• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τα επόμενα χρόνια τα περισσότερα mini μοντέλα θα είναι ηλεκτρικά.

Τέλος τα μίνι που ξέρατε

Διαβάστηκε από 1955 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/4/2019
 

Τα πρόστιμα ρύπων της ΕΕ βάζουν τέλος στα μίνι μοντέλα. Τουλάχιστον όπως τα ξέραμε μέχρι τώρα. Τι αλλάζει;

Ξέρετε τι πρόστιμο θα πληρώνει το VW up! από το 2021 και μετά, επειδή εκπέμπει μόλις 7 γρ. CΟ2 /χλμ. παραπάνω, από το όριο που έχει ορίσει Ε.Ε.; 665 ευρώ. Ή το Toyota Yaris 1,5 VVT-i με εκπομπές ρύπων 115 γρ./χλμ.; 1.900 ευρώ. Και ας μην μιλήσουμε για μεγαλύτερα αυτοκίνητα, που δεν είναι «αυτοκινητάκια» πόλης με χαμηλούς ρύπους. Το Nissan Qashqai 1,33 για παράδειγμα με τα 121 γρ./χλμ. θα «πληρώνει» πρόστιμο 2.470 ευρώ!
 
Τι είναι όμως αυτό το πρόστιμο, θα αναρωτηθείτε. «Θα πρέπει να το πληρώσω εγώ;», σκέφτεστε. Ας σας καθησυχάσουμε… Όχι. Aμεσα τουλάχιστον.

Θα πρέπει, όμως, να το πληρώσουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες και πρόκειται για ένα πρόστιμο της Ε.Ε. που λέει πως για κάθε ένα γραμμάριο CO2 που θα εκπέμπει ένα όχημα πάνω από το όριο των 95 γρ./χλμ., θα πέφτει πέλεκυς 95 ευρώ. Aρα: εκπέμπει 96 γραμμάρια; 95 ευρώ η ταρίφα. Εκπέμπει 97 γρ.; 190 ευρώ. 98 γρ.; 285 ευρώ και ου τω καθεξής.
 
Κάποιοι λένε ότι εξαιτίας αυτού ο χάρτης της αυτοκίνησης θα αλλάξει και πως θα κλάψουνε «μανούλες», ή διαφορετικά το κόστος για τις αυτοκινητοβιομηχανίες θα φτάσει τα 34 δις ευρώ!

Αυτές φυσικά κάνουν τα πάντα παρασκηνιακά για να γλιτώσουν ένα μέρος των προστίμων, όμως το αγγούρι έχει μπει. Και για να το φάνε χωρίς να ζοριστούν, αλλά να δροσιστούν, την έχουν έτοιμη τη λύση: Ηλεκτρικά και `Αγιος ο Θεός… Όσο πιο πολλά, τόσο πιο καλά μάλιστα.
 
Αρχικά λοιπόν οι κατασκευαστές θα ρίξουν το βάρος στα μίνι μοντέλα, γιατί αυτά δεν χρειάζονται μεγάλη αυτονομία, άρα λίγα kW μπαταριών αρκούν. Επίσης, τα μίνι, ως καθαρόαιμα οχήματα πόλης, θα μπορούν να μπαίνουν στα απαγορευμένα κέντρα των ευρωπαϊκών πόλεων, ενώ τέλος μην ξεχνάμε ότι τα μίνι θα μπορείς μελλοντικά να τα νοικιάσεις, όπως για παράδειγμα γίνεται με τα ηλεκτρικά πατίνια που το τελευταίο καιρό έχουν γεμίσει Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
 
Σταδιακά όλα τα μίνι μοντέλα θα γίνουν ηλεκτρικά. Ξεχάστε τους κινητήρες βενζίνης. Και για αυτό υπάρχει η απόδειξη: κανείς κατασκευαστής δεν τα εξελίσσει, αντίθετα περιμένει να έρθει η ώρα του ηλεκτρισμού. Και όταν πια γίνει αυτό, θα πάρουν σειρά οι επόμενες κατηγορίες.

Όλα μαζί δεν γίνεται, ίσως επειδή και τα ίδια τα εργοστάσια μπαταριών δεν έχουν το απόθεμα ή δεν μπορούν να ανταποκριθούν.
 
Το σίγουρο όμως είναι πως τα μίνι θα αλλάξουν. Πως σας φαίνεται, λοιπόν, αυτή η εξέλιξη; Είστε έτοιμοι για μια κατηγορία, όπου όλες οι προτάσεις της θα είναι ηλεκτρικές; Σας αρέσει που τα μίνι θα είναι μόνο ηλεκτρικά σε 2-3 χρόνια ή όχι;

 
Σχολιάστε την είδηση 3 σχόλια

Το «καυτό» Hyundai i20 N;

Δοκιμή: Audi A1 40 TFSI

Aston Martin Vantage στα 298 χλμ./ώρα

B-SUV ή μικρομεσαίο;

Η κίνηση στους δρόμους

Τα πιο άνετα και βολικά μικρά SUV

Οδηγούμε τη νέα Τοyοta Supra

Αποκλειστικό: Ιδού το νέο VW Golf

Peugeot 208 GT-Line VS VW Polo R-Line

Δοκιμή: Ανανεωμένο Suzuki Vitara

Ξανά σε λειτουργία οι κάμερες στις λεωφορειολωρίδες;

Οθονάρες στα μικρά: Ουσία ή κράχτης;

SEAT: Service Πλήρες από κάθε άποψη πακέτο

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

FORDAdvertisement: Προωθητικό Πρόγραμμα Ford Blue Days

CITROEN: Ανοιξιάτικες εκπτώσεις έως 20 Μαΐου

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

MITSUBISHI: 0-100 Όλα τα επιβατικά μοντέλα με 0% επιτόκιο & 100€/μήνα

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: 500€ έκπτωση έως 30 Ιουνίου.

περισσότερα »