Ακόμα και στις αποτυχημένες προσπάθειες, πάνω από τα 69,4 χλμ./ώρα που ήταν η επίδοσή του, το ελαστικά ήταν αποτελεσματικά στο χειρισμό.
4 Φωτογραφίες »

Ακόμα και στις αποτυχημένες προσπάθειες, πάνω από τα 69,4 χλμ./ώρα που ήταν η επίδοσή του, το ελαστικά ήταν αποτελεσματικά στο χειρισμό.

Πόσο καλό είναι σε στεγνό & βρεγμένο

29.644 Επισκέψεις στο άρθρο (31/5/2023)

Πέρασε τα όρια μας στο στεγνό


Στο φρενάρισμα τα ελαστικά δίνουν την αίσθηση πως αποβάλλουν αποτελεσματικά το νερό από το πέλμα τους και έτσι δεν γλιστρούν στην άσφαλτο.
4 Φωτογραφίες »

Στο φρενάρισμα τα ελαστικά δίνουν την αίσθηση πως αποβάλλουν αποτελεσματικά το νερό από το πέλμα τους και έτσι δεν γλιστρούν στην άσφαλτο.

Το PremiumContact 7 αποδείχτηκε ένα από τα καλύτερα ελαστικά που έχουμε δοκιμάσει στο στεγνό, ξεπερνώντας τα όριά μας και στις δύο δοκιμασίες, αυτές του Elk Test και του φρεναρίσματος από τα 80 χλμ./ώρα.

Στο Elk Test, το Puma έδειξε ομοιογένεια στις αντιδράσεις του, με τα ελαστικά να ανταποκρίνονται γρήγορα στις εντολές του τιμονιού και να μην παρατηρούνται φαινόμενα αποσταθεροποίησης στις εναλλαγές πορείας, με τα PremiumContact να πατάνε σίγουρα στο οδόστρωμα και χωρίς να «σαπουνιάζουν». Τα 79,8 χλμ./ώρα είναι από τις πιο καλές επιδόσεις που έχουμε δει. Παρά τις προσπάθειές μας δεν έσπασε το όριο των 80 χλμ./ώρα, γλιστρώντας σε όλες τις προσπάθειές μας, ομαλά μεν, χωρίς όμως να καταφέρνει να συγκρατεί την τροχιά  εντός πορείας.

Στο φρενάρισμα τώρα, τα λάστιχα της Continental έδειξαν πολύ καλή συμπεριφορά, ακινητοποιώντας το Ford Puma στα 25,04 μέτρα. Μάλιστα το ABS είχε ελάχιστη συμμετοχή, αφού τα ελαστικά δεν είχαν προδιάθεση μπλοκαρίσματος, κρατώντας καλή επαφή με το οδόστρωμα, όλη την ώρα. 

Σταθερό με πολύ καλές επιδόσεις στο βρεγμένο

Περνώντας στο βρεγμένο οδόστρωμα, τα PremiumContact 7 είχαν συνολικά καλή εικόνα μην δείχνοντας να ενοχλούνται από το νερό της πίστας στη συμπεριφορά τους. Φυσικά και αναμενόμενα, οι επιδόσεις είναι κατώτερες από αυτές με στεγνό οδόστρωμα, ωστόσο και πάλι συμπεριλαμβάνονται στις καλύτερες που έχουμε δει μέχρι στιγμής από τα λάστιχα που έχουμε μετρήσει.

Στο φρενάρισμα, η απόσταση ακινητοποίησης από τα 80 χλμ./ώρα είναι 28,01 μέτρα, με τα ελαστικά να δίνουν την αίσθηση πως αποβάλλουν αποτελεσματικά το νερό από το πέλμα τους και έτσι να μη γλιστρούν στην άσφαλτο.

Αντίστοιχα χαρακτηριστικά είχαμε και στο Elk Test, όπου ακόμα και στις αποτυχημένες προσπάθειες, πάνω από τα  69,4 χλμ./ώρα που ήταν η επίδοσή του, το ελαστικά ήταν αποτελεσματικά στο χειρισμό, ωστόσο συνολικά άνοιγε η τροχιά του Puma, χωρίς πάντως να υδρολισθαίνει. Συνολικά διακριτική, αλλά αισθητή ήταν η παρουσία του ESP, όμως αυτό είναι αναμενόμενο όταν μιλάμε για οριακές καταστάσεις σε συνθήκες υγρασίας.

Η γνώμη μας

Το Continental PremiumContact 7 κατάφερε να πιάσει τα όρια που έχουμε θέσει σε όλες τις δοκιμασίες, όντας από τα καλύτερα που έχουμε δοκιμάσει μέχρι στιγμής.

Έδειξε ότι είναι ένα λάστιχο που προσφέρει υψηλά επίπεδα ασφάλειας, αν και εμείς το θεωρούμε προαπαιτούμενο για ένα ελαστικό που θεωρείται και τιμολογείται ως premium. Συνολικά είχε πολύ καλή αίσθηση χειρισμού και προβλεπόμενες αντιδράσεις στο όριο.
 
 

Σελίδα 1Δοκιμή: Πόσο καλό είναι το νέο Continental PremiumContact 7;
Σελίδα 2Πόσο καλό είναι σε στεγνό & βρεγμένο
Σελίδα 3Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
citroen
KIA