Το VW ID.3 δεν είναι απλά ένα νέο ηλεκτρικό μικρομεσαίο. Είναι το Golf του 21ου αιώνα και το μοντέλο που αντιπροσωπεύει την αρχή μιας νέας εποχής για τη VW, καθώς αποτελεί τον προπομπό των επόμενων ηλεκτρικών μοντέλων της φίρμας.
Οι εποχές αλλάζουν με γοργούς ρυθμούς και οι ραγδαίες εξελίξεις στην αυτοκίνηση δημιουργούν νέους πρωταγωνιστές, οι οποίοι σιγά-σιγά θα πάρουν τη σκυτάλη από τους υπάρχοντες. Κάπως έτσι το 1974 το Golf πρωτοπαρουσιάστηκε αποτελώντας τον συνεχιστή του θρυλικού σκαραβαίου και κάπως έτσι, το ID.3 εν έτη 2020 έρχεται με σκοπό να κληρονομήσει το VW Golf, στην μετάβαση από τα ορυκτά καύσιμα στον πλήρη εξηλεκτρισμό. Φυσικά, η μετάβαση δεν θα γίνει από τη μια μέρα στην άλλη, αφού η όγδοη γενιά του Golf παρουσιάστηκε σχεδόν ταυτόχρονα με το ID.3, ωστόσο σε λίγα χρόνια τα ηλεκτροκίνητα θα είναι η ισχυρή πλειοψηφία.
Το πρώτο μοντέλο της VW σχεδιασμένο και κατασκευασμένο ως ηλεκτρικό
Η μετάβαση της VW στην νέα εποχή βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη. Η φίρμα σκοπεύει να επενδύσει αρκετά δισεκατομμύρια ευρώ στην ηλεκτροκίνηση, σκοπεύοντας να λανσάρει, ως Group, 75 πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα ως το 2029, με στόχο να διαθέσει στην αγορά περίπου 26 εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα. Συνεπώς καταλαβαίνετε πόσο σημαντικό είναι για την VW το νέο ID.3. Μπορεί να έχουμε δει στο παρελθόν αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του Golf, ωστόσο το ID.3 διαφέρει καθώς εξ αρχής σχεδιάστηκε για να είναι ηλεκτρικό, από λευκή κόλλα. Είναι το πρώτο μοντέλο που βασίζεται στην νέα αρθρωτή πλατφόρμα για την ηλεκτροκίνηση (MEB) της Volkswagen, η οποία στο μέλλον θα χρησιμοποιηθεί σε πολλά ακόμα μοντέλα, αρχής γενομένης από το νέο C-SUV ID.4.
Εκδόσεις και τιμές: Από 29.671 ευρώ, με πλήρη εξοπλισμό και 5άστερο
Το ID.3 ξεκίνησε την εμπορική του καριέρα με το λανσάρισμα μίας ειδικής έκδοσης με πολύ πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού, με την ονομασία ID.3 1st Edition, που δημιούργησε η Volkswagen ειδικά για να σηματοδοτήσει το λανσάρισμα του, ενώ πλέον είναι διαθέσιμο και στην ID.3 Pro, που με την κρατική επιδότηση για αγορά ηλεκτρικού, κοστίζει κάτω από 30 χιλιάδες ευρώ (29.671). Το ID.3 1st Edition που δοκιμάζουμε, βασίζεται στη μπαταρία μεσαίας χωρητικότητα 58 kWh (υπάρχουν επίσης η μικρή με 45 kWh και η μεγάλη των 77 kWh) και είναι διαθέσιμο σε 3 διαφορετικές εκδόσεις εξοπλισμού, τις ID.3 1st, ID.3 1st Plus και ID.3 1st Max, με δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε τέσσερα εξωτερικά χρώματα, τα γκρι Moonstone και Manganese, το λευκό Glacier και το τυρκουάζ Makena. Οι τιμές διαμορφώνονται από 39.600 ευρώ (από 34.810 ευρώ με την κρατική επιδότηση που αντιστοιχεί σε 4.790 ευρώ) και σε αυτά τα χρήματα θα έχετε ένα υπερπλήρες πακέτο εξοπλισμού ασφάλειας και άνεσης. Ενδεικτικά αναφέρουμε το σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης στις πόλεις και εντοπισμό πεζών, το σύστημα πέδησης για αποφυγή πολλαπλών συγκρούσεων αλλά και το σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης (Park Assist), αλλά και έναν έξτρα αερόσακο που ανοίγει ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό. Σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφέρουμε ότι στις δοκιμές του Euro NCAP, το ID.3 απέσπασε πέντε αστέρια, συγκεντρώνοντας και το εξαιρετικό 88% στα συστήματα ασφαλείας. Στο βασικό εξοπλισμό επιπλέον θα συναντήσουμε εσωτερικό Ambient φωτισµό 10 χρωμάτων, οθόνη αφής 10 ιντσών (25,4 cm), ζάντες αλουμίνιου 18 ιντσών και διζωνικό κλιματισμό. Στην πλουσιότερη έκδοση Plus (από 39.644 ευρώ με επιδότηση) θα συναντήσουμε μεταξύ άλλων προβολείς LED Matrix, πίσω φώτα LED και κάμερα οπισθοπορείας, ενώ στην κορυφαία Max μερικά από τα στοιχεία που προσφέρονται είναι πανοραμική οροφή, Head-Up Display και το σύστημα Comfort Travel Assist, που πρακτικά αναλαμβάνει το χειρισμό πεντάλ και τιμονιού στον αυτοκινητόδρομο.
Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
Jiu-Jitsu
.....είναι κ η πανδημία που μας έχει κάνει τη ζωή (κοινωνική, οικονομική, κτλ.,) ποδήλατο σε κόντρα ανηφόρα! κ όχι από αυτά τα «μοντέρνα» με ηλεκτρική υποβοήθηση, αλλά κλασικό, με ισχύ ανάλογη της δύναμης των μηρών μας!
Ενδιαφέρον λοιπόν το αμιγώς ηλεκτρικό «γκολφ», χαράζει (θα δείξει...) την προσπάθεια της VW στη νέα αυτή τάση.
Εχω κάποιες επιφυλάξεις, αλλά μήπως κ με το i-banking & e-wallet δεν είχα;!!
Έλεγα λοιπόν, σίγουρα ενδιαφέρον το ID.3 1st Edition με κορυφαίο εξοπλισμό αλλά σίγουρα και ακριβό. Οκ, κάθε τι νέο, καινούργιο, φρέσκο, κτλ., πάντα ....τσούζει τιμολογιακά, αλλά για τη χώρα μας, 40 χιλιάρικα (οκ 35 με την επιχορήγηση) είναι αρκετά λεφτά. Κοιτώντας το μάλιστα κ στο εσωτερικό, αναπόφευκτα έκανα σύγκριση με εκδόσεις τύπου s-line, R-line, M-pack, AMG line, κτλ. καθότι με αυτά τα χρήματα, τις αγγίζεις στη μικρομεσαία κατηγορία.
Περιμένω (μάλλον θα περιμένω για πολύ!) να δω την αυτονομία του με 3 ενήλικες ή 4μελη οικογένεια + αποσκευές, κ να τολμήστε (καλοπροαίρετα το λέω) κάποιο ταξίδι, π.χ. Αθήνα - Βόλο ή Αθήνα - Σπάρτη. Για Αθήνα - Ιωάννινα ή Θεσσαλονίκη, δεν νομίζω ότι φτάνει ακόμα κ με τη μεγάλη μπαταρία. Μακάρι να κάνω λάθος.
Αποκαρδιωτική η τελική των ....160 χλμ/ώρα, αλλά κατανοητό το γιατί, άσε που μετά τα 130 δεν μας νοιάζει.....
Καλές πωλήσεις να έχει κ στη χώρα μας, και για να δούμε θα εξηλεκτριστουμε??
.....είναι κ η πανδημία που μας έχει κάνει τη ζωή (κοινωνική, οικονομική, κτλ.,) ποδήλατο σε κόντρα ανηφόρα! κ όχι από αυτά τα «μοντέρνα» με ηλεκτρική υποβοήθηση, αλλά κλασικό, με ισχύ ανάλογη της δύναμης των μηρών μας! Ενδιαφέρον λοιπόν το αμιγώς ηλεκτρικό «γκολφ», χαράζει (θα δείξει...) την προσπάθεια της VW στη νέα αυτή τάση. Εχω κάποιες επιφυλάξεις, αλλά μήπως κ με το i-banking & e-wallet δεν είχα;!! Έλεγα λοιπόν, σίγουρα ενδιαφέρον το ID.3 1st Edition με κορυφαίο εξοπλισμό αλλά σίγουρα και ακριβό. Οκ, κάθε τι νέο, καινούργιο, φρέσκο, κτλ., πάντα ....τσούζει τιμολογιακά, αλλά για τη χώρα μας, 40 χιλιάρικα (οκ 35 με την επιχορήγηση) είναι αρκετά λεφτά. Κοιτώντας το μάλιστα κ στο εσωτερικό, αναπόφευκτα έκανα σύγκριση με εκδόσεις τύπου s-line, R-line, M-pack, AMG line, κτλ. καθότι με αυτά τα χρήματα, τις αγγίζεις στη μικρομεσαία κατηγορία. Περιμένω (μάλλον θα περιμένω για πολύ!) να δω την αυτονομία του με 3 ενήλικες ή 4μελη οικογένεια + αποσκευές, κ να τολμήστε (καλοπροαίρετα το λέω) κάποιο ταξίδι, π.χ. Αθήνα - Βόλο ή Αθήνα - Σπάρτη. Για Αθήνα - Ιωάννινα ή Θεσσαλονίκη, δεν νομίζω ότι φτάνει ακόμα κ με τη μεγάλη μπαταρία. Μακάρι να κάνω λάθος. Αποκαρδιωτική η τελική των ....160 χλμ/ώρα, αλλά κατανοητό το γιατί, άσε που μετά τα 130 δεν μας νοιάζει..... Καλές πωλήσεις να έχει κ στη χώρα μας, και για να δούμε θα εξηλεκτριστουμε??