat στην Alfa Romeo, οι διαφορές είναι μικρές. Το ίδιο δίκτυο, ίδια φιλοσοφία, αλλά το αυτοκίνητο διαφέρει. Από την Peugeot στη Citroen το ίδιο, αν πας όμως στη Renault κάτι αλλάζει. Τα όρια που θέτει η «εθνικότητα» συχνά συγκρατούν αγοραστές που «παίζουν» από τη μία μάρκα στην άλλη. Πιο πέρα όμως;
Εσείς τι κάνετε; Αλλάζετε μάρκες; Αλλάζετε εθνικότητες; Πόσο μακριά από το προηγούμενο αυτοκίνητό σας είναι αυτό που έχετε τώρα; Και τι θα μπορούσε να έχει αυτό ώστε να πάρετε από την ίδια μάρκα και στο μέλλον; Τι είναι αυτό που αξίζει τόσο ώστε να μείνετε πιστοί; Τι λέτε;
Opoios exei agorasei sth zwh tou Mercedes kainourio kai mallista arketa akribo modelo den uparxei pote periptwsh na mhn ksanaparei Mercedes. Den exei na tou prosferei kamia allh marka kati kalutero oti kathgoria autokinhtou 8elei na parei. Apo tzip mexri supercar.
Αν παίρναμε όλοι τουοτα ή Μερσεντές ο κόσμος μας θα ήταν ..ασπρόμαυρος, ευτυχώς όμως δεν συμβαίνει αυτό.Υπαρχει και η πλειάδα( σουμπαρου) η μιτσου.. η Μάζντα με τα διαχρονικά mx,rx κλπ,η Νισάν με κάτι gtr και skyline που ξεφτυλιζουν τα χρονόμετρα,η Ρενό ο πεζακας το λεμόνι(Σιτροέν),η μπεμπα, η Φορντ με κάτι απίστευτα κοσγουορθ που είχαν αφήσει εποχή η πάντα με όμορφα μοντέλα Όπελ οι φινετσάτοι Ιταλοί με αυτοκίνητα που μιλάνε κατευθείαν στην καρδιά προσπερνώντας το μυαλό τη λογική κλπ, και μόνο για αυτά δε θά παίρνα ποτέ το ψυχρό αν όχι γεροντίστικο Μερσεντές για να δείχνω κάτι που στο κατω-κάτω δεν είμαι
Συμφωνω με τους προλαλυσαντες , οι μαρκες ειναι δυο
ΤΟΥΟΤΑ για αυτοκινητο πολης και για κατι καλυτερο MERCEDES!
ειδικα τα νεα τους μοντελα δεν παιζονται η καθεμια ειναι ηγετης στην κατηγορια τους.
Νομίζω πως πάνω από όλα Το θέμα είναι οικονομικό και όχι πίστης σε μία μάρκα. Η επιθυμητή εξέλιξη του μέσου Έλληνα οικογενειάρχη είναι κάπως έτσι: Toyota Avensis, μετα Volkswagen Passat και μετά Audi A4 η BMW 3 series η Mercedes c-class.
φοβερα αυτοκινητα τα mazda, εντελως απροβληματιστα, με ομορφο design, πολυ καλο πατημα στο δρομο, και λιγα εξοδα συντηρησης συγκριτικα με toyota. Eχω υπαρξει κατοχος toyota, καλα αυτοκινητα, αλλα δε συγκρινονται με τα mazda!
Ως τώρα μένω πιστός στη μάρκα αυτοκινήτου που έχω. Μέχρι στιγμής δεν έχω ξενοκοιτάξει. Φυσικά, αυτό δε μπορώ να το... προβλέψω για όλη την υπόλοιπη ζωή μου.
Opoios exei agorasei sth zwh tou Mercedes kainourio kai mallista arketa akribo modelo den uparxei pote periptwsh na mhn ksanaparei Mercedes. Den exei na tou prosferei kamia allh marka kati kalutero oti kathgoria autokinhtou 8elei na parei. Apo tzip mexri supercar.
TOYOTA, δεν υπάρχει κάτι άλλο
Μονο toyota
Συμφωνώ για TOYOTA και MERCEDES.Θα προσέθετα HONDA και ALFA ROMEO,έτσι για το driving pleasure της υπόθεσης..
Αν παίρναμε όλοι τουοτα ή Μερσεντές ο κόσμος μας θα ήταν ..ασπρόμαυρος, ευτυχώς όμως δεν συμβαίνει αυτό.Υπαρχει και η πλειάδα( σουμπαρου) η μιτσου.. η Μάζντα με τα διαχρονικά mx,rx κλπ,η Νισάν με κάτι gtr και skyline που ξεφτυλιζουν τα χρονόμετρα,η Ρενό ο πεζακας το λεμόνι(Σιτροέν),η μπεμπα, η Φορντ με κάτι απίστευτα κοσγουορθ που είχαν αφήσει εποχή η πάντα με όμορφα μοντέλα Όπελ οι φινετσάτοι Ιταλοί με αυτοκίνητα που μιλάνε κατευθείαν στην καρδιά προσπερνώντας το μυαλό τη λογική κλπ, και μόνο για αυτά δε θά παίρνα ποτέ το ψυχρό αν όχι γεροντίστικο Μερσεντές για να δείχνω κάτι που στο κατω-κάτω δεν είμαι
Μόνο Toyota η μεγάλη μου αγάπη. Αξιοπιστία όχι αστεία. Σίγουρα μου αρέσουν και άλλες μάρκες αλλά σαν τη Toyota καμιά.
Συμφωνω με τους προλαλυσαντες , οι μαρκες ειναι δυο ΤΟΥΟΤΑ για αυτοκινητο πολης και για κατι καλυτερο MERCEDES! ειδικα τα νεα τους μοντελα δεν παιζονται η καθεμια ειναι ηγετης στην κατηγορια τους.
Μονο ιταλικο.
Νομίζω πως πάνω από όλα Το θέμα είναι οικονομικό και όχι πίστης σε μία μάρκα. Η επιθυμητή εξέλιξη του μέσου Έλληνα οικογενειάρχη είναι κάπως έτσι: Toyota Avensis, μετα Volkswagen Passat και μετά Audi A4 η BMW 3 series η Mercedes c-class.
Μονο Ιταλικα
φοβερα αυτοκινητα τα mazda, εντελως απροβληματιστα, με ομορφο design, πολυ καλο πατημα στο δρομο, και λιγα εξοδα συντηρησης συγκριτικα με toyota. Eχω υπαρξει κατοχος toyota, καλα αυτοκινητα, αλλα δε συγκρινονται με τα mazda!
Ως τώρα μένω πιστός στη μάρκα αυτοκινήτου που έχω. Μέχρι στιγμής δεν έχω ξενοκοιτάξει. Φυσικά, αυτό δε μπορώ να το... προβλέψω για όλη την υπόλοιπη ζωή μου.