
Το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο του Polo έχει σωστή κλιμάκωση και ωραία αίσθηση, ωστόσο ένα εξάρι κιβώτιο αναδείκνυε καλύτερα τα χαρακτηριστικά του συνόλου.
Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα SEAT Ibiza και Skoda Fabia και Volkswagen Polo
SEAT Ibiza vs Skoda Fabia vs Volkswagen Polo: Ποιο «καίει», ποιο προσπερνά, ποιο κάνει φασαρία, ποιο χωράει περισσότερα, ποιο φρενάρει… Απαντήσεις για κάθε απορία.
Κινητήρας: «Παντρεύει» καλύτερα επιδόσεις και οικονομία το Ibiza
Καλύτερο «πάντρεμα» κατανάλωσης και επιδόσεων διαπιστώσαμε στο SEAT Ibiza. Η κατανάλωση βρίσκεται στα ίδια επίπεδα με εκείνη του VW Polo (6,5 λτ./100 χλμ.), ενώ τα 110 άλογα εξασφαλίζουν πολύ καλές επιδόσεις (επιτάχυνση σε στάση στα 9,9 δλ.). Εκτός αυτού, στο SEATάκι είδαμε καλύτερα αποτελέσματα στις μετρήσεις θορύβων, τόσο στα 100 όσο και στα 120 χλμ./ώρα.
Χώροι: Πορτ-μπαγκάζ μικρομεσαίου το Fabia, πιο βολική καμπίνα στο Ibiza

O 1.000άρης TSI του Ibiza είναι πολιτισμένος σε γενικές γραμμές, ανταποκρίνεται χωρίς δυσκολίες πάνω από τις 2.000 σ.α.λ. και επιτρέπει την οδήγηση με 1 ή και 2 σχέσεις πάνω.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Μάρκα/Μοντέλο | SEAT IBIZA | SKODA FABIA | VOLKSWAGEN POLO | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Μετρήσεις AutoΤρίτη | ||||||||
Λάστιχα δοκιμής - Μάρκα | NEXEN | NEXEN | HANKOOK | |||||
Είναι η ταχύτητα με την οποία μπορεί να αποφύγει ένα αυτοκίνητο ένα εμπόδιο που θα πεταχτεί ξαφνικά στο δρόμο και θα επανέλθει στην λωρίδα κυκλοφορίας (Τεστ αποφυγής Κινδύνου)Test Αποφυγής Κινδύνου – Μέγιστη Ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
75,5 | |||||||
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 9,88 | 10,17 | 10,98 | |||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 37,3 | 38,1 | 42,1 | |||||
0-400 μέτρα (δλ.) | 17,24 | |||||||
0-400 μέτρα (ταχύτητα εξόδου) | 133,3 | 132,4 | 128,8 | |||||
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 7,32 | 7,22 | 9,48 | |||||
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) | 10,1 | 10,3 | 14,8 | |||||
Θόρυβος στα 100 (db) | 65 | 68,9 | 66 | |||||
Θόρυβος στα 120 (db) | 67,8 | 71,7 | 68,1 | |||||
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 7,8 | 7,5 | 7,5 | |||||
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (100 χλμ/ώρα)
|
5 | 5,2 | 4,6 | |||||
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 6,5 | 6,8 | 6,5 | |||||
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.)
|
800 | 769 | 870 | |||||
Εσωτερικό πλάτος πίσω (μέτρα) | 1,36 | 1,35 | 1,33 | |||||
Εσωτερικό πλάτος εμπρός (μέτρα) | 1,39 | 1,38 | 1,4 | |||||
Χώρος για τα γόνατα (εκατ.) | 12,5 | 11,8 | 12 | |||||
Χώρος για το κεφάλι (εκατ.) | 2,8 | 2,2 | 2,3 | |||||
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Πραγματικός χώρος αποσκευών (λίτρα)
|
355 | 380 | 351 | |||||
Είναι η απόσταση από το κατώφλι της πόρτας μέχρι το πάτο του προτ-μπαγκάζ (εσωτερικό)Κατώφλι φόρτωσης - Εσωτερικό (εκ.)
|
22 | 20 | 20 | |||||
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το κατώφλι. Όσο πιο χαμηλό, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση βαριών αντικειμένωνΚατώφλι φόρτωσης - Εξωτερικό (εκ.)
|
67,5 | 64 | 72,6 | |||||
Είναι το ελάχιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.)
|
102,5 | 99,5 | 100 | |||||
Είναι το μέγιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΜέγιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.)
|
121 | 99,5 | 100 | |||||
Είναι το ελάχιστο μήκος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Μήκος Πόρτ-μπαγκάζ (εκ.)
|
705 | 850 | 666 | |||||
Είναι η το εωτερικό ύψος του προτ-μπαγκάζΕσωτερικό ύψος Πόρτ-μπαγκάζ (δάπεδο-εταζέρα)
|
545 | 515 | 546 | |||||
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το χερούλι της πόρτας όταν είναι ανοικτή. Δείχνει πόσο εύκολα θα κλείσεις την πόρτα και το αν βρίσκει το κεφάλι σου όταν είσαι όρθιος.Υψος ανοίγματος πόρτας (εκ.)
|
197,5 | 202 | 189 | |||||
Είναι το πλάτος ανοίγματος της πόρτας του πορτ-μπγκάζ. Όσο πιο μεγάλο, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση ογκωδών αντικειμένων.Πλατος Ανοιγματος πόρτας (εκ.)
|
105 | 109 | 93,6 |
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »