
Η Volkswagen και η Walt Disney Animation Studios ανακοινώνουν μια ιδιαίτερη συνεργασία.
Zootopified ID.3, ID.4 και ID.7 Tourer.
Ηλεκτρική στρατηγική μέσα από pop κουλτούρα.
Η Volkswagen και η Walt Disney Animation Studios ανακοινώνουν μια ιδιαίτερη συνεργασία
Η Volkswagen και η Walt Disney Animation Studios ανακοινώνουν μια ιδιαίτερη συνεργασία με αφορμή την κυκλοφορία της ταινίας “Zootopia 2” στις 26 Νοεμβρίου, με επίκεντρο την παρουσία τριών custom-animated ηλεκτρικών Volkswagen που «παίζουν» ρόλο στην υπόθεση της ταινίας. Πρόκειται για τρισδιάστατα μοντέλα με βάση τα ID.3, ID.4 και ID.7 Tourer, τα οποία έχουν “Zootopified” αισθητική και φιλοσοφία, σχεδιασμένα αποκλειστικά για το σύμπαν της ταινίας.
Zootopified ID.3, ID.4 και ID.7 Tourer
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία μεταφέρει τη φιλοσοφία του “Way to Zero” στον φανταστικό κόσμο της Zootopia, «εξηλεκτρίζοντας» την πόλη με τρία μοντέλα βασισμένα στα πιο εξελιγμένα EV της. Το ID.3, ως το compact ηλεκτρικό της πόλης, το ID.4 ως πολυχρηστικό SUV και το νέο ID.7 Tourer, το οποίο κάνει και την πρώτη του animated εμφάνιση, έχουν επανασχεδιαστεί από τα Disney Animation Studios με χαρακτηριστικά που αντικατοπτρίζουν το στυλ, το χιούμορ και τη θεματολογία της ταινίας.
Τα αυτοκίνητα διατηρούν τις σχεδιαστικές γραμμές και την αεροδυναμική ταυτότητα των πραγματικών ID. μοντέλων, ωστόσο υιοθετούν νέα φώτα, “ζωικά” χαρακτηριστικά, πινακίδες με λογοπαίγνια και έξυπνες λεπτομέρειες που παραπέμπουν σε κατοίκους της Zootopia. Η ίδια η Volkswagen μάλιστα μετονομάζεται χιουμοριστικά σε “Wolfswagen”, ως φόρος τιμής στην έδρα της στο Wolfsburg.
Ηλεκτρική στρατηγική μέσα από pop κουλτούρα
Η τοποθέτηση προϊόντων δεν είναι απλώς οπτική. Μέσα από την παρουσία των τριών μοντέλων, η Volkswagen επιδιώκει να συνδέσει την ηλεκτροκίνηση με την αφήγηση, το συναίσθημα και τις αξίες που μεταφέρει η ταινία: συνεργασία, εξέλιξη και διαφορετικότητα. Με φόντο την επιτυχία των ID. μοντέλων σε παγκόσμιο επίπεδο και την ενίσχυση του προφίλ τους σε νέες αγορές, η ταινία λειτουργεί ως πλατφόρμα brand awareness, ιδίως στο νεανικό κοινό και τις οικογένειες.
Η Christine Wolburg, Chief Brand Officer της Volkswagen, δήλωσε χαρακτηριστικά:
«Τα αυτοκίνητά μας δεν είναι απλώς μέσα μετακίνησης. Είναι μέρη μιας μεγαλύτερης αφήγησης. Με το “Zootopia 2”, προσφέρουμε στα ID. μοντέλα έναν ρόλο που ενισχύει το συναισθηματικό τους αποτύπωμα και τα κάνει να ξεχωρίζουν όχι μόνο για τις επιδόσεις ή την αυτονομία τους, αλλά και για τη φαντασία που αποπνέουν.»
Τα custom-animated μοντέλα βασίζονται στα πραγματικά VW ID.3, ID.4 και ID.7 Tourer, τα οποία προσφέρουν κορυφαία χαρακτηριστικά όπως έως 700 km αυτονομία (στο ID.7), τεχνολογία AR Head-Up Display, νέο σύστημα infotainment και πλήρη υποστήριξη Plug & Charge σε ευρωπαϊκά δίκτυα φόρτισης.