Ο κινητήρας είναι σβέλτος και με αρκετά αποθέματα ροπής, ωστόσο τσιμπάει σε κατανάλωση άπαξ και ξεχαστείς στο γκάζι.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο κινητήρας είναι σβέλτος και με αρκετά αποθέματα ροπής, ωστόσο τσιμπάει σε κατανάλωση άπαξ και ξεχαστείς στο γκάζι.

Κινητήρας: Στο πνεύμα της εποχής

48.390 Επισκέψεις στο άρθρο (24/3/2016)

Κάτω από το καπό του Ceed της δοκιμής βρίσκεται ο νέος 3κύλινδρος 1.000άρης turbo βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού της Kia. Αυτός είναι προδιαγραφών Euro6 και αποδίδει αναλόγως έκδοσης 100 ή 120 ίππους. Εμείς δοκιμάσαμε την ισχυρή έκδοση των 120 ίππων και αυτό που έχουμε να σημειώσουμε είναι οι σβέλτες του επιδόσεις (το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 10,3 δλ., ενώ καλές είναι και οι ρεπρίζ), όπως και τα υψηλά αποθέματα ροπής από χαμηλά. Ενδεικτικά, η μέγιστη ροπή έρχεται στα 1.500 σ.α.λ., ενώ όσο πατάς το γκάζι και ανεβαίνουν οι στροφές, διατηρεί την δύναμή του. Βέβαια, όταν το όχημα είναι φορτωμένο, ο μικρός του κυβισμός αποκαλύπτεται στο δρόμο. Τέλος, αναφορικά με την κατανάλωση, η Kia ανακοινώνει 4,9 λτ./100 χλμ., ωστόσο εσείς στην πράξη υπολογίστε περίπου στα 7,5 λτ./100 χλμ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

MERCEDES NEW RANGE
OPEL