" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η νέα γενιά του Suzuki Swift δεν αποκλείεται να μοιάζει με το εικονιζόμενο μοντέλο, το οποίο βασίζεται σε σκίτσα που έχουν δει κατά καιρούς το φως της δημοσιότητας.

Οι νέες, ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες, από την επερχόμενη τέταρτη γενιά του Suzuki Swift δείχνουν ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο με τολμηρή σχεδίαση.

Πέραν των ανανεώσεων στον εξωτερικό σχεδιασμό του μικρού της Suzuki, φήμες αναφέρουν ότι θα υπάρξουν και σημαντικές αλλαγές στους κινητήρες που θα το πλαισιώνουν.

Κόλαση το νέο Suzuki Swift

Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/10/2016

Με τον κύκλο ζωής της τρίτης γενιάς Suzuki Swift να πλησιάζει στο τέλος της, ξεκίνησαν οι φήμες για την επερχόμενη τέταρτη γενιά του μικρού ιαπωνικού μοντέλου. Δείτε τις τελευταίες πληροφορίες.

 
Είναι γνωστό ότι το τελευταίο διάστημα το ευρωπαϊκό τμήμα της Suzuki εργάζεται πάνω στη νέα γενιά του Swift. Πάνω σε αυτές τις πληροφορίες πρέπει να βασίστηκαν και ανεξάρτητοι σχεδιαστές και δημοσίευσαν δυο ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες από το πώς μπορεί να δείχνει το νέο Suzuki Swift.
 
Σύμφωνα με τα όσα βλέπουμε στις συγκεκριμένες εικόνες οι σχεδιαστές προφανώς κινήθηκαν περισσότερο προς τις σπορ σχεδιαστικές γραμμές του Swift Sport, παρόλα αυτά δίνεται μια πολύ καλή πρώτη άποψη για το πώς μπορεί να δείχνει το μελλοντικό Swift.  
 
 
Πέραν των ανανεώσεων στον εξωτερικό σχεδιασμό του μικρού της Suzuki, οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν πως θα βασιστεί στην πλατφόρμα νέας γενιάς του Baleno, με αυξημένη ακαμψία και μειωμένο βάρος.
 
Σε ότι αφορά την παλέτα των μηχανικών συνόλων που αναμένεται να εξοπλίζουν το επερχόμενο Swift, έντονη φημολογία υπάρχει γύρω από την ενδεχόμενη σύνθεσή της με τον 1.200άρη Dualjet ατμοσφαιρικό κινητήρα και το τρικύλινδρο turbo 1.000άρι μοτέρ, ενώ λύση οικονομίας καυσίμου θα αποτελέσει, σύμφωνα με τα όσα λέγονται, ένας εντελώς νέος turbo diesel κινητήρας που θα κατασκευαστεί in house από την ιαπωνική μάρκα και θα αντικαταστήσει τον 1.300αρη DDiS της Fiat
 
Τέλος, το «καυτό» Swift Sport, όπως σας είχαμε αποκαλύψει αναμένεται να κρύβει κάτω από το καπό του τον υπετροφοδοτούμενο κινητήρα χωρητικότητας 1,4 λτ. με απόδοση 140 ίππων και 220 Nm ροπής, που έχουμε συναντήσει στο νέο Suzuki Vitara. Το επερχόμενο Suzuki Swift αναμένεται να λανσαριστεί μέσα στο 2017.

Tags: SUZUKI SWIFT
 
  • Japan Flag

    @dimitris Λαθος φιλε μου. Εμεις σνομπαρουμε τη γερμανικη "αξιοπιστια" οχι τα τουρμπο. Εμεις οι Ιαπωνες ειτε ατμοσφαιρα, ειτε τουρμπο, ειτε υβριδικα, ειτε αεριο, ειτε ηλεκτρικα, ειτε με κινητηρες αλα Σταρ Τρεκ υλης - αντιυλης θα συνεχισουμε να ειμαστε αξιοπιστοι και να μην μενουμε στα δεξια του δρομου με ανοιχτα καπο οπως οι Ευρωπαιοι.

      25
  • Alexis

    Οι γερμανόφιλοι θα ήταν φρόνιμο να ανατρέξουν στο σύνολο των ιαπωνικών αυτοκινήτων που έχουν παραχθεί μέχρι σήμερα και θα καταλάβουν εάν οι Ιάπωνες είχαν σχέση (και) με το turbo. Επίσης, οι προσφιλείς λάτρεις της γερμανικής τεχνολογίας δε θα πρέπει να κάνουν το λάθος να οικειοποιηθούν την τεχνολογία των υπερσυμπιεστών καυσαερίων, μιας και η σουηδική SAAB ήταν αυτή που ουσιαστικά την εισήγαγε, με απαράμιλλη επιτυχία, στην αυτοκίνηση. Και για την ιστορία, ορισμένες γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες κατήγγειλαν και οδήγησαν τη SAAB στα δικαστήρια, με το πρόσχημα πως κάποιοι κινητήρες του Σουηδού κατασκευαστή δεν ήταν δυνατό να έχουν τις αναφερόμενες προδιαγραφές σε κατανάλωση και εκπομπές ρύπων (εδώ είναι που γελάμε πολύ). Φυσικά στο τέλος την πάτησαν… Όποιος δε γνωρίζει ή αμφισβητεί τα παραπάνω, ας τα ψάξει από μόνος του.

      11
  • germanotsolias

    @Alexis:Ποια saab ρε φιλε,επειδη εσυ αγορασες subaru-Saab θα τη πληρωσουμε εμεις με τις ανακριβειες σου;;;

      5
  • dimitris

    Καποτε ολοι οι Ιαπωνοφιλοι και ειδικα κατι χοντακιδες σνομπαραν τα τουρμπατα ευρωπαικα. Τωρα και αυτοι ψωμοτυρι τα τουρμπο. Τι εχουν να πουν τωρα?

      2
  • germanotsolias Kompressor

    @Λουκια:Τουρμπο και αυτο,δε θα μεινει κανενα ατμοσφαιρικο,για αυτο η αποψη σου οτι τα τουρμπο ειναι γτπ δε προσφερει τιποτα αφου ολοι τουρμπο θα αγορασουμε...

      1
  • loukia

    Κύριε Alexi θα διαφωνήσω σε αυτά που λέτε περί ιστορίας και saab και γερμανούς... Αρχίζω, το turbo(ΥΠΕΡΠΛΗΡΩΣΗ) "ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΚΕΚΤΗΜΕΝΟ".- Το θέμα είναι λίγο σύνθετο ιστορικά, οπότε υπομονή...Ευρασιτεχνία για υπερπλήρωση υπήρχε όχι σε όχημα όμως σε αντλία αέρα για υψικάμινο...ΝΑΙ ΚΑΛΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ...ήταν δύο αδέρφια από την Αμερική, οι Philander και Francis Marion Roots της εταιρίας Roots Blower Company με έδρα το Connersville στην πολιτεία της Indiana των Η.Π.Α. το 1860!!!ΠΑΡΑΚΑΛΩ... Ο πρώτος υπερπληρωτής για μ.ε.κ.(μηχανή εσωτερικής καύσης) σχεδιάστηκε από τον Dugald Clerk, ο οποίος τον χρησιμοποίησε στην πρώτη δίχρονη μηχανή εσωτερικής καύσης το 1878!!! ΠΑΡΑΚΑΛΩ... Το 1878!!!ΠΑΡΑΚΑΛΩ, ο Heinrich Krigar από τη Γερμανία κατοχύρωσε την πατέντα για τον πρώτο κοχλιωτό συμπιεστή, ενώ αργότερα το ίδιο έτος στις 16 αυγούστου έλαβε και άλλη πατέντα μετά από μετατροπές για τη βελτίωση της αρχικής του σχεδίασης... Τα σχέδιά του δείχνουν συναρμολόγηση με ρότορα διπλού λοβού με τους δύο κοχλίες να έχουν περίπου το ίδιο σχήμα. Ξέρετε πότε ιδρύθηκε η saab(Svenska Aeroplan Aktie Bolag);Το 1937!!! Ο Gottlieb Daimler κατοχύρωσε Γερμανικό δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για την υπερπλήρωση των μ.ε.κ. το 1885!!!ΠΑΡΑΚΑΛΩ... Ο Louis Renault σχεδίασε ένα φυγοκεντρικό υπερπληρωτή, τον οποίο και πατεντάρισε στη Γαλλία το 1902!!!ΠΑΡΑΚΑΛΩ... Πατέντα για την υπερτροφοδότηση κατοχυρώθηκε και από τον Büchi το 1905!!!ΠΑΡΑΚΑΛΩ... δύο χρόνια μετά την αποφοίτησή του από το Πολυτεχνείο της Ζυρίχης... Ο Büchi το 1915!!!ΠΑΡΑΚΑΛΩ... κάνει πολλές παρουσιάσεις και κατασκευάζει πρωτότυπα τούρμπο για κινητήρες αεροσκαφών ώστε να περιοριοριστεί το πρόβλημα της μικρής ποσότητας αέρα στα μεγάλα υψόμετρα... Το 1925 σχεδίασε και κατασκεύασε συστήματα υπερτροφοδότησης για κινητήρες 2.000 αλόγων... Οι κινητήρες αυτοί τοποθετήθηκαν σε δύο πλοία και ο Büchi πήρε άδεια χρήσης για την εγκατάσταση συστημάτων υπερτροφοδότησης στην Ευρώπη, Αμερική και Ιαπωνία...όπως προαναφέραμε, κατάφερε να ταιριάξει με επιτυχία ένα υπερτροφοδότη σε πετρελαιοκινητήρα, βελτιώνοντας την απόδοσή του έως 40%!!! και πάλι όμως, η ιδέα του ήταν για εκείνα τα χρόνια πολύπλοκη και ακριβή... Το πρώτο turbo αγωνιστικό όχημα ήταν από τον Lee Chadwick στο Pottstown της Pennsylvania των Η.Π.Α. το 1908!!!ΠΑΡΑΚΑΛΩ... Το 1935!!! ο Alf Lysholm, εργαζόμενος της Σουηδικής εταιρίας Ljungstroms Angturbin AB,αργότερα γνωστής ως Svenska Rotor Maskiner AB και SRM από το 1951, κατοχύρωσε ευρεσιτεχνία υπερπλήρωσης με πέντε θηλυκούς και τέσσερις αρσενικούς ρότορες, όπως επίσης και τη μέθοδο κατεργασίας του ρότορα αυτού του τύπου... Τα πρώτα οχήματα μαζικής παραγωγής με υπερπλήρωση υπήρξαν τα Mercedes 6/25/40 hp και Mercedes 10/40/65 hp... Και τα δύο μοντέλα ήρθαν στην αγορά το 1921 και είχαν υπερπληρωτές τύπου Roots... Απέκτησαν δε την ονομασία "Kompressor", από το Γερμανικό όρο για το συμπιεστή, η οποία είναι μέχρι τις μέρες μας σε χρήση από τη Mercedes-Benz για μοντέλα της που εφαρμόζουν μηχανική υπερπλήρωση και στροβιλοϋπερπλήρωση... Το πρώτο αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής για το κοινό με αξιόπιστο κινητήρα τούρμπο ήταν το Chevrolet Corvair Monza το 1962 ενώ το πρώτο τούρμπο ντίζελ ήταν το Mercedes-Benz 300 SD του 1977...Υπήρχαν στην Αμερική και άλλα turbo οχήματα με διαφορετική λειτουργία του turbo, αποθήκευση αέρα πίσω στο χώρο αποσκευών με γκοφλέρ να στέλει αέρα στη μηχανή, κ.τ.λ. όμως ήταν ακριβά και περίπλοκα συστήματα και στην τιμή όχι για τους πολλούς... Αργότερα χρησιμοποιήθηκαν στους αγώνες ταχύτητας, από την BMW 2002 Turbo, την Formula 1 και σήμερα στο WRC... Κάπως έτσι είναι η ιστορία του turbo, βέβαια αν κάτσεις να τα γράψεις όλα έχεις πάρα πολλά να γράψεις όμως εν τάχει... Ιστορικά η ιδέα κατασκευής ενός οχήματος που θα κινούνταν με δικά του μέσα, εμφανίστηκε για πρώτη φορά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΣΤΗΝ ΟΜΗΡΟΥ ΙΛΙΑΔΑ.-ΜΑΛΙΣΤΑ.-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     
  • loukia

    Γερμανοτσολιά, άσε την παραποίηση, ΠΟΤΕ δεν είπα ότι τα turbo οχήματα δεν είναι καλά, ΕΣΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΓΙΑ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ, ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ, ΕΣΥ ΞΕΡΕΙΣ.- Λέω μόνο τα αρνητικά και τα θετικά και επίσης ότι γνωρίζω από τον τομέα κατασκευή... Να αγοράσεις turbo τότε μιας και ίσως τώρα το έμαθες... Είχα turbo όταν ΟΛΟΙ κυκλοφορούσαν με ατμοσφαιρικά, ΑΛΛΟΥ ΑΥΤΑ ΟΧΙ ΣΕ ΕΜΕΝΑ.-Τότε τα turbo αναλογικά με το 2016 ήταν ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ.- Έχω και πάλι turbo και αξιόπιστο, όχι να σκορπάει στο δρόμο, κάνω χιλιόμετρα, κ.τ.λ. Ακόμα βγαίνουν ατμοσφαιρικά μοτέρ και είναι και υγεία να υπάρχει στην ίδια καρότσα τύποι κινητήρων και καυσίμων...

     

Τι νέο φέρνουν τα 3 νέα μικρά SUV που έρχονται;

Fiesta ST-Line VS Ibiza FR VS Swift Sport

Δοκιμή: Νέα Toyota Corolla Hybrid

Γεμίσαμε premium και ξεμείναμε από φθηνά αμάξια;

Η κίνηση στους δρόμους

Υβριδικό το επόμενο Civic Type R;

Νέο Kia Ceed Vs Volkswagen Golf

Δοκιμή: Υβριδικό Hyundai Tucson

Που πάνε η X1 και ο νέος «`Ασσος» χωρίς βενζινοκινητήρες;

Ράλι Σαρδηνίας: Ανέλπιστη νίκη ο Σόρντο

Διάλεξε Χαλκιδική: Βουτιές και διασκέδαση

Ομορφιές και ατελείωτες δραστηριότητες!

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

CITROEN: Reverse Sales με προνομιακή χρηματοδότηση και 5ετή εγγύηση

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

PEUGEOT: 208 & SUV 2008 Signature με το μεγαλύτερο όφελος!

MERCEDES: Mercedes me Adapter: Upgrade your Mercedes

DACIA: Duster. Πιο δυνατό από ποτέ! Με νέο κινητήρα βενζίνης 1.3 με 130 & 150hp. Από 15.980€

περισσότερα »