.jpg)
Η ανανέωση του Enyaq RS πέρασε και στο πρωτότυπο Enyaq RS Race.
316 κιλά πιο ελαφρύ από το Enyaq RS.
Διαθέτει νέα υλικά/εξαρτήματα από ίνες λιναριού.
Με ηχοσύστημα για να βγάζει αγωνιστικό ήχο.
«Γυμνή» αγωνιστική καμπίνα αλλά με infotainment.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Η ανανέωση του Enyaq RS πέρασε και στο πρωτότυπο Enyaq RS Race
Προς το τέλος του 2024 η Skoda αποκάλυψε το αγωνιστικό πρωτότυπο Enyaq RS Race, το οποίο βασίστηκε στο τυπικό Enyaq RS. Σήμερα, η τσεχική μάρκα αποκάλυψε ένα ακόμα, βασισμένο στην ανανεωμένη εκδοχή του ηλεκτρικού SUV. Βασικό χαρακτηριστικό των αγωνιστικών πρωτότυπων είναι το χαμηλότερο βάρος, αποτελώντας μέρος της αναζήτησης της Skoda για βιώσιμα και ελαφρύτερα υλικά/εξαρτήματα, τα οποία θέλει να εισάγει μελλοντικά στην παραγωγική της διαδικασία.
316 κιλά πιο ελαφρύ από το Enyaq RS
Το Enyaq RS Race έχει εξοπλιστεί με μια ποικιλία βιοσύνθετων εξαρτημάτων κατασκευασμένα από ίνες λιναριού. Τα εξαρτήματα αυτά αποτελούν τους «προάγγελους» μελλοντικών εξαρτημάτων που θα μπουν στην παραγωγή. Μάλιστα, σύμφωνα με την μάρκα, έχουν τα ίδια πλεονεκτήματα ακαμψίας και μείωσης βάρους με τα ανθρακονήματα.
Για παράδειγμα, οι προφυλακτήρες, τα φτερά, η οροφή και η αεροτομή είναι όλα κατασκευασμένα από ελαφρύ υλικό. Βιοσύνθετα εξαρτήματα βρίσκονται επίσης στο εσωτερικό και συγκεκριμένα στο ταμπλό, τα πάνελ των θυρών και τα υποπόδια, την ώρα που τα τζάμια είναι καμωμένα από πολυανθρακικό υλικό. Χάρη σε όλες αυτές τις αλλαγές, το μοντέλο ζυγίζει 316 κιλά λιγότερο από το Enyaq Coupe RS.
Αγωνιστικό κιτ αμαξώματος
Εκτός από το ότι είναι ελαφρύτερο, το πρωτότυπο διαθέτει ένα αγωνιστικό κιτ αμαξώματος με επιθετικούς προφυλακτήρες, καθώς και νέους αεραγωγούς και φτερά. Η αεροδυναμικά βελτιστοποιημένη οροφή, συνυπάρχει μαζί με έναν τεράστιο διαχύτη και μινιμαλιστικούς πλευρικούς καθρέφτες. Το Enyaq RS Race εξοπλίζεται με ζάντες 20 ιντσών και σύστημα πέδησης με κεραμικούς-ανθρακονημάτινους δίσκους συνδυαστικά με δεκαπίστονες και τετραπίστονες δαγκάνες, μπροστά και πίσω, αντίστοιχα.
Αγωνιστική καμπίνα, με infotainment και ηχοσύστημα
Δεδομένου ότι πρόκειται για αγωνιστικό πρωτότυπο, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι το εσωτερικό είναι απογυμνωμένο. Παρά ταύτα, στην καμπίνα υπάρχουν ψηφιακός πίνακας οργάνων 5 ιντσών και οθόνη αφής για το infotainment 13 ιντσών. Από κει και πέρα, ένα roll cage, αγωνιστικό τιμόνι και αγωνιστικά καθίσματα Atech με ζώνες ασφαλείας έξι σημείων και ένα σύστημα πυρόσβεσης, δίνουν το παρών. Το ίδιο ισχύει και για το ηχοσύστημα Havas, το οποίο παράγει ήχο από αγωνιστικό αυτοκίνητο σε ταχύτητες άνω των 30 χλμ./ώρα.
Να σημειωθεί πως το Enyaq RS Race διαθέτει βελτιστοποιημένο πλαίσιο καθώς και ρυθμιζόμενη σπορ ανάρτηση, η οποία το φέρνει έως και 70 χιλιοστά πιο κοντά στο έδαφος (116 χλστ. η απόσταση) απ' ότι το τυπικό Enyaq RS. Άλλα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν υδραυλικό χειρόφρενο και διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης εμπρός και πίσω.