• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το Fiat 500X χρησιμοποιεί τον 1,4 MultiAir, τόσο με τους 140, όσο και με τους 170 ίππους.

Η τεχνολογία MultiAir καταργεί τον εκκεντροφόρο εισαγωγής και οι σχετικές βαλβίδες κινούνται ηλεκτροϋδραυλικά.

Alfa Romeo-Fiat: 1,4 MultiAir 170 PS

Διαβάστηκε από 26084 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/5/2017

Σε ποια μοντέλα «μπαίνει» σήμερα: Abarth 124 Spider, Alfa Romeo Giullieta Super (150 PS), Fiat 500X, Jeep Renegade
Η τεχνολογία MultiAir καταργεί τον εκκεντροφόρο που ρυθμίζει τις βαλβίδες εισαγωγής, οι οποίες ελέγχονται με ηλεκτροϋδραυλικό τρόπο, επιτυγχάνοντας ανεξάρτητη ρύθμιση σε κάθε κύλινδρο.
Σαν αποτέλεσμα υπάρχει βελτιωμένη απόδοση, βελτιωμένη ροπή στις χαμηλές στροφές, μείωση τριβών και κατά συνέπεια μείωση κατανάλωσης και εκπομπών CO2. Ο turbo 1,4 MultiAir καταφέρνει να αποδώσει μέχρι και 170 ίππους με 250 Nm ροπής. Συνδυάζοντας υψηλή τεχνολογία, ανάλογη απόδοση, πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας και συγκρατημένη κατανάλωση, ο συγκεκριμένος κινητήρας αποτελεί την επιλογή μας από την γκάμα της Alfa Romeo-Fiat.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    Ξεχάσατε να βάλετε τον 1400 diesel με τους 90 ίππους της ΤΟΥΟΤΑ που έχει φορεθεί και φοριέται καθημερινά σε χιλιάδες YARIS, AURIS, COROLLA. Αυτοί οι κινητήρες που αναφέρεται ισχύουν για την Ελλάδα, αλλά υπάρχουν και άλλοι αξιόλογοι κινητήρες που βλέπουμε καθημερινά σε αυτοκίνητα. Στην Ευρώπη όμως είναι άλλοι οι κινητήρες της καθημερινότητας.

      2