Mε σημαντικές βελτιώσεις ήρθε ο θρυλικός 1,4 D-4D κινητήρας της Toyota.
> Nέο μικρότερο turbo με 20% λιγότερη τριβή στον άξονά του και υψηλότερη πίεση χαμηλά
> Νέο σύστημα τροφοδοσίας με μεγαλύτερη
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Mε σημαντικές βελτιώσεις ήρθε ο θρυλικός 1,4 D-4D κινητήρας της Toyota. > Nέο μικρότερο turbo με 20% λιγότερη τριβή στον άξονά του και υψηλότερη πίεση χαμηλά > Νέο σύστημα τροφοδοσίας με μεγαλύτερη αντλία και αυξημένη πίεση ψεκασμού > Νέος καταλύτης NOx Storage Reduction (NSR) > Nέας σχεδίασης πιστόνια με επικάλυψη Diamond-like Carbon για μειωμένες τριβές > Πλαστικό κάλυμμα κυλινδροκεφαλής για 40% μείωση του σχετικού βάρους

Κινητήρας: Με δύναμη την οικονομία

80.771 Επισκέψεις στο άρθρο (9/1/2016)

Ο κινητήρας 1,4 D-4D είναι γνωστός από την προηγούμενη γενιά του μοντέλου, αλλά εδώ έρχεται αναβαθμισμένος στα σημεία με στόχο ακόμη καλύτερη οικονομία και τις προδιαγραφές Euro6. 


Παραμένουν οι 90 ίπποι και τα 205 Nm ροπής, αλλά τα τελευταία έχουν πλέον μεγαλύτερο εύρος λειτουργίας κατά 400 σ.α.λ. (1.400 - 2.800 σ.α.λ. από 1.800 - 2.800 σ.α.λ.). Το ανανεωμένο Auris diesel για να καλύψει τις προδιαγραφές Euro6 δείχνει να έχει πιο αμβλυμμένη απόκριση στο γκάζι, αλλά το αυξημένο εύρος ωφέλιμης λειτουργίας βοηθά την κατάσταση και εν τέλει «τραβάει» ικανοποιητικά μέχρι ψηλά. Η λειτουργία του είναι λιγότερο τραχιά από το προ ανανέωσης μοντέλο, ενώ η δύναμή του δεν αφήνει εκτεθειμένο τον οδηγό. 

Δεν υπάρχουν έντονοι κραδασμοί και σκορτσαρίσματα, «ακούγεται» ελάχιστα και συνεργάζεται άριστα με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Η κλιμάκωση είναι κάπως μακριά, αλλά ο επιλογέας έχει σωστό κούμπωμα και σωστή λειτουργία. Οι επιδόσεις και ειδικά οι ρεπρίζ είναι ελάχιστα πιο υποτονικές. Έτσι για παράδειγμα τα 60-100 χλμ./ώρα με 4η έρχονται πλέον σε 9,2 δλ. από 8,8 δλ., ενώ τα 80-120 με 5η/6η έρχονται σε 15,4/19,1 δλ. από 14,6/18,1 δλ.

Super οικονομικός
Το μεγάλο ατού του αναβαθμισμένου κινητήρα είναι η οικονομία στην κατανάλωση. Η Toyota υπόσχεται μείωση, από τα 3,8 λτ./
100 χλμ, στα 3,4/3,5 λτ./100 χλμ. με τροχούς 15/16 ιντσών. Η θεωρητική αυτονομία από 1.315 χλμ. αυξήθηκε στα 1.470/1428 χλμ. Στην πράξη οι μετρήσεις μας επιβεβαιώνουν τις μειωμένες ανάγκες για καύσιμο του κινητήρα. Δεν είναι μόνο η μέση κατανάλωση δοκιμής, που διαπιστώσαμε (5,1 από 5,5 λτ./100 χλμ.) είναι και τα περισσότερα χλμ./ώρα με κατανάλωση 5,0 λτ./100 χλμ. 

Πλέον το Auris από τα 137 χλμ./ώρα έφτασε στα 139 χλμ./ώρα κερδίζοντας την κορυφή στην κατηγορία του. Τέλος, με τη βοήθεια του συστήματος Start&Stop συνεχίζει να απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας, αφού εκπέμπει μόλις 89/92 γρ. CO2/χλμ. (από 99) με τροχούς 15/16 ιντσών. 

Χάρη στο μεγαλύτερο εύρος ωφέλιμης λειτουργίας του 1,4 D-4D οι ρεπρίζ του ανανεωμένου πετρελαιοκίνητου Toyota Auris εμφανίζονται ελαφρά βελτιωμένες.

Χάρη στο μεγαλύτερο εύρος ωφέλιμης λειτουργίας του 1,4 D-4D οι ρεπρίζ του ανανεωμένου πετρελαιοκίνητου Toyota Auris εμφανίζονται ελαφρά βελτιωμένες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

SPRING SEAT
OPEL