
10 (+2) αυτοκίνητα με φθηνά γκάζια, έως 35 χιλιάδες ευρώ | autotriti.gr
Γκάζι σημαίνει ταχύτητα και γρήγορες επιδόσεις. Με τα βενζινοκίνητα έχεις το bonus της ηχητικής... συνοδείας, με τα ηλεκτρικά κερδίζεις σε αμεσότητα, καθώς η 1η γκαζιά δίνει όλη τη ροπή. Αλλά μήπως «πακέτο» με το γκάζι πάει και το να μπορείς να στρίψεις με πολλά χιλιόμετρα;
autotriti team
Αφιέρωμα: 10 (+2)μοντέλα με φθηνά & πολλά γκάζια, κάτω από 35 χιλιάδες ευρώ
Έχουμε μάθει το καλό και γρήγορο γκάζι να συνοδεύεται από την απαραίτητη «ηχητική μελωδία». Πλέον, με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορεί να μην έχεις αυτό το bonus, όμως κερδίζεις σε ακόμη πιο έντονο τίναγμα στο κάθισμα, με το παραμικρό πάτημα του γκαζιού. Γκάζι, βέβαια, είναι και να... στρίβεις. Ένα αυτοκίνητο που έχει καλό κράτημα, σίγουρα μπαίνει στη συζήτηση.
Το AutoΤρίτη έκανε έρευνα αγοράς και συγκεντρώνει 10 + 2 αυτοκίνητα, που συνδυάζουν τις καλές επιδόσεις, τα πολλά άλογα ή το fun to drive, σε συμφέρουσα τιμή.
1. Alfa Romeo Junior Ibrida 145 PS: Το καλύτερο μικρό SUV στο Elk Test

Στα βήματα της μεγαλύτερης Tonale, η νέα Alfa Romeo Junior Ibrida των 145 ίππων είναι ο νέος κάτοχος του ρεκόρ επίδοσης στο Elk Test, στην κατηγορία των μικρών SUV. Με πετυχημένη ταχύτητα εισόδου τα 78,5 χλμ./ώρα το μικρότερο SUV της Alfa Romeo επιβεβαίωσε στο πεδίο των μετρήσεων την ξεχωριστή οδηγική αίσθηση που συνοδεύει τα μοντέλα της ιταλικής μάρκας. Και αποτελεί μία προσιτή επιλογή SUV πόλης που θα τα βγάλει πέρα, ακόμη και στις πιο οριακές συνθήκες οδήγησης.
Τιμή αγοράς Alfa Romeo Junior Ibrida 145 PS: 28.500 ευρώ
2. Ford Puma Gen-E 168 PS: Ηλεκτρικό που στρίβει σαν... κανονικό

Το νέο Ford Puma Gen-E είναι η πιο «φρέσκια» πρόταση στην κατηγορία των ηλεκτρικών SUV πόλης, ένα αυτοκίνητο που με το... καλησπέρα επιβεβαίωσε τις περγαμηνές του. Φέροντας το set-up της ανάρτησης από το Puma ST αποτελεί μία ξεχωριστή περίπτωση αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου, έχοντας το απόλυτο ρεκόρ στη δοκιμασία αποφυγής κινδύνου (77 χλμ./ώρα). Παράλληλα με το fun to drive, ο οδηγός του Ford Puma Gen-E έχει στη διάθεσή του 168 άλογα και 290 Nm ροπής με την πρώτη γκαζιά, συνδυασμός που εξασφαλίζει πολύ καλές ενδιάμεσες επιδόσεις - ρεπρίζ (60-100 και 80-120 σε 4,7 και 6,9 δλ., αντίστοιχα).
Τιμή αγοράς Ford Puma Gen-E 168 PS: 26.906 ευρώ
3 (+1). Ποιο Honda στα 184 άλογα; Οικογενειακό SUV ZR-V ή Civic;

Το προωθητικό πρόγραμμα «Summer Dream Offers» μειώνει τις τιμές σε ολόκληρη την γκάμα μοντέλων της Honda. Στην περίπτωση των ZR-V και Civic η τιμή αγοράς είναι κάτω από τα 35.000 ευρώ, σε δύο μοντέλα με κοινό 2λιτρο αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύνολο 184 ίππων.
Στο οικογενειακό SUV Honda ZR-V οι επιδόσεις είναι ελαφρώς καλύτερες, με κορυφαία όλων το 0-100 χλμ./ώρα (7,6 δλ.) που είναι η Νο.1 μέτρηση ανάμεσα σε κάθε βενζινοκίνητο, κάτω των 35 χιλιάδων ευρώ. Γρήγορο είναι και Honda Civic, εδώ όμως θα δώσουμε παραπάνω πόντο στην οδηγική του αίσθηση, με το κοφτερό και πληροφοριακό τιμόνι να αναδεικνύεται ακόμη περισσότερο από την εντυπωσιακή σταθερότητα που δείχνει το μοντέλο στις απότομες αλλαγές πορείας.
- Τιμή αγοράς Honda Civic e:HEV 184 PS: 34.950 ευρώ
- Τιμή αγοράς Honda ZR-V e:HEV 184 PS: 34.990 ευρώ
4 (+1). 4κίνητο Hyundai Kona με 170 άλογα ή crossover Kia XCeed με 140 ίππους;

Προέρχονται από τον ίδιο μεγάλο Όμιλο (Hyundai Motor Group) και ανήκουν στην κατηγορία των οικογενειακών SUV. ΟΚ, η σχεδιαστική φιλοσοφία διαφέρει όμως Hyundai Kona και Kia XCeed είναι δύο από τις πιο προσιτές επιλογές του segment.
Στην περίπτωση του Hyundai Kona η ισχυρότερη θερμική έκδοση αποδίδει 170 ίππους, συνδυαζόμενη με χειροκίνητο κιβώτιο ή αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων και 4κίνηση HTRAC. Όσον αφορά το Kia XCeed, οι δυνατές εκδόσεις του αποδίδουν 140 άλογα. Εδώ πρέπει να σταθούμε και στην πιο ευχάριστη οδική συμπεριφορά, καθώς η crossover σχεδίαση και το εν γένει στήσιμο που θυμίζει hatchback μοντέλο λειτουργούν υπέρ του fun to drive.
- Τιμή αγοράς Hyundai Kona 1,6T 7DCT 4x4 170 PS: 34.890 ευρώ
- Τιμή αγοράς XCeed 1,5T 140 PS Premium 6MT 48V Hybrid: 24.590 ευρώ