• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

To Pre-Collision System είναι μέρος του Toyota Safety Sende. Αποτρέπει τις συγκρούσεις μέχρι τα 30 χλμ./ώρα και μειώνει τη σφοδρότητά τους μέχρι τα 80 χλμ./ώρα.

Τεχνολογία: Toyota Safety Sense

72.490 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/2/2016

Στάνταρ είναι στο Toyota Auris 1,2Τ η δέσμη τεχνολογιών Toyota Safety Sense, που αποτελείται από τέσσερα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας. Το πρώτο είναι το Pre-Collision System το οποίο μπορεί να φρενάρει πλήρως το όχημα σε ταχύτητες έως 30 χλμ./ώρα αν η κάμερα και οι αισθητήρες λέιζερ που είναι τοποθετημένοι στο παρμπρίζ ανιχνεύσουν κάποιο εμπόδιο μπροστά. Το Lane Departure Alert ειδοποιεί τον οδηγό για τυχόν ακούσια αλλαγή λωρίδας, ενώ το Road Sign Assist έχει την ικανότητα να διαβάζει πινακίδες του δρόμου και να τις απεικονίζει στην οθόνη. Τέλος το Auto High Beam, αφορά στην αυτόματη απενεργοποίηση της μεγάλης «σκάλας» των φώτων όταν έρχεται αυτοκίνητο από το απέναντι ρεύμα ή υπάρχει άλλο αυτοκίνητο μπροστά . Όταν οι συνθήκες το επιτρέψουν υπάρχει αυτόματη επενεργοποίηση.

 
  • Λογικος

    Γραφει το Autotriti: "Συνολικά, χάρη και στις νέες ζάντες, το Auris εμφανίζει ένα πιο δυναμικό και ελκυστικό παρουσιαστικό." Συμφωνω γιατι δεν το λες ασχημο ουτε αηδια (οπως κατι γερμανικα που εχουν κλεισει το σχεδιαστικο τους τμημα και ασχολουνται μονο με facelift σε μοντελα της δεκαετιας του 70) αλλα ιδιαιτερο και με μια μικρη δοση premium αισθητικης.

      14
  • Θανασης

    Αργησε η TOYOTA αλλα εφτασε στην πηγη.Τωρα για το αισθητικο της υποθεσης ,απλα αηδια.ειδικα το πισω δεν βλεπεται.