• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η νέα Μ5 είναι στο τελευταίο στάδιο δοκιμών και η BMW υπέκυψε στις διαρροές…

Η επιλογή του αν θα συμπεριφέρεται το μοντέλο ως 4κίνητο ή ως πισωκίνητο αποκλειστικά, είναι κάτι που υιοθετείται για πρώτη φορά.

Η επιλογή του αν θα συμπεριφέρεται το μοντέλο ως 4κίνητο ή ως πισωκίνητο αποκλειστικά, είναι κάτι που υιοθετείται για πρώτη φορά.

Προ των πυλών η νέα BMW M5

Διαβάστηκε από 8275 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/8/2017

Την επόμενη BMW M5 θα μπορείς να την επιλέξεις ως 4κίνητη, ή ως πισωκίνητη. Όχι πριν την αγοράσεις, αλλά μετά, με το πάτημα ενός μαγικού μπουτόν. Όμως, δεν είναι μόνο αυτό, το μαγικό στοιχείο επάνω της, αλλά πολλά ακόμη. Οι κατάσκοποί μας, μας αποκαλύπτουν κάθε της λεπτομέρεια.

 
What is new
- 6η γενιά BMW M5
- Πρώτη φορά 4κίνητη
- Ιπποδύναμη 600 άλογα
- Λανσάρισμα στα τέλη του 2017
 
Η πρώτη BMW M5 παρουσιάστηκε το 1984 και μέχρι και σήμερα σε κάθε της γενιά έχει να «πει» κάτι το ξεχωριστό. Για παράδειγμα, η πρώτη γενιά (Ε28) φόραγε μια τροποποιημένη εκδοχή του κινητήρα της M1, η 2η γενιά (Ε34) ήταν φτιαγμένη στο χέρι (σ.σ. η κατασκευή διαρκούσε 2 εβδομάδες), η 3η (Ε39) απέδιδε το «μυθικό» νούμερο (για την εποχή) των 400 ίππων, η 4η (Ε60) φόραγε τον προερχόμενο από την F1 V10 κινητήρα που απέδιδε 400 ή 507 άλογα με το πάτημα ενός μπουτόν και συνδυαζόταν με το αστραπιαίο κιβώτιο SMG, η 5η (F10) άλλαξε το κωδικό γράμμα της και ήταν η πρώτη turbo, ενώ η 6η, που θα λανσαριστεί μέσα στο 2017, θα είναι η πρώτη που στο πάτημα ενός μπουτόν θα συμπεριφέρεται είτε ως τετρακίνητη, είτε ως πισωκίνητη…
 
Όσο δηλαδή παράξενο και αν σας ακούγεται, ο οδηγός της επόμενης γενιάς της M5 θα μπορεί να επιλέξει ανάλογα με τις ορέξεις του, χάρη στο εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης M xDrive με 3 διαφορικά, αν θα στρίβει α λα… τετρακούνα ή πισωκούνα! Συγκεκριμένα, θα υπάρχουν 5 διαφορετικοί συνδυασμοί με βάση τα DSC modes (DSC on, MDM, DSC off) και τα M xDrive modes (4WD, 4WD Sport, 2WD), ωστόσο όταν ο κινητήρας παίρνει μπροστά, θα επιλέγεται η τετρακίνηση και το DSC θα είναι ενεργοποιημένο. Με το DSC απενεργοποιημένο θα μπορείς να επιλέξεις τα modes 4WD, 4WD Sport και 2WD. Με δύο λόγια; Απόλαυση εγγυημένη.
 
600 άλογα και εκρηκτικές επιδόσεις
Εκτός από το εξελιγμένο σύστημα μετάδοσης, οι κατάσκοποί μας αναφέρουν πως η BMW θα φοράει ένα 4,4 λίτρων V8 τούρμπο κινητήρα, ο οποίος θα αποδίδει 600 άλογα, θα έχει 700 Nm ροπής και συνδυαζόμενος με το αυτόματο κιβώτιο Steptronic των 8 σχέσεων θα εξασφαλίζει κορυφαία νούμερα στο μεσαίο σεντάν. Επίσημη πληροφόρηση δεν υπάρχει, ανεπίσημα όμως το νούμερο για το 0-100 χλμ./ώρα είναι κάτω από τα τέσσερα δευτερόλεπτα, ενώ η τελική θεωρητική ταχύτητα -μιας και αυτή θα περιορίζεται ηλεκτρονικά- είναι πάνω από τα 300 χλμ./ώρα!
 
Μυώδης και αθλητική
Όπως φαίνεται από την ηλεκτρονικά επεξεργασμένη κατασκοπευτική φωτογραφία που εξασφαλίσαμε, η σχεδίαση της νέας BMW M5 έχει δεχθεί τις απαραίτητες πινελιές, ώστε να καταστεί σαφές το σπορ DNA της. Έτσι, στο μπροστινό μέρος την παράσταση κλέβει η προφυλακτήρας με τις τεράστιες εισαγωγές του αέρα, στο πλάι τα αεροδυναμικά βοηθήματα και οι τεράστιες ζάντες, ενώ στο πίσω μέρος ο διαχύτης και οι 4πλές μπούκες θα φωνάζουν από μακριά πως μπροστά έχουν εκτοξευθεί 600 άλογα.
 
High tech και πολυτελής
Όπως είναι φυσικό, το εσωτερικό της Μ5 δεν θα διαφέρει από αυτό που γνωρίζουμε στις συμβατικές εκδόσεις, ωστόσο οι πληροφορίες των κατασκόπων αναφέρουν πως θα έχει πολλές αγωνιστικές λεπτομέρειες που θα ενισχύουν το ταπεραμέντο και τα 600 άλογά της, θα φέρει το κορυφαία σύστημα Infotainment της 7άρας, ενώ η πολυτέλεια θα είναι διάχυτη… Περιμένουμε μέχρι το τέλος του 2017 που θα γίνει και το επίσημα λανσάρισμα του μοντέλου…

 
  • Γερμανοτραφης

    Ειμαι τοσο κομπλεξικος που καθομαι και τρολλαρω τον σχιστοματη και τον εαυτο μου!!! Ειμαι κλινικη περιπτωση το ξερω!

      25
  • ΑΛΕΞΗΣ

    Φίλος με 4η γενιά Μ5 μαμά και είχε βαρεθεί να το φορτώνει σε γερανούς. Πριν 3 χρόνια αγόρασε μια Lexus 600h και είναι υπερευχαριστημένος.

      6
  • germanotrolias

    @Σχιστοματης:Αστα αυτα,η τογιοταρα παρουσιασε το σουπερ καυτο Yaris GRNM Gazzoo and the Zoo TRD!! Ενω η αποκλεινουσα ακαμπτη θεικη πλατφορμα Giorgio θα χρησιμοποιηθει του χρονου στο μονοθεσιο της Ferrari!!!

     
  • Σχιστοματης

    @germanotrolias. Μπορεί τα Toyota να είναι μισό αιώνα πίσω τεχνολογικά και αυτός είναι ο λόγος που δεν χαλάνε αλλά μια τέτοια BMW θα την έπαιρνα όσο κολλημένος και να είμαι. Άλλωστε η Toyota το πιο σπορ της μοντέλο είναι το 1.8 122 άλογα. Καλά για Alfa Romeo δεν θα έπαιρνα γιατί τα ηλεκτρολογικά τους είναι άσε. Κάθε βδομάδα καεί όλες τις λάμπες

     
  • germanotrolias

    Μπααααα,ειχα στη κατοχη μου 37 γερμανικα και ΟΛΑ με αφησανε στο δρομο... Μερα παρα μερα ημουν στο συνεργειο!!! Τωρα οδηγω Τουοτα και Α.Λ.Φ.Α Ρομεο. Παιρνω το Τουοτα οταν δε θελω να προκαλεσω τους συμπολιτες μου με τη σουπερ πριμιουμ ιταλιδα μου,τη Τζουλια!! Στο Τουοτα εχω κανει χιλια εκατομμυρια μετρα και δεν εχω παει ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ συνεργειο...