
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Κινητήρας-Μπαταρία: Φουριόζο και αντέχει σχεδόν 400 χλμ.
105.354 Επισκέψεις στο άρθρο (22/12/2020)
Η έκδοση της δοκιμής μας εφοδιάζεται με μπαταρία 58 kWh, η οποία διαθέτει την ενέργειά της σε έναν ηλεκτροκινητήρα που παράγει ισχύ 204 ίππων και ροπή 310 Nm (υπάρχει και η επιλογή με ηλεκτροκινητήρα 146 ίππων). Οι υπόλοιπες επιλογές είναι η αρχική με μπαταρία 45 kWh και ηλεκτροκινητήρα 126 ή 150 ίππων και η κορυφαία με μπαταρία 77 kWh, με τον ηλεκτροκινητήρα να αποδίδει ισχύ 204 αλόγων και αυτονομία 550 χιλιόμετρα κατά WLTP.
Συνεχίζοντας λοιπόν με το μοντέλο της δοκιμής μας, τα ευχάριστα έρχονται στον τομέα της αυτονομίας, όπου το πραγματικό νούμερο δεν απέχει ιδιαίτερα από τα 424 χλμ. αυτονομίας που ανακοινώνει η VW. Οι μετρήσεις μας έδειξαν πως ένα νούμερο αυτονομίας λίγο πριν τα 400 χλμ. είναι εφικτό. Όσον αφορά στη μπαταρία, αποτελείται από εννέα modules σε ένα περίβλημα με δέκα διαμερίσματα και για τη φόρτισή της χρειάζονται 6 ώρες και 15 λεπτά σε wallbox 11 kW και σε ταχυφορτιστή 100 kW 35 λεπτά για το 80%. Φυσικά υπάρχει πάντοτε και η δυνατότητας φόρτισης μέσω ανάκτησης, όταν σηκώνετε το πόδι από το γκάζι, επιλέγοντας τη θέση B στον επιλογέα ταχυτήτων. Ο ηλεκτροκινητήρας, από την πλευρά του, βρίσκεται πάνω από τον πίσω άξονα, ακριβώς μπροστά από το κέντρο των τροχών και μεταφέρει τη ροπή του σε ένα κιβώτιο ταχυτήτων μιας σχέσης, μέσω διαφορικού. Τα χαρακτηριστικά του ως είθισται είναι η αθόρυβη λειτουργία (για το λόγο αυτό εκπέμπεται τεχνητός ήχος για ταχύτητες έως και 30 χλμ./ώρα, ώστε να προειδοποιεί τους περαστικούς), καθώς και η άμεση παροχή της ισχύς του όποτε του ζητηθεί. Με το που βυθίσεις το δεξί σου πόδι, τότε θα νιώσεις ένα έντονο ξεπέταγμα. Δεν έχετε παρά να δείτε τον πίνακα των επιδόσεων στην gallery των φωτογραφιών παραπάνω για να πειστείτε.
Συνεχίζοντας λοιπόν με το μοντέλο της δοκιμής μας, τα ευχάριστα έρχονται στον τομέα της αυτονομίας, όπου το πραγματικό νούμερο δεν απέχει ιδιαίτερα από τα 424 χλμ. αυτονομίας που ανακοινώνει η VW. Οι μετρήσεις μας έδειξαν πως ένα νούμερο αυτονομίας λίγο πριν τα 400 χλμ. είναι εφικτό. Όσον αφορά στη μπαταρία, αποτελείται από εννέα modules σε ένα περίβλημα με δέκα διαμερίσματα και για τη φόρτισή της χρειάζονται 6 ώρες και 15 λεπτά σε wallbox 11 kW και σε ταχυφορτιστή 100 kW 35 λεπτά για το 80%. Φυσικά υπάρχει πάντοτε και η δυνατότητας φόρτισης μέσω ανάκτησης, όταν σηκώνετε το πόδι από το γκάζι, επιλέγοντας τη θέση B στον επιλογέα ταχυτήτων. Ο ηλεκτροκινητήρας, από την πλευρά του, βρίσκεται πάνω από τον πίσω άξονα, ακριβώς μπροστά από το κέντρο των τροχών και μεταφέρει τη ροπή του σε ένα κιβώτιο ταχυτήτων μιας σχέσης, μέσω διαφορικού. Τα χαρακτηριστικά του ως είθισται είναι η αθόρυβη λειτουργία (για το λόγο αυτό εκπέμπεται τεχνητός ήχος για ταχύτητες έως και 30 χλμ./ώρα, ώστε να προειδοποιεί τους περαστικούς), καθώς και η άμεση παροχή της ισχύς του όποτε του ζητηθεί. Με το που βυθίσεις το δεξί σου πόδι, τότε θα νιώσεις ένα έντονο ξεπέταγμα. Δεν έχετε παρά να δείτε τον πίνακα των επιδόσεων στην gallery των φωτογραφιών παραπάνω για να πειστείτε.
.....είναι κ η πανδημία που μας έχει κάνει τη ζωή (κοινωνική, οικονομική, κτλ.,) ποδήλατο σε κόντρα ανηφόρα! κ όχι από αυτά τα «μοντέρνα» με ηλεκτρική υποβοήθηση, αλλά κλασικό, με ισχύ ανάλογη της δύναμης των μηρών μας! Ενδιαφέρον λοιπόν το αμιγώς ηλεκτρικό «γκολφ», χαράζει (θα δείξει...) την προσπάθεια της VW στη νέα αυτή τάση. Εχω κάποιες επιφυλάξεις, αλλά μήπως κ με το i-banking & e-wallet δεν είχα;!! Έλεγα λοιπόν, σίγουρα ενδιαφέρον το ID.3 1st Edition με κορυφαίο εξοπλισμό αλλά σίγουρα και ακριβό. Οκ, κάθε τι νέο, καινούργιο, φρέσκο, κτλ., πάντα ....τσούζει τιμολογιακά, αλλά για τη χώρα μας, 40 χιλιάρικα (οκ 35 με την επιχορήγηση) είναι αρκετά λεφτά. Κοιτώντας το μάλιστα κ στο εσωτερικό, αναπόφευκτα έκανα σύγκριση με εκδόσεις τύπου s-line, R-line, M-pack, AMG line, κτλ. καθότι με αυτά τα χρήματα, τις αγγίζεις στη μικρομεσαία κατηγορία. Περιμένω (μάλλον θα περιμένω για πολύ!) να δω την αυτονομία του με 3 ενήλικες ή 4μελη οικογένεια + αποσκευές, κ να τολμήστε (καλοπροαίρετα το λέω) κάποιο ταξίδι, π.χ. Αθήνα - Βόλο ή Αθήνα - Σπάρτη. Για Αθήνα - Ιωάννινα ή Θεσσαλονίκη, δεν νομίζω ότι φτάνει ακόμα κ με τη μεγάλη μπαταρία. Μακάρι να κάνω λάθος. Αποκαρδιωτική η τελική των ....160 χλμ/ώρα, αλλά κατανοητό το γιατί, άσε που μετά τα 130 δεν μας νοιάζει..... Καλές πωλήσεις να έχει κ στη χώρα μας, και για να δούμε θα εξηλεκτριστουμε??