Τράκαρες ηλεκτρικό; Θα σου βγει ο κούκος, αηδόνι!

Τράκαρες ηλεκτρικό; Θα σου βγει ο κούκος, αηδόνι!

22.219 Επισκέψεις στο άρθρο (13/9/2022)

Γιατί ένα μικροτρακάρισμα σε ένα ηλεκτρικό μοντέλο είναι τόσο πολύ ακριβότερο από ότι σε ένα συμβατικό; Και ποιός θα πληρώνει τα σπασμένα; Θα περάσουν οι ασφαλιστικές το κόστος στους οδηγούς;

Πόσο έχει στο αυτοκίνητό σου η επισκευή του «στάνταρ» τρακαρίσματος μάσκα-καπό-φτερό-φανάρι-μετώπη; Θα περίμενες πως και σε ένα ηλεκτρικό η Plug-in υβριδικό, να είναι το ίδιο. Και όμως!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Κάθε μέρα ανακαλύπτουμε και κάτι νέο. Ο κόσμος των ηλεκτρικών είναι ολοκαίνουργιος και όσο γίνονται πιο δημοφιλή, τόσο αποκαλύπτονται και πτυχές που κανείς δεν είχε προβλέψει νωρίτερα. Όπως για παράδειγμα ότι στα 8 χρόνια που λήγει η εγγύηση, στις ζεστές χώρες μπορεί να μην έχει μείνει αρκετή μπαταρία ώστε να αξίζει να το αγοράσει κανείς δεύτερο χέρι. Και η «μάχη» της μπαταρίας επεκτείνεται παντού.

Βλέπεις η μπαταρία στη ηλεκτρικά, και σε μικρότερο βαθμό (λόγω μικρότερου μεγέθους) και στα Plug-in υβριδικά έχει τρία βασικά χαρακτηριστικά. Πρώτον είναι μεγάλη, και έτσι απλώνεται σε σημαντικό ποσοστό του όγκου του αυτοκινήτου. Δεύτερον είναι ακριβή, με διαφορά το ακριβότερο τμήμα του αυτοκινήτου, και ίσως ακριβότερη σε αναλογία από το μοτέρ ενός συμβατικού. Και τρίτον είναι «άγνωστη ποσότητα».

Το πρώτο σημαίνει ότι είναι πιθανό όπως και να τρακάρεις, να βρεθείς με την μπαταρία πολύ κοντά στη ζημιά. Ή ακόμη χειρότερα, με την μπαταρία να έχει δεχθεί ζημιά η ίδια. Το δεύτερο φυσικά είναι πρόβλημα, αφού η αντικατάστασή της είναι άμεσα αναγκαία. Όμως ακόμη και σε περίπτωση που δεν έχει πάθει ζημιά, έρχεται αυτό το τρίτο χαρακτηριστικό και τα κάνει όλα δύσκολα. Ότι δηλαδή είναι «άγνωστη ποσότητα».

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
test