Για το σωστό έλεγχο και τη σωστή επισκευή των σύγχρονων πετρελαιοκινητήρων απαιτούνται και εξελιγμένα συστήματα διάγνωσης και επισκευής.

Ο μπούσουλας της σωστής συντήρησης

57.436 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/3/2016

Η συντήρηση ενός σύγχρονου πετρελαιοκινητήρα κρύβει μυστικά, προκειμένου να εξασφαλιστεί η απρόσκοπτη λειτουργία ενός πετρελαιοκινητήρα. 
Τα 8 σημεία που πρέπει να προσέξετε είναι:
• Το φίλτρο πετρελαίου να αλλάζει κάθε 10.000 χιλιόμετρα. 
• Να τοποθετείται καθαριστικό και αντιβακτηριδιακό πετρελαίου σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή, γιατί διαφορετικά μπορεί να προκληθεί βλάβη.
• Να μην αφήνουν οι οδηγοί το ρεζερβουάρ να αδειάσει, αλλά… λαμπάκι να θεωρούν όταν ο δείκτης φτάσει στην μέση.
• Να επισκέπτονται ένα πρατήριο, το οποίο εμπιστεύονται για την ποιότητα των καυσίμων του. 
• Να γεμίζουν με το λάδι που προτείνει ο κατασκευαστής, στα προβλεπόμενα χιλιόμετρα και με κάθε αλλαγή να αλλάζει και το φίλτρο λαδιού. 
• Να ακολουθούν τα προγραμματισμένα service που ορίζει ο κατασκευαστής. 
• Προληπτική αλλαγή φίλτρου πετρελαίου (τακτικότερα του προβλεπόμενου χρόνου η διανυθέντων χιλιόμετρων).
• Service σε εξειδικευμένες μονάδες, γιατί η εξέλιξη στο χώρο του diesel είναι ραγδαία την τελευταία 10ετια και είναι απαραίτητος ο σύγχρονος εξοπλισμός διάγνωσης και επισκευής όλων των συστημάτων τροφοδοσίας diesel (common rail CR – unit injection system UIS κ.α.).