ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Σκίσιμο στο κάθισμα: Επισκευάζεται ή πας για «ντύσιμο»;

Σκίσιμο στο κάθισμα: Επισκευάζεται ή πας για «ντύσιμο»;

Η επισκευή προτείνεται για μικρά ή μεσαίου μεγέθους σκισίματα, είναι εύκολη και οικονομική.
Για μεγαλύτερα ή πολλαπλά σκισίματα, το «ντύσιμο» αποτελεί επένδυση και αναβάθμιση, αν και κοστίζει πολύ περισσότερο.
Προσωρινή λύση ή συμβιβασμό προσφέρουν τα καλύμματα καθισμάτων, που παράλληλα προστατεύουν.
Ουσιαστικά, η αντιμετώπιση ενός σκισίματος σχετίζεται με τις ανάγκες και το budget του καθενός.

autotriti team

Η επισκευή προτείνεται για μικρά ή μεσαίου μεγέθους σκισίματα, είναι εύκολη και οικονομική.

Το εσωτερικό του αυτοκινήτου είναι ένας χώρος που βιώνει καθημερινά έντονη χρήση. Τα καθίσματα, ως βασικά σημεία επαφής οδηγού και επιβατών με το όχημα, φθείρονται με τον καιρό. Ένα σκίσιμο στην επένδυσή τους δεν είναι σπάνιο φαινόμενο, είτε πρόκειται για ύφασμα, τεχνητό ή και φυσικό δέρμα. Πέρα από το αισθητικό ζήτημα, ένα φθαρμένο κάθισμα μπορεί να μειώσει την άνεση στην οδήγηση και να επηρεάσει αρνητικά την αξία μεταπώλησης του οχήματος. Το ερώτημα που προκύπτει είναι ξεκάθαρο. Μπορεί να επισκευαστεί το σκίσιμο στο κάθισμα ή μήπως χρειάζεται μια πιο δραστική λύση, όπως το πλήρες «ντύσιμο» των καθισμάτων;

Η επισκευή είναι η πρώτη σκέψη των περισσότερων οδηγών όταν αντιμετωπίζουν ένα μικρό σκίσιμο. Ανάλογα με το υλικό του καθίσματος και το μέγεθος του σκισίματος, η αποκατάσταση μπορεί να γίνει εύκολα και οικονομικά. Σε υφασμάτινες επιφάνειες, η ραφή ή η χρήση ειδικών επιθεμάτων μπορεί να αποδώσει πολύ καλά, ενώ σε δερμάτινα καθίσματα η ζημιά καλύπτεται με υγρό επιδιόρθωσης δέρματος ή θερμοκολλητικά υλικά και βαφή στο ίδιο χρώμα. Τα αποτελέσματα είναι συχνά εντυπωσιακά, ιδιαίτερα όταν η εργασία γίνεται από εξειδικευμένους τεχνίτες. Οι τιμές για τέτοιες επεμβάσεις ξεκινούν από 30 ευρώ και σπανίως ξεπερνούν τα 100 ευρώ, καθιστώντας την επισκευή μία συμφέρουσα λύση για φθορές περιορισμένης έκτασης, χωρίς την ανάγκη για εκτεταμένες εργασίες ή αφαίρεση του καλύμματος.

Για μεγαλύτερα ή πολλαπλά σκισίματα, το «ντύσιμο» αποτελεί επένδυση και αναβάθμιση, αν και κοστίζει πολύ περισσότερο

Από την άλλη πλευρά, όταν τα σκισίματα έχουν μεγάλο μέγεθος ή εντοπίζονται σε περισσότερα από ένα σημεία, η επισκευή μπορεί να μην είναι αρκετή. Σε τέτοιες περιπτώσεις, το λεγόμενο «ντύσιμο» του καθίσματος, δηλαδή η πλήρης αντικατάσταση της εξωτερικής επένδυσης, αποτελεί μία πιο δραστική λύση. Το νέο υλικό μπορεί να είναι ίδιο με το εργοστασιακό ή να επιλεγεί κάτι διαφορετικό, όπως δέρμα, αλκαντάρα ή υψηλής ποιότητας τεχνητό δέρμα, προσφέροντας και αναβάθμιση στην αισθητική του εσωτερικού. Αν και η τιμή είναι σαφώς υψηλότερη, ξεκινώντας από τα 300 ευρώ για ένα σετ καθισμάτων και φτάνοντας ή και ξεπερνώντας τα 1.000 ευρώ ανάλογα το υλικό που θα χρησιμοποιηθεί, η επένδυση αυτή μπορεί να βελτιώσει σημαντικά την εικόνα του αυτοκινήτου και να αυξήσει τη μεταπωλητική αξία, ειδικά σε οχήματα με έντονη εμπορική ζήτηση.

Προσωρινή λύση ή συμβιβασμό προσφέρουν τα καλύμματα καθισμάτων, που παράλληλα προστατεύουν

Μια ενδιάμεση λύση που επιλέγουν αρκετοί οδηγοί είναι τα καλύμματα καθισμάτων. Αν και δεν αποκαθιστούν τη ζημιά, προστατεύουν το υπόλοιπο ύφασμα και καλύπτουν τις φθορές με ικανοποιητικό τρόπο αισθητικά. Η ποιότητα των καλυμμάτων ποικίλλει από φθηνά, πρόχειρα καλύμματα του εμπορίου, μέχρι ειδικά ραμμένα καλύμματα κατά παραγγελία που προσαρμόζονται ακριβώς στο σχήμα του καθίσματος και έχουν εργοστασιακή εμφάνιση. Είναι μια οικονομική λύση —με κόστος από 50 έως 200 ευρώ— και συνήθως επιλέγεται είτε ως προσωρινή αντιμετώπιση μέχρι να γίνει πλήρης επισκευή, είτε από ιδιοκτήτες που δεν θέλουν να επενδύσουν μεγάλα ποσά. Παρά τα πλεονεκτήματά τους, τα καλύμματα δεν παρέχουν την ίδια αίσθηση με μια επαγγελματική επένδυση και μπορεί να μην ταιριάζουν οπτικά ή εργονομικά με το υπόλοιπο εσωτερικό.

Ουσιαστικά, η αντιμετώπιση ενός σκισίματος σχετίζεται με τις ανάγκες και το budget του καθενός

Η απόφαση ανάμεσα σε επισκευή, «ντύσιμο» ή κάλυμμα εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τις προτεραιότητες του ιδιοκτήτη και συγκεκριμένα αν είναι θέμα κόστους, εμφάνισης ή διατήρησης της εργοστασιακής εικόνας. Για μικρές ζημιές, η επισκευή είναι σίγουρα η πιο πρακτική και συμφέρουσα λύση. Για πιο εκτεταμένες φθορές ή όταν κάποιος επιθυμεί πλήρη ανανέωση, το «ντύσιμο» είναι η ιδανική επιλογή, αρκεί να γίνει από επαγγελματία. Και φυσικά, για όσους αναζητούν έναν συμβιβασμό ανάμεσα στο κόστος και την προστασία, τα καλύμματα αποτελούν μια προσωρινή αλλά λειτουργική λύση. Σε κάθε περίπτωση, η έγκαιρη αντιμετώπιση του σκισίματος προλαμβάνει την επέκτασή του και παρατείνει τη ζωή του καθίσματος.

Το εσωτερικό του αυτοκινήτου είναι καθρέφτης της συνολικής του κατάστασης. Ένα προσεγμένο κάθισμα δεν δείχνει μόνο σεβασμό προς το όχημα, αλλά συμβάλλει και στην καθημερινή οδηγική εμπειρία. Η επιλογή ανάμεσα στην επισκευή ενός σκισίματος ή το ντύσιμο του καθίσματος εξαρτάται από τις ανάγκες και το διαθέσιμο «budget» του καθενός, αλλά και από το πώς βλέπει το αυτοκίνητό του. Σε κάθε περίπτωση, η φροντίδα του καθίσματος είναι μια μικρή αλλά σημαντική επένδυση που ανταποδίδεται με άνεση, αισθητική αναβάθμιση και διατήρηση της αξίας του οχήματος.

ford
ford
4green