
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Πλήρως δικτυωμένοι για τρία χρόνια
105.356 Επισκέψεις στο άρθρο (22/12/2020)
Η VW προσφέρει με το ID.3 δωρεάν για τρία χρόνια τις ψηφιακές υπηρεσίες του «We Connect Start». Μέσω των υπηρεσιών, το ID.3 γίνεται ένα πλήρως δικτυωμένο αυτοκίνητο, αφού μέσω της εγκατεστημένης κάρτας SIM το όχημά σας είναι online, όταν το θελήσετε. Έτσι έχετε στη διάθεσή σας up-to-date πληροφορίες για την κυκλοφορία σε πραγματικό χρόνο, το χρόνο φόρτισης, τους σταθμούς φόρτισης, τις τιμές και τα ωράρια λειτουργίας τους. Παράλληλα με την κατάλληλη εφαρμογή We Connect ID παρακολουθείτε το όχημά σας και το smartphone σας γίνεται τηλεχειριστήριο. Με τη βοήθεια της εφαρμογής μπορείτε να δείτε την υπολειπόμενη αυτονομία του οχήματός σας, να ρυθμίσετε το σύστημα κλιματισμού και να ξεκινήσετε ή να διακόψετε την διαδικασία φόρτισης. Εκτός του We Connect, το ID.3 είναι εξοπλισμένο και με το σύστημα Car2X, που επιτρέπει την επικοινωνία και την ανταλλαγή πληροφοριών μέσω των αυτοκίνητων που διαθέτουν το εν λόγω σύστημα
Εμφάνιση: Postmodern design
Από την πρώτη ματιά καταλαβαίνεις πως πρόκειται για κάτι διαφορετικό. Έχει μια φουτουριστική διάθεση οπτικά και συγχρόνως δείχνει πολύ κοντά στα νεανικά θέλω. Tο γερμανικό μοντέλο έχει μήκος 4.261 χιλιοστά, πλάτος 1.809 χιλιοστά και ύψος 1.552 χιλιοστά, ενώ οι πολύ κοντοί πρόβολοι μπροστά και πίσω, διαμορφώνουν ένα μεταξόνιο 2.770 χλστ., όσο σχεδόν και του Passat. Το αμάξωμα είναι σχεδιασμένο σε φιλοσοφία ενός όγκου με καθαρές επιφάνειες και ρέουσες γραμμές, χωρίς ακμές και νευρώσεις. Στο μπροστινό μέρος η μάσκα είναι κλειστού τύπου, με τον αέρα ψύξης για το κινητήριο σύστημα να ρέει μέσω μιας εισαγωγής στον προφυλακτήρα, ο οποίος διαθέτει ένα μοτίβο με κηρήθρες εμπνευσμένο από τη φύση. Βέβαια την παράσταση κλέβουν οι μεγάλοι προβολείς, που θυμίζουν ανθρώπινο βλέμμα, με στάνταρ τεχνολογία LED και προαιρετικά με το σύστημα IQ. Light τεχνολογίας LED Matrix. Πηγαίνοντας προς τα πίσω οι μεγάλοι τροχοί, ανάλογα της έκδοσης έως και 20 ιντσών, θα τραβήξουν την προσοχή, όπως επίσης και η οροφή που παίρνει κλίση για να συναντήσει την πίσω κολώνα, ενώ χαρακτηριστικές είναι και οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες. Στο πίσω μέρος η πέμπτη θύρα έρχεται στο χρώμα της οροφής και είναι το μέρος το αμαξώματος με τον περισσότερο δυναμισμό χάρις στη κλίση της και τα ορθογώνια φώτα.
Εμφάνιση: Postmodern design
Από την πρώτη ματιά καταλαβαίνεις πως πρόκειται για κάτι διαφορετικό. Έχει μια φουτουριστική διάθεση οπτικά και συγχρόνως δείχνει πολύ κοντά στα νεανικά θέλω. Tο γερμανικό μοντέλο έχει μήκος 4.261 χιλιοστά, πλάτος 1.809 χιλιοστά και ύψος 1.552 χιλιοστά, ενώ οι πολύ κοντοί πρόβολοι μπροστά και πίσω, διαμορφώνουν ένα μεταξόνιο 2.770 χλστ., όσο σχεδόν και του Passat. Το αμάξωμα είναι σχεδιασμένο σε φιλοσοφία ενός όγκου με καθαρές επιφάνειες και ρέουσες γραμμές, χωρίς ακμές και νευρώσεις. Στο μπροστινό μέρος η μάσκα είναι κλειστού τύπου, με τον αέρα ψύξης για το κινητήριο σύστημα να ρέει μέσω μιας εισαγωγής στον προφυλακτήρα, ο οποίος διαθέτει ένα μοτίβο με κηρήθρες εμπνευσμένο από τη φύση. Βέβαια την παράσταση κλέβουν οι μεγάλοι προβολείς, που θυμίζουν ανθρώπινο βλέμμα, με στάνταρ τεχνολογία LED και προαιρετικά με το σύστημα IQ. Light τεχνολογίας LED Matrix. Πηγαίνοντας προς τα πίσω οι μεγάλοι τροχοί, ανάλογα της έκδοσης έως και 20 ιντσών, θα τραβήξουν την προσοχή, όπως επίσης και η οροφή που παίρνει κλίση για να συναντήσει την πίσω κολώνα, ενώ χαρακτηριστικές είναι και οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες. Στο πίσω μέρος η πέμπτη θύρα έρχεται στο χρώμα της οροφής και είναι το μέρος το αμαξώματος με τον περισσότερο δυναμισμό χάρις στη κλίση της και τα ορθογώνια φώτα.
.....είναι κ η πανδημία που μας έχει κάνει τη ζωή (κοινωνική, οικονομική, κτλ.,) ποδήλατο σε κόντρα ανηφόρα! κ όχι από αυτά τα «μοντέρνα» με ηλεκτρική υποβοήθηση, αλλά κλασικό, με ισχύ ανάλογη της δύναμης των μηρών μας! Ενδιαφέρον λοιπόν το αμιγώς ηλεκτρικό «γκολφ», χαράζει (θα δείξει...) την προσπάθεια της VW στη νέα αυτή τάση. Εχω κάποιες επιφυλάξεις, αλλά μήπως κ με το i-banking & e-wallet δεν είχα;!! Έλεγα λοιπόν, σίγουρα ενδιαφέρον το ID.3 1st Edition με κορυφαίο εξοπλισμό αλλά σίγουρα και ακριβό. Οκ, κάθε τι νέο, καινούργιο, φρέσκο, κτλ., πάντα ....τσούζει τιμολογιακά, αλλά για τη χώρα μας, 40 χιλιάρικα (οκ 35 με την επιχορήγηση) είναι αρκετά λεφτά. Κοιτώντας το μάλιστα κ στο εσωτερικό, αναπόφευκτα έκανα σύγκριση με εκδόσεις τύπου s-line, R-line, M-pack, AMG line, κτλ. καθότι με αυτά τα χρήματα, τις αγγίζεις στη μικρομεσαία κατηγορία. Περιμένω (μάλλον θα περιμένω για πολύ!) να δω την αυτονομία του με 3 ενήλικες ή 4μελη οικογένεια + αποσκευές, κ να τολμήστε (καλοπροαίρετα το λέω) κάποιο ταξίδι, π.χ. Αθήνα - Βόλο ή Αθήνα - Σπάρτη. Για Αθήνα - Ιωάννινα ή Θεσσαλονίκη, δεν νομίζω ότι φτάνει ακόμα κ με τη μεγάλη μπαταρία. Μακάρι να κάνω λάθος. Αποκαρδιωτική η τελική των ....160 χλμ/ώρα, αλλά κατανοητό το γιατί, άσε που μετά τα 130 δεν μας νοιάζει..... Καλές πωλήσεις να έχει κ στη χώρα μας, και για να δούμε θα εξηλεκτριστουμε??