Ο 1.000άρης TSI κινητήρας του γκρουπ ξεκινά πολύ αισιόδοξα από ένα αρκετά χαμηλό επίπεδο στροφών και κινεί με ευκολία το αποκλειστικά πεντάθυρο πια αμάξωμα του Ibiza.

Ο 1.000άρης TSI κινητήρας του γκρουπ ξεκινά πολύ αισιόδοξα από ένα αρκετά χαμηλό επίπεδο στροφών και κινεί με ευκολία το αποκλειστικά πεντάθυρο πια αμάξωμα του Ibiza.

Κινητήρας: Δυνατός ο TSI των 95 ίππων

62.443 Επισκέψεις στο άρθρο (20/10/2017)

Γνώριμα χαρακτηριστικά μας έδειξε ο 1.000άρης TSI των 95 ίππων. Ξεκινά πολύ αισιόδοξα από ένα αρκετά χαμηλό επίπεδο στροφών και κινεί με ευκολία το αποκλειστικά πεντάθυρο πια αμάξωμα του Ibiza. Μπορεί στην κορυφή του στροφόμετρου η λειτουργία του να μην είναι τόσο ξυραφένια, ωστόσο δεν χάνει και πλήρως το νόημα της η πίεση σε εκείνο το σημείο. Σε κάθε περίπτωση το παράθυρο ωφέλιμης λειτουργίας είναι πολύ πιο πλούσιο από τις 1.900 σ.α.λ. περίπου και έως τις 4.500 σ.α.λ.. Εκεί ο κινητήρας αποκρίνεται πολύ καλά παρόλο που είναι εμφανές ότι θέλει ένα 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ως συνεργάτη του. Το 5άρι είναι αρκετά αραιό σε κλιμάκωση και αυτό σημαίνει ότι ο οδηγός θα έχει σε κάποιες συνθήκες αρκετά συχνή επαφή με τον σφικτό και καλό σε αίσθηση επιλογέα, κυρίως ανάμεσα σε 3η και 4η σχέση, ψάχνοντας να βρεθεί στο πιο πλούσιο κομμάτι της ροπής. Ο αμέσως πιο ισχυρός, ο TSI των 115 ίππων από ίδιο κυβισμό, έχει το πολυπόθητο 6άρι σαζμάν και φτιάχνει –στα χαρτιά- έναν συνδυασμό πολλά υποσχόμενο με τιμή μόλις 500 ευρώ υψηλότερη. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Από πλευράς λειτουργίας, υπάρχει θόρυβος στις ψηλές στροφές αλλά και πάλι σε ήπια επίπεδα - μία ακόμα σημαντική βελτίωση για λογαρισμό του Ibiza, στην προηγούμενη γενιά του οποίου νόμιζες ότι το μοτέρ είναι κάπου στα πόδια σου, μέσα στην καμπίνα. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

SPRING SEAT
NISSAN