• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

To σύστημα αεριοκίνησης του ομίλου VW εξασφαλίζει κορυφαία οικονομία στο κόστος κίνησης.

Skoda: 1,4 ΤSI G-Tec

Διαβάστηκε από 26012 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/5/2017

Σε ποια μοντέλα «μπαίνει» σήμερα: Audi A3 Sportback g-tron, SEAT Leon 1,4 TGI, Skoda Octavia G-TEC, VW Golf TGi
Ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι διπλού καυσίμου, αφού με τις κατάλληλες παρεμβάσεις στον 1,4 TSI, είναι σε θέση να καταναλώνει και φυσικό αέριο. Το συγκεκριμένο καύσιμο είναι ιδιαίτερα οικονομικό, αλλά και οικολογικό. Η Skoda υπόσχεται κατανάλωση 3,8 κιλών φυσικού αερίου/ 100 χλμ. κάτι το οποίο μεταφράζεται σε περίπου 3 ευρώ/100 χλμ. Μόνο όταν τελειώσει το φυσικό αέριο ο κινητήρας «γυρίζει» αυτόματα στη βενζίνη,  χωρίς καμία διαφορά στην απόδοση ή την λειτουργία. Mε διαφορά ότι πιο οικονομικό έχουμε οδηγήσει με συμβατικά καύσιμα.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    Ξεχάσατε να βάλετε τον 1400 diesel με τους 90 ίππους της ΤΟΥΟΤΑ που έχει φορεθεί και φοριέται καθημερινά σε χιλιάδες YARIS, AURIS, COROLLA. Αυτοί οι κινητήρες που αναφέρεται ισχύουν για την Ελλάδα, αλλά υπάρχουν και άλλοι αξιόλογοι κινητήρες που βλέπουμε καθημερινά σε αυτοκίνητα. Στην Ευρώπη όμως είναι άλλοι οι κινητήρες της καθημερινότητας.

      2