ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Hyundai Kona Electric: SUV που στην πόλη «καίει» σαν... Inster

(10/7/2025)
Hyundai Kona Electric: SUV που στην πόλη «καίει» σαν... Inster
4 Φωτογραφίες »

Είναι το οικογενειακό SUV με την χαμηλότερη κατανάλωση στην πόλη (11,9 kWh/100 χλμ.), σχεδόν σαν το μίνι Inster.
Στην πόλη κάνει 550 χλμ. με 10-11 ευρώ, μπορείς να το οδηγείς και με ένα πεντάλ.
Λιγότερα από 450 ευρώ/χρόνο θα πληρώνεις για ρεύμα, αν φορτίζεις σπίτι.
Έχει 217 άλογα, πλούσιο εξοπλισμό & καλή τιμή για ηλεκτρικό (33 χιλιάρικα).

autotriti team

Είναι το οικογενειακό SUV με την χαμηλότερη κατανάλωση στην πόλη (11,9 kWh/100 χλμ.), σχεδόν σαν το μίνι Inster

To Hyundai Kona Electric είναι η ηλεκτρική πρόταση της μάρκας στην κατηγορία των οικογενειακών SUV. Διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, ξεκινά από τα 28.990 ευρώ στην επιλογή των 156 ίππων με την μπαταρία συνολικής χωρητικότητας 48 kWh, που εστιάζει περισσότερο σε αστικές μετακινήσεις.
 
Πιο διευρυμένο πεδίο δράσης έχει το Hyundai Kona Electric των 217 ίππων, το οποίο φέρει μεγαλύτερη μπαταρία, στις 65 κιλοβατώρες. Η Long Range επιλογή του μικρομεσαίου SUV των Κορεατών έχει μεγάλη μέση πραγματική αυτονομία, γύρω στα 470 χιλιόμετρα, ταυτόχρονα όμως ξεχωρίζει και για τον αστικό προσανατολισμό της. Διότι ανάμεσα σε 20 εκδόσεις ηλεκτρικών της κατηγορίας που έχει δοκιμάσει το AutoΤρίτη Test Center το Hyundai Kona Electric με τα 217 άλογα έχει την χαμηλότερη πραγματική κατανάλωση στην πόλη. Πιο συγκεκριμένα, «καίει» 11,9 kWh/100 χλμ., νούμερο εφάμιλλο με εκείνο του Hyundai Inster που είναι... 2 κατηγορίες κάτω σε μέγεθος και βάρος (μίνι crossover που στην πόλη «καίει» 11,5 kWh/100 χλμ.).

Στην πόλη κάνει 550 χλμ. με 10-11 ευρώ, μπορείς να το οδηγείς και με ένα πεντάλ

Κάθε ηλεκτρικό αυτοκίνητο ευνοείται από τις συνθήκες οδήγησης στον αστικό ιστό. Κινούμενο σε πιο χαμηλές ταχύτητες ένα EV έχει μικρότερες ανάγκες σε ρεύμα. Αν μάλιστα υπάρχει σύστημα ανάκτησης ενέργειας, τότε η αστική του αυτονομία αυξάνεται. Στην περίπτωση του Hyundai Kona Electric LR εκτός των τριών προγραμμάτων οδήγησης (Eco, Normal, Sport) υπάρχουν 4 επίπεδα αναγεννητικής πέδησης.
 
Η Hyundai ονομάζει τη συγκεκριμένη τεχνολογία i-Pedal. Ουσιαστικά αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να ρυθμίσεις από τους μοχλούς (paddle shifters) στο τιμόνι το πόσο θα φρενάρει το αυτοκίνητο, όταν αφήνεις το γκάζι. Όσο πιο έντονη η ανάκτηση, τόσο περισσότερο θα φορτίζει και η μπαταρία. Στο κορυφαίο επίπεδο ανάκτησης, που λέγεται one pedal μπορείς να οδηγείς μόνο με ένα πεντάλ, το γκάζι. Υπάρχει η σχετική ένδειξη στον πίνακα οργάνων, που σου «λέει» ότι μπορείς να σταματήσεις εντελώς το αυτοκίνητο, δίχως να πατήσεις το φρένο.
 
Επιλέγοντας, λοιπόν, το Eco drive mode και ρυθμίζοντας το μέγιστο επίπεδο ανάκτησης ενέργειας το Hyundai Kona Electric Long Range μπορεί να κάνει έως και 550 χλμ., με μία φόρτιση. Και για αυτή την απόσταση θα πληρώσεις γύρω στα 10-11 ευρώ.

Λιγότερα από 450 ευρώ/χρόνο θα πληρώνεις για ρεύμα, αν φορτίζεις σπίτι

Από τα παραπάνω βλέπουμε και με αριθμούς πόσο οικονομικό μπορεί να αποδειχθεί ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο αν κινείσαι στην πόλη. Ο συμφέρον ως προς την κατανάλωση χαρακτήρας διευρύνεται κι αν κινηθείς εκτός πόλης, στο ταξίδι. Σίγουρα η αυτονομία μειώνεται όμως αν υπάρχει η δυνατότητα οικιακής φόρτισης υπάρχει σημαντικό κέρδος στην τσέπη σου (κόστος 0,16/kWh). Στην περίπτωση του Hyundai Electric LR, για έναν οδηγό που κάνει 20.000 /χρόνο, σε ποσοστό 80-20 (πόλη-ταξίδι) το ετήσιο κόστος είναι μόλις στα 420 ευρώ!

Σελίδα 2Έχει 217 άλογα & καλή τιμή για ηλεκτρικό (33 χιλιάρικα) & πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό
ford
4green