" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το νέο Toyota Auris ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες είναι εμφανώς πιο αθόρυβο και κυρίως «πατάει» πιο αρχοντικά και στρίβει με απόλυτη ασφάλεια.

Βελτιωμένο το τιμόνι, που είναι αρκετά κοφτερό και υπάκουο συμμετέχοντας έτσι σε πιο γρήγορους ρυθμούς οδήγησης.

Στο δρόμο: Ήσυχο, ραφιναρισμένο και απόλυτα ασφαλές

Διαβάστηκε από 70702 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/2/2016

Οι τεχνικοί της Toyota ρύθμισαν εκ νέου αμορτισέρ και ελατήρια, έκαναν μικροεπεμβάσεις στο ηλεκτρικό τιμόνι, στους ελαστικούς συνδέσμους και τις αντιστρεπτικές της ανάρτησης και τόνισαν την ηχομόνωση στοχεύοντας στην αναβάθμιση των οδικών χαρακτηριστικών του Auris. Το αποτέλεσμα τους δικαιώνει απόλυτα.
Η ποιότητα κύλισης είναι κορυφαία και σε αυτό βοηθά ο ήσυχος σε λειτουργία κινητήρας αλλά και η πειστική ηχομόνωση. Το Auris ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες είναι εμφανώς πιο αθόρυβο και κυρίως «πατάει» πιο αρχοντικά και στρίβει με απόλυτη ασφάλεια. Οι κλίσεις δεν είναι μικρές, αλλά σε συνδυασμό με τα ηλεκτρονικά, κρατάει μια χαρά και κυρίως αντιδρά προβλέψιμα και απόλυτα προοδευτικά. Δεν αιφνιδιάζει και δεν επιφυλάσσει εκπλήξεις. Τα διπλά ψαλίδια της πίσω ανάρτησης δουλεύουν εξαιρετικά τόσο σε ότι αφορά στην απορρόφηση των ανωμαλιών, όσο και στο να κρατάνε την ουρά σε μόνιμη επαφή με την άσφαλτο.
Το βελτιωμένο σε αίσθηση τιμόνι είναι αρωγός του οδηγού, αν και παραμένει κάπως ελαφρύ, και χωρίς να πείθει απόλυτα σε αίσθηση. Αντίθετα, τα φρένα είναι άκρως αποτελεσματικά. Τα χαμηλά επίπεδα θορύβου εξασφαλίζουν άνετα ταξίδια. Η ενεργητική ασφάλεια έχει απογειωθεί χάρη στο Toyota Safety Sense, ενώ χαρακτηριστική είναι πλέον η σταθερότητα ακόμα και στην τελική ταχύτητα των 200 χλμ./ώρα.
Το ανανεωμένο Toyota Auris είναι στο δρόμο, όπως θα έπρεπε να ήταν εξ΄αρχής.

 
  • Λογικος

    Γραφει το Autotriti: "Συνολικά, χάρη και στις νέες ζάντες, το Auris εμφανίζει ένα πιο δυναμικό και ελκυστικό παρουσιαστικό." Συμφωνω γιατι δεν το λες ασχημο ουτε αηδια (οπως κατι γερμανικα που εχουν κλεισει το σχεδιαστικο τους τμημα και ασχολουνται μονο με facelift σε μοντελα της δεκαετιας του 70) αλλα ιδιαιτερο και με μια μικρη δοση premium αισθητικης.

      14
  • Θανασης

    Αργησε η TOYOTA αλλα εφτασε στην πηγη.Τωρα για το αισθητικο της υποθεσης ,απλα αηδια.ειδικα το πισω δεν βλεπεται.

     

Βάλε υγραέριο χωρίς... λεφτά!

Γιατί κολλάει η δαγκάνα;

Πόσο «κρατάνε» τα αμορτισέρ;

Πρώτο επίσημο teaser του νέου Nissan Juke

Η κίνηση στους δρόμους

Tα πιο γρήγορα μικρομεσαία στα 19.000 ευρώ

Δοκιμή: Υβριδικό Hyundai Tucson

Αποκλειστικό: Νέο VW Tiguan

Video: Η νέα S-Class δοκιμάζεται στο Ring

Περισσότερες και πιο ευκολοδήγητες οι νέες Ferrari

Διαγωνισμός για 1.000 νέα αστικά λεωφορεία

Σε ποιά μάρκα συγχωρείς τα πάντα;

Γιατί το τρέχον Captur αξίζει προσοχής;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

περισσότερα »