+ Σχεδίαση, τεχνολογικό προφίλ-συνδεσιμότητα, εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, οδική συμπεριφορά, λειτουργία ανάρτησης, αυτονομία, χώροι - Πλαστικά στις πόρτες, συναρμογή στα στα σημεία, εργονομία infotainment και επιλογέα ταχυτήτων
Το VW ID.3 ήρθε για να δείξει το μέλλον και το κάνει πολύ καλά. Φτιάχτηκε ως ηλεκτρικό, γι΄ αυτό και έχει εξαλείψει διάφορες «παιδικές ασθένειες» (σ.σ. λέγε με υποστροφή και αδράνεια), προσφέρει ικανοποιητική αυτονομία και ένα hi-tech και ευρύχωρο περιβάλλον, με την τιμή του να είναι ανταγωνιστική συγκριτικά με τις άλλες ηλεκτρικές επιλογές.
Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
Jiu-Jitsu
.....είναι κ η πανδημία που μας έχει κάνει τη ζωή (κοινωνική, οικονομική, κτλ.,) ποδήλατο σε κόντρα ανηφόρα! κ όχι από αυτά τα «μοντέρνα» με ηλεκτρική υποβοήθηση, αλλά κλασικό, με ισχύ ανάλογη της δύναμης των μηρών μας!
Ενδιαφέρον λοιπόν το αμιγώς ηλεκτρικό «γκολφ», χαράζει (θα δείξει...) την προσπάθεια της VW στη νέα αυτή τάση.
Εχω κάποιες επιφυλάξεις, αλλά μήπως κ με το i-banking & e-wallet δεν είχα;!!
Έλεγα λοιπόν, σίγουρα ενδιαφέρον το ID.3 1st Edition με κορυφαίο εξοπλισμό αλλά σίγουρα και ακριβό. Οκ, κάθε τι νέο, καινούργιο, φρέσκο, κτλ., πάντα ....τσούζει τιμολογιακά, αλλά για τη χώρα μας, 40 χιλιάρικα (οκ 35 με την επιχορήγηση) είναι αρκετά λεφτά. Κοιτώντας το μάλιστα κ στο εσωτερικό, αναπόφευκτα έκανα σύγκριση με εκδόσεις τύπου s-line, R-line, M-pack, AMG line, κτλ. καθότι με αυτά τα χρήματα, τις αγγίζεις στη μικρομεσαία κατηγορία.
Περιμένω (μάλλον θα περιμένω για πολύ!) να δω την αυτονομία του με 3 ενήλικες ή 4μελη οικογένεια + αποσκευές, κ να τολμήστε (καλοπροαίρετα το λέω) κάποιο ταξίδι, π.χ. Αθήνα - Βόλο ή Αθήνα - Σπάρτη. Για Αθήνα - Ιωάννινα ή Θεσσαλονίκη, δεν νομίζω ότι φτάνει ακόμα κ με τη μεγάλη μπαταρία. Μακάρι να κάνω λάθος.
Αποκαρδιωτική η τελική των ....160 χλμ/ώρα, αλλά κατανοητό το γιατί, άσε που μετά τα 130 δεν μας νοιάζει.....
Καλές πωλήσεις να έχει κ στη χώρα μας, και για να δούμε θα εξηλεκτριστουμε??
.....είναι κ η πανδημία που μας έχει κάνει τη ζωή (κοινωνική, οικονομική, κτλ.,) ποδήλατο σε κόντρα ανηφόρα! κ όχι από αυτά τα «μοντέρνα» με ηλεκτρική υποβοήθηση, αλλά κλασικό, με ισχύ ανάλογη της δύναμης των μηρών μας! Ενδιαφέρον λοιπόν το αμιγώς ηλεκτρικό «γκολφ», χαράζει (θα δείξει...) την προσπάθεια της VW στη νέα αυτή τάση. Εχω κάποιες επιφυλάξεις, αλλά μήπως κ με το i-banking & e-wallet δεν είχα;!! Έλεγα λοιπόν, σίγουρα ενδιαφέρον το ID.3 1st Edition με κορυφαίο εξοπλισμό αλλά σίγουρα και ακριβό. Οκ, κάθε τι νέο, καινούργιο, φρέσκο, κτλ., πάντα ....τσούζει τιμολογιακά, αλλά για τη χώρα μας, 40 χιλιάρικα (οκ 35 με την επιχορήγηση) είναι αρκετά λεφτά. Κοιτώντας το μάλιστα κ στο εσωτερικό, αναπόφευκτα έκανα σύγκριση με εκδόσεις τύπου s-line, R-line, M-pack, AMG line, κτλ. καθότι με αυτά τα χρήματα, τις αγγίζεις στη μικρομεσαία κατηγορία. Περιμένω (μάλλον θα περιμένω για πολύ!) να δω την αυτονομία του με 3 ενήλικες ή 4μελη οικογένεια + αποσκευές, κ να τολμήστε (καλοπροαίρετα το λέω) κάποιο ταξίδι, π.χ. Αθήνα - Βόλο ή Αθήνα - Σπάρτη. Για Αθήνα - Ιωάννινα ή Θεσσαλονίκη, δεν νομίζω ότι φτάνει ακόμα κ με τη μεγάλη μπαταρία. Μακάρι να κάνω λάθος. Αποκαρδιωτική η τελική των ....160 χλμ/ώρα, αλλά κατανοητό το γιατί, άσε που μετά τα 130 δεν μας νοιάζει..... Καλές πωλήσεις να έχει κ στη χώρα μας, και για να δούμε θα εξηλεκτριστουμε??