" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το νέο Toyota Auris ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες είναι εμφανώς πιο αθόρυβο και κυρίως «πατάει» πιο αρχοντικά και στρίβει με απόλυτη ασφάλεια.

Βελτιωμένο το τιμόνι, που είναι αρκετά κοφτερό και υπάκουο συμμετέχοντας έτσι σε πιο γρήγορους ρυθμούς οδήγησης.

Στο δρόμο: Ήσυχο, ραφιναρισμένο και απόλυτα ασφαλές

Διαβάστηκε από 71943 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/2/2016

Οι τεχνικοί της Toyota ρύθμισαν εκ νέου αμορτισέρ και ελατήρια, έκαναν μικροεπεμβάσεις στο ηλεκτρικό τιμόνι, στους ελαστικούς συνδέσμους και τις αντιστρεπτικές της ανάρτησης και τόνισαν την ηχομόνωση στοχεύοντας στην αναβάθμιση των οδικών χαρακτηριστικών του Auris. Το αποτέλεσμα τους δικαιώνει απόλυτα.
Η ποιότητα κύλισης είναι κορυφαία και σε αυτό βοηθά ο ήσυχος σε λειτουργία κινητήρας αλλά και η πειστική ηχομόνωση. Το Auris ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες είναι εμφανώς πιο αθόρυβο και κυρίως «πατάει» πιο αρχοντικά και στρίβει με απόλυτη ασφάλεια. Οι κλίσεις δεν είναι μικρές, αλλά σε συνδυασμό με τα ηλεκτρονικά, κρατάει μια χαρά και κυρίως αντιδρά προβλέψιμα και απόλυτα προοδευτικά. Δεν αιφνιδιάζει και δεν επιφυλάσσει εκπλήξεις. Τα διπλά ψαλίδια της πίσω ανάρτησης δουλεύουν εξαιρετικά τόσο σε ότι αφορά στην απορρόφηση των ανωμαλιών, όσο και στο να κρατάνε την ουρά σε μόνιμη επαφή με την άσφαλτο.
Το βελτιωμένο σε αίσθηση τιμόνι είναι αρωγός του οδηγού, αν και παραμένει κάπως ελαφρύ, και χωρίς να πείθει απόλυτα σε αίσθηση. Αντίθετα, τα φρένα είναι άκρως αποτελεσματικά. Τα χαμηλά επίπεδα θορύβου εξασφαλίζουν άνετα ταξίδια. Η ενεργητική ασφάλεια έχει απογειωθεί χάρη στο Toyota Safety Sense, ενώ χαρακτηριστική είναι πλέον η σταθερότητα ακόμα και στην τελική ταχύτητα των 200 χλμ./ώρα.
Το ανανεωμένο Toyota Auris είναι στο δρόμο, όπως θα έπρεπε να ήταν εξ΄αρχής.

 
  • Λογικος

    Γραφει το Autotriti: "Συνολικά, χάρη και στις νέες ζάντες, το Auris εμφανίζει ένα πιο δυναμικό και ελκυστικό παρουσιαστικό." Συμφωνω γιατι δεν το λες ασχημο ουτε αηδια (οπως κατι γερμανικα που εχουν κλεισει το σχεδιαστικο τους τμημα και ασχολουνται μονο με facelift σε μοντελα της δεκαετιας του 70) αλλα ιδιαιτερο και με μια μικρη δοση premium αισθητικης.

      14
  • Θανασης

    Αργησε η TOYOTA αλλα εφτασε στην πηγη.Τωρα για το αισθητικο της υποθεσης ,απλα αηδια.ειδικα το πισω δεν βλεπεται.

     

25 χρόνια Audi RS με R8, TT RS & RS3

Νέο «καυτό» Yaris προ των πυλών

Δοκιμή: Jeep Renegade με 180 PS

Θα πλήρωνες για αυτόματο σε μικρό;

Η κίνηση στους δρόμους

Νέα όρια ρύπων: Όλα τα μοντέλα έως 95 γρ. CO2

Mazda Skyactiv-X: Μοτέρ βενζίνης που «καίει» σαν diesel

Video: Γλίτωσε από του χάρου τα δόντια

Πως θα επιλέξεις την σωστή εξάτμιση

«Μάνα» είναι μόνο μία!

Έμεινες από καύσιμα; Δες τι πρέπει να κάνεις!

Διπλά υβριδικό το επόμενο Nissan Qashqai

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

SUZUKI: Υβριδικό για οικονομία, πιο εύκολα από ποτέ!

FORDAdvertisement: Ford Kuga, από 21.375€, επιτόκιο 1% και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

HONDA: Μπες πίσω από το τιμόνι όλων των μοντέλων!

SUZUKI: Δωρεάν χειμερινός έλεγχος

Δες: Τα ελαστικά της Γιουβέντους !

Σφακιανάκης επιλογές: 1.000€ επιδότηση ανταλλαγής

περισσότερα »