Ο 1.000άρης DIG-T κινητήρας του Nissan Juke αποδίδει πλέον 114 ίππους και είναι πιο «καθαρός» και πολιτισμένος, ενώ σε συνδυασμό με την τιμή που ξεκινά από τα 18.100 ευρώ με έκπτωση, συνθέτει ένα μοντέλο ακόμη πιο δελεαστικό.
O ιδρυτής της κατηγορίας των compact SUV βρίσκεται στη 2η γενιά του και διανύει ήδη το 2ο έτος της πορείας του σε αυτή την εξαιρετικά δημοφιλή και αναπτυσσόμενη κατηγορία. Η Nissan ωστόσο φρόντισε να αναβαθμίσει τον χαρακτήρα του με το ραφινάρισμα του 1,0 λτ. κινητήρα του, ο οποίος πλέον αποδίδει 114 ίππους, ενώ το πριμοδοτεί και με νέα ελκυστική τιμή που ξεκινά από τα 18.100 ευρώ στη βασική έκδοση Energy. Μάλιστα η έκπτωση 600 ευρώ προσφέρεται και για τις υπόλοιπες εκδόσεις του. Ας δούμε όμως πως τα πάει το Juke με αυτό τον νέο κινητήρα.
Το Juke ξεκινά από τα 18.100 ευρώ στη βασική έκδοση Energy.
Eμφάνιση: Ξεχωρίζει άμα τη εμφανίσει του Όπως είναι λογικό, το προχωρημένο και εντυπωσιακό αισθητικό προφίλ του Nissan Juke δεν άλλαξε στο ελάχιστο, παραμένοντας έτσι ένα από τα πιο δυναμικά και ξεχωριστά αυτοκίνητα της κατηγορίας. Κύρια χαρακτηριστικά της εμφάνισής του είναι ο συνδυασμός έντονων ακμών με τις καμπύλες επιφάνειες, το μυώδες εμπρός μέρος με τα χαρακτηριστικά LED φανάρια και τις μικρές γυάλινες επιφάνειες πίσω, αλλά και η κουπέ λογική σχεδίασης που ακολουθεί η σχεδίαση της οροφής και το τελείωμα του πίσω μέρους.
Το εσωτερικό του Nissan Juke είναι εμπνευσμένο σχεδιαστικά προβάλλοντας έντονα νεανικό χαρακτήρα. Παράλληλα ικανοποιεί με την ποιότητα κατασκευής και το φινίρισμά του.
Εσωτερικό: Καλό ποιοτικά, ενδιαφέρον αισθητικά και ικανοποιητικό σε χώρους
Ενα στοιχείο που χαρακτηρίζει το Juke από την πρώτη του γενιά είναι η ξεχωριστή κονσόλα ανάμεσα στα καθίσματα που και πάλι «μοιάζει» με ρεζερβουάρ μοτοσυκλέτας.
Το εσωτερικό του Nissan Juke δεν διαφέρει σε τίποτα αφού όπως είπαμε η μόνη διαφορά αφορά στην απόδοση του κινητήριου συνόλου. Έτσι, η εικόνα παραμένει σύγχρονη και προβάλλει καλή ποιότητα κατασκευής, ενώ ανάλογα με την έκδοση αποκτά πιο high-tech χαρακτήρα με την προσθήκη της οθόνης αφής για το χειρισμό του συστήματος infotainment. Στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του δε γίνεται να μην αναφέρουμε την εξαιρετική θέση οδήγησης αν και η ορατότητα προς τα πίσω δυσκολεύει από τη σχεδίαση, ενώ θετικά κρίνεται επίσης η εργονομία και ο χειρισμός του συνολικά.
Επίσης, ένα στοιχείο που χαρακτηρίζει το Juke από την πρώτη του γενιά είναι η ξεχωριστή κονσόλα ανάμεσα στα καθίσματα που και πάλι «μοιάζει» με το ρεζερβουάρ μοτοσυκλέτας, ενώ τέλος ανάλογα με την έκδοση αποκτά και πιο νεανικό ή σπορ χαρακτήρα με τις ανάλογες προσθήκες εξοπλισμού. Οι χώροι παραμένουν ίδιοι και είναι επαρκείς αφού σύμφωνα με τις μετρήσεις μας υπάρχει αρκετός χώρος για 2 επιβάτες στο πίσω κάθισμα τόσο για τα κεφάλια όσο και για τα πόδια τους, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 422 λίτρων, τιμή καλή για τα δεδομένα της κατηγορίας. Εκτός από ευρύχωρος, ο χώρος αποσκευών είναι και ιδιαίτερα πρακτικός μέσω του μεγάλου ανοίγματος της πόρτας, αλλά και του αυξημένου εσωτερικού πλάτους.
Κινητήρας-Επιδόσεις: Σύγχρονος, πολιτισμένος και οικονομικός Ο κινητήρας του Nissan Juke είναι ο γνωστός 1.000άρης DIG-T ο οποίος αποδίδει 114 ίππους και 200 Nm ροπής. Αυτός ο κινητήρας διαθέτει άμεσο ψεκασμό με κεντρικά τοποθετημένο μπέκ, διπλό σύστημα μεταβλητού χρονισμού, ειδική επίστρωση χιτωνίων, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη wastegate και φίλτρο σωματιδίων, στοιχεία που συναντάμε σε μεγαλύτερες και ακριβότερες κατασκευές.
Στην πράξη αν και τρικύλινδρος παρουσιάζει πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας και είναι ήσυχος, ενώ τραβάει θετικά από χαμηλά και είναι σε θέση να κινήσει σβέλτα το αμάξωμα του Juke εκμεταλλευόμενο και τη σφιχτή κλιμάκωση του –πολύ καλού και σε αίσθηση- 6τάχυτου κιβωτίου που συνδυάζεται. Οι επιδόσεις του ικανοποιούν τόσο από στάση όσο και στις ρεπρίζ, όμως το θετικότερο είναι πως πλέον παρουσιάζεται και πιο οικονομικός, με την κατανάλωσή του σε καύσιμο να ανέρχεται σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης στα 6,8 λτ./100 χλμ..
Το Nissan Juke ξεχωρίζει και με το οδηγικό του προφίλ, προσφέροντας πολύ καλή αίσθηση και αποτελεσματική συμπεριφορά.
Στο δρόμο: Ευχάριστο με οδηγοκεντρική προσέγγιση
To Juke ξεχωρίζει σε όλα τα επίπεδα, διαμορφώνοντας ένα πολύ ενδιαφέρον πακέτο με εξαιρετική τιμή.
Το Nissan Juke και στην έκδοση με τους 114 ίππους, ικανοποιεί απόλυτα σε οδηγικό επίπεδο υπογραμμίζοντας σε κάθε περίπτωση τον ενδιαφέρων οδηγοκεντρικό του χαρακτήρα. Η στιβαρή πλατφόρμα (CMF-B) και η σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησής του επιτρέπουν να αποσβένει ικανοποιητικά τις ανωμαλίες και να παρουσιάζει καλή ποιότητα κύλισης, ενώ παράλληλα του εξασφαλίζουν περιορισμένες κλίσεις σε δρόμο με στροφές και αμεσότητα. Ο οδηγός κάθεται σωστά και λαμβάνει βελτιωμένη αίσθηση από τα βασικά χειριστήρια τα οποία με τη σειρά τους προσφέρουν πολύ καλή αίσθηση, με το Juke έτσι να παραμένει σε αυτή του τη γενιά ένα από τα πιο ευχάριστα μοντέλα της κατηγορίας. Εκτός από τα παραδοσιακά ηλεκτρονικά συστήματα, διαθέτει επιπλέον και τα Active Ride Control (για βελτιωμένη άνεση) και Active Trace Control (για μείωση της υποστροφής και για πιο άμεσο χειρισμό), τα οποία φροντίζουν ώστε ο οδηγός να μην ανησυχεί για τίποτα όποιο ρυθμό κίνησης κι αν επιλέξει.
Η γνώμη μας Μπορεί ο κινητήρας του 1,0 λίτρου να έχασε 3 ίππους, εντούτοις είναι πιο πολιτισμένος και πιο οικονομικός, ενώ και πάλι ικανοποιεί με την απόκριση και τις επιδόσεις του. Αυτός συμπληρώνει το ξεχωριστό προφίλ του Juke σε όλα τα επίπεδα και μάλιστα σε ότι έχει να κάνει με την οδήγησή του, διαμορφώνοντας ένα πολύ ενδιαφέρον πακέτο το οποίο μάλιστα προσφέρεται σε εξαιρετική τιμή.
+ Εμφάνιση, ποιότητα κατασκευής, τιμή αγοράς, οδική συμπεριφορά & αίσθηση, κινητήρας-κιβώτιο, θέση οδήγησης, τιμή με έκπτωση - Aπουσία οθόνης αφής στη βασική έκδοση, ορατότητα προς τα πίσω