Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές; Round 6!

254.978 Επισκέψεις στο άρθρο (6/11/2019)

Πράσινες, κίτρινες και κόκκινες μάρκες. Ποια αυτοκίνητα είναι ζημιάρικα; Ποια τρίζουν; Σε ποια σε γδέρνουν ζωντανό όταν πας για service; Ποιες εταιρείες αθετούν τις υποσχέσεις και υποχρεώσεις τους; 4.200+ επώνυμες αναφορές αποκαλύπτουν τα μυστικά όλων των μοντέλων!

Η μεγάλη έρευνα Autocheck του AutoΤρίτη περνάει στην 6η φάση, έχοντας συμπληρώσει ήδη περισσότερες από 4.200 αναφορές από τα προηγούμενα κύματα. Όπως μπορείτε να δείτε και παρακάτω, οι ιδιοκτήτες αποκαλύπτουν όλα τα μυστικά των αυτοκινήτων τους, δίνοντας σε όλους εσάς πλούσιο υλικό, όχι μόνο για να ενημερωθείτε για τις κακοτοπιές, αλλά και να καταθέσετε τις δικές σας εμπειρίες.

Η έρευνα του Autocheck καταγράφει το πόσο ευχαριστημένοι αισθάνονται οι καταναλωτές, από το αυτοκίνητο τους. Βλάβες, τιμές service, διαθεσιμότητα και τιμές ανταλλακτικών και κυρίως συμπεριφορές αντιπροσωπειών... μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου, είναι τα θέματα που επιβραβεύουν, ή κοκκινίζουν, αντίστοιχα οι καταναλωτές. 

Αυτό σκεφτείτε το λίγο, είναι και το σημαντικότερο για ένα αυτοκίνητο (και όχι μόνο). Ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας; Μας απογοήτευσε; Η μήπως είναι τόσο καλό, που αισθανόμαστε την ανάγκη να το επιβραβεύσουμε ή …να του γράψουμε και ποίημα; (έγινε και αυτό, από έναν αναγνώστη μας στο παρελθόν!) 

Το αυτοκίνητο σας είναι ζημιάρικο;
Σας γδέρνουν ζωντανό, όταν πάτε για σέρβις;
Περιμένατε μήνες για κάποιο ανταλλακτικό και το πληρώσατε πανάκριβα;
H αντιπροσωπεία αθέτησε τις υποσχέσεις της;
Κάντε αναφορά!


Το αυτοκίνητο σας δεν σπάει, δεν λυγάει;
Οι τιμές που πληρώνετε για σέρβις είναι πολύ χαμηλές;
Tα ανταλλακτικά του είναι πάντα διαθέσιμα και πάμφθηνα;
Η αντιπροσωπεία σας εκπλήσσει ευχάριστα;
Επιβραβεύστε τους!


Οι πληροφορίες αυτές είναι πολύτιμες για μας τους υπόλοιπους, αλλά και για σας. Μια βλάβη που σας συνέβη αυτό τον μήνα και τη χρυσοπληρώσατε, αν έχει συμβεί σε άλλους 5 αυτό το μήνα, τότε δεν είναι τυχαία βλάβη, ούτε οφείλεται σε σας.
Ό,τι κοκκινίσετε βοηθάει όλους τους άλλους να αποφύγουν τα ίδια λάθη και υποχρεώνει τους κατασκευαστές και τις αντιπροσωπείες να βελτιωθούν.

Ό,τι πρασινίσετε, επιβραβεύει αυτούς που προσπαθούν και τους ενθαρρύνει να συνεχίσουν να παρέχουν ακόμα καλύτερες υπηρεσίες για το καλό όλων μας.

Ο δικός μας στόχος, σαν AutoΤρίτη, είναι να ακουστούν τα παράπονά σας και να βελτιωθούν οι υπηρεσίες των εταιρειών προς εσάς. Θα συνεχίσουμε λοιπόν, με τη βοήθειά σας και τις αναφορές σας, να πιέζουμε προς την κατεύθυνση αυτή.

Κάντε λοιπόν τώρα και εσείς αναφορά πατώντας το πλήκτρο «Κάντε την αναφορά σας τώρα» στο τέλος του κειμένου.

Δίνετε το όνομα και το email σας και το site μας θα σας στείλει την ίδια στιγμή ένα link στο email σας για να καταχωρήσετε την αναφορά σας.

ΚΑΝΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΑΣ ΤΩΡΑ

Όλες οι αναφορές/επιβραβεύσεις ελέγχονται.

Δείτε 5118 αναφορές & επιβραβεύσεις



Αναφορές & επιβραβεύσεις για ROVER

Rover
414gsi

1400 κυβικά
του 1993

ΑΚΤΙΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ (21/4/2020, 18:20) ΜΠΑΖΗ ΝΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΡΙΑ ΤΟΥ ΟΔΗΓΗΓΟΥ ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ Η ΛΑΣΤΙΧΑ ΙΣΩΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΕΡΑΓΩΓΟΥΣ.
Rover
214 si

1396 κυβικά
του 1996

ΟΥΡΑΝΊΑ (8/11/2019, 09:13) Θα το αγόραζα πάλι
Rover
414si

1396 κυβικά
του 1996

Χάρης (30/10/2018, 15:52) Πολυ καλο αυτοκινητο υστερα από 22 χρονια χρησης! το μονο θεμα που ειχε ηταν ο εγκεφαλος στα πρωτα 2 χρονια ο οποιος αλλαχτηκε μεσα στην εγγυηση παρολα αυτά τελεια λειτουργεια με τα σερβις στην ωρα τους και με προσεκτικη λειτουργια.(απέφυγα το πρόβλημα με την κεφαλη του αυτοκινητου που αντιμετωπιζουν αλλα αυτοκίνητα) φθορα στο εσωτερικο λογικη αν αναλογιστούμε τα χρονια του
Rover
620ti

2000 κυβικά
του 2000

ΛΑΜΠΡΟΣ (29/9/2017, 10:08) Απολυτα ευχαριστημενος με το συγκεκριμενο αμαξι για τα χρονια του ακομα με εκπλησει με τις δυνατοτητες του θεωρω εχει ολο το πακετο
Rover
45

1400 κυβικά
του 2001

ΝΙΚΟΛΑΪΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (13/11/2016, 06:53) Κανενα σημαντικο προβλημα.
Rover
25

1400 κυβικά
του 2007

ΑΝΔΡΕΑΣ (9/11/2016, 22:52) ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Rover
414 gsi

1396 κυβικά
του 1993

Φάνης Σέμπρος (11/12/2015, 14:42) Σίγουρα είμαστε τυχεροί που από την αρχή πέσαμε σε ΑΣΤΕΡΙ μηχανικό. Σε συνδιασμό με προσεκτική χρήση (όχι γκάζωμα με παγωμένη μηχανή, όχι ηλίθιους "κόφτες" πριν τις αλλαγές) και σε τακτική συντήρηση (λάδια κάθε 5000, σέρβις κάθε 10000) το αμάξι κλείνει σε λίγο τα 23 και παραμένει σε αρίστη κατάσταση. Έχει περίπου 283.000ΚΜ, στα οποία δεν θυμάμαι καμία σοβαρή βλάβη, πέρα από τις απολύτως αναμενόμενες, για τον κινητήρα k-series, αλλαγές στη φλάντζα κεφαλής (3 ως τώρα). Στο δρόμο μάς άφησε μόνο 2 φορές, απο ηλεκτρολογικά αίτια (η μια, από δυναμό) Να αναφέρω επίσης και ότι ο μηχανικός, πριν προβεί στην λύση "νέο ανταλακτικό", κοιτούσε πάντα για τυχόν επισκευή/πατέντα που ήταν σημαντικά οικονομικότερη λύση μα και πιο αξιόπιστη.
Rover
416 si

1600 κυβικά
του 1997

ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ (30/5/2015, 15:48) ΤΟ ΡΟΒΕΡ ΜΕ ΤΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΗΣ ΧΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΥΧΕΡΟΥΣ ΤΑ ΑΝΤΑΛΑΚΤΗΚΑ ΤΟΥ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ ΚΑΙ ΔΥΣΕΒΡΕΤΑ
Δεν μασάνε στη βροχή. Ελαστικά με wet επιδόσεις!
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel