ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: Νέο Toyota Yaris Hybrid με 130 άλογα

 Σχολιάστε 
89.709 Επισκέψεις στο άρθρο (7/6/2025)
Δοκιμή: Νέο Toyota Yaris Hybrid με 130 άλογα
8 Φωτογραφίες »

Τα +14 άλογα τόνισαν τις επιδόσεις σε σχέση με το Yaris Hybrid των 116 ίππων (0-100 σε 9,4 από 9,9 δλ. και προσπέρασμα 60-100 σε 5,3 από 5,6 δλ.).
«Δουλεύει» πολύ ηλεκτρικά και μέσα στην πόλη καίει 3,4 λτ., ταξιδεύει με 4,5 λτ..
Νέο infotainment και οθόνη 10,5 ιντσών στην πρακτική καμπίνα.
+2 χιλιάρικα σε σχέση με την πιο πλούσια διαθέσιμη έκδοση των 116 ίππων, με εγγύηση-κανόνι (11 χρόνια).

autotriti team

Τα +14 άλογα τόνισαν τις επιδόσεις σε σχέση με το Yaris Hybrid των 116 ίππων (0-100 σε 9,4 από 9,9 δλ. και προσπέρασμα 60-100 σε 5,3 από 5,6 δλ.)

Η νέα, πιο ισχυρή, υβριδική έκδοση του Toyota Yaris χαρακτηρίζεται από τον πιο δυνατό ηλεκτροκινητήρα (με 84 αντί 80 ίππους στην έκδοση των 116 ίππων). O 1,5 λτ. βενζινοκινητήρας παρέμεινε στους 92 ίππους, αλλά συνδυαστικά το αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα αποδίδει 130 ίππους με τη διαφορά στην πράξη να είναι αισθητή. Οι μετρήσεις μας έδειξαν 0-100 σε 9,4 δλ. από 9,9 δλ. (το 116 ίππων), κυρίως όμως κατέγραψαν πιο σβέλτο προσπέρασμα: 60-100 σε 5,3 από 5,9 δλ. και 80-120 σε 6,8 από 7,8 δλ.

«Δουλεύει» πολύ ηλεκτρικά και μέσα στην πόλη καίει 3,4 λτ., ταξιδεύει με 4,5 λτ.

Τα 4,9 λίτρα/100 χλμ. που μετρήσαμε σε πραγματικές συνθήκες στους ελληνικούς δρόμους σε μικτό κύκλο οδήγησης ορίζουν το σημαντικό πλεονέκτημα του Yaris ανάμεσα στα υπόλοιπα μοντέλα του ανταγωνισμού, πόσο μάλλον όταν το νούμερο αυτό πέφτει αρκετά πιο χαμηλά στα 3,0-3,4 λίτρα όταν κινείσαι μέσα στην πόλη και καλύπτεις τις αποστάσεις, με λίγες παύσεις, αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια. Η πλουσιότερη ροπή του ισχυρού υβριδικού Yaris βοηθά και στο ταξίδι με την κατανάλωση στα 120 χλμ./ώρα να παραμένει εύκολα γύρω ή και κάτω από τα 4,5 λτ./100 χλμ…

Νέο infotainment και οθόνη 10,5 ιντσών στην πρακτική καμπίνα

Η μόνη αλλαγή στην καμπίνα, που διατηρεί την ευρυχωρία και την πρακτικότητα (θα θέλαμε μεγαλύτερο το χώρο αποσκευών των 286 λτ.), αφορά στην αναβάθμιση συστήματος infotainment, που διαθέτει πλέον και μια μεγάλη οθόνη αφής 10,5 ιντσών (στάνταρ στην έκδοση με τα 130 άλογα). Η καλύτερη απόκριση της οθόνης είναι εμφανής, όπως και η σωστή λειτουργία των φωνητικών εντολών.

+2 χιλιάρικα σε σχέση με την πιο πλούσια διαθέσιμη έκδοση των 116 ίππων, με εγγύηση-κανόνι (11 χρόνια)

Το υβριδικό Yaris με το ισχυρότερο υβριδικό συστήματος των 130 ίππων είναι παράλληλα διαθέσιμο με το υφιστάμενο των 116 ίππων (δες εδώ τη δοκιμή). Σε σχέση με το βασικό Yaris Hybrid 116 PS (έκδοση Live) που έχει 21.620 ευρώ, το 130άρι είναι 5.420 ευρώ ακριβότερο μιας και κοστίζει 27.040 ευρώ στην πολύ πιο πλούσια έκδοση C-hic. Aν πάρει κανείς την πιο πλούσια έκδοση (Style), που είναι διαθέσιμη για το Yaris Hybrid 116 (25.010 ευρώ), τότε είναι 2.030 ευρώ ακριβότερο. Μεγάλο ατού σε κάθε περίπτωση είναι τα 11 χρόνια εγγύηση που προσφέρει πλέον η Toyota σε όλα τα μοντέλα της (στα υβριδικά ισχύει και για την μπαταρία και για έως 1.000.000 χλμ.).

Παρακάτω θα βρεις την αναλυτική δοκιμή του ανανεωμένου Toyota Yaris με το ισχυρότερο υβριδικό σύστημα των 130 ίππων.

Σελίδα 2Εσωτερικό, εξοπλισμός, τιμή
Σελίδα 3Kινητήρας-Κατανάλωση: Πιο σβέλτο, συνεχίζει να καίει με το σταγονόμετρο
Σελίδα 4Στο δρόμο: Πιο ήσυχο, πάντα ευέλικτο και ευχάριστο στην οδήγηση
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ford
Autotriti.gr