
Στο Top3 από όσα έχουμε δοκιμάσει σε κράτημα στο στεγνό (πέρασε με 75 χλμ./ώρα στο Elk Test).
Βρίσκεται στο μέσο όρο της κατηγορίας του στο βρεγμένο.
Με καλή τιμή (μόλις 270€/4άδα) και εγγύηση αντικατάστασης.
Eίναι made in Europe (αφού φτιάχνεται στο ευρωπαϊκό εργοστάσιο της Leao).
Το θερινό ελαστικό Leao Nova-Force HP100 στο AutoΤρίτη Test Center
Δοκιμάζουμε σε φρενάρισμα και κράτημα, στο στεγνό και το βρεγμένο, το ελαστικό Leao Nova-Force HP100. Πρόκειται για θερινό μοντέλο τεχνολογίας με πολύ χαμηλή τιμή αγοράς, με τεχνολογία παραγωγής 2020, το οποίο βγαίνει σε δημοφιλείς διαστάσεις για αυτοκίνητα πόλης (π.χ. 14-15 ίντσες), αλλά και μικρά SUV που είναι η Νο.1 κατηγορία στην ελληνική αγορά (π.χ. 17 ίντσες). Η δοκιμή του AutoΤρίτη Test Center έγινε σε διάσταση 205/55 R16 στην ειδική πίστα «Athens Megara Circuit».
Με καλή τιμή (μόλις 270€/4άδα) και εγγύηση αντικατάστασης
Όπως είπαμε, βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του Leao Nova-Force είναι η προσιτή τιμή αγοράς. Πιο συγκεκριμένα, είναι από τα φθηνότερα 16άρια θερινά ελαστικά που έχουμε testάρει, με κόστος αγοράς τα 270 ευρώ/4άδα, χωρίς να υπολογίζουμε το κόστος τοποθέτησης. Εκτός της χαμηλής τιμής, κάθε ελαστικό της Leao έχει πολύ καλό value for money χαρακτήρα λόγω της κάλυψης με εμπορική εγγύηση αντικατάστασης που προσφέρει ο επίσημος εισαγωγέας τους στην ελληνική αγορά, D. Fragoulopoulos SA..Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα της εταιρείας, υπάρχει το ψηφιακό Πρόγραμμα Εγγύησης ελαστικών TYRESAFETY, όπου μέσω μίας on-line πλατφόρμας το επιλεγμένο δίκτυο συνεργατών της εταιρείας, θα παρέχει σε όσους επιλέγουν ελαστικά Leao εγγύηση ελαστικών με ισχύ 12 μήνες ή 20.000 χλμ. από την ημερομηνία αγοράς τους. Δηλαδή, προσφέρεται εγγύηση δωρεάν αντικατάστασης 1 ελαστικού (πληρώνεις το κόστος τοποθέτησης), καλύπτοντας μάλιστα και ζημιές ελαστικών που δεν επιδιορθώνονται, ακόμη κι αν υπάρχει δική σου ευθύνη (π.χ. ζημιές μετά από κλατάρισμα, κτύπημα σε πεζοδρόμιο ή λακκούβες, κοψίματα κ.λπ.). Η παραπάνω εγγύηση ισχύει και για άλλες μάρκες που εντάσσονται στο portfolio του επίσημου εισαγωγέα D. Fragoulopoulos SA, όπως είναι η Giti και η Nexen.
Στο Top3 από όσα έχουμε δοκιμάσει σε κράτημα στο στεγνό (πέρασε με 75 χλμ./ώρα στο Elk Test)
Περνάμε στο κομμάτι των επιδόσεων και ξεκινάμε με το highlight που καταγράψαμε στην αναλυτική δοκιμή του Leao Nova-Force. Αυτό είναι η επίδοσή του στο Elk/Moose Test, τη δοκιμασία αποφυγής κινδύνου που είναι και η σημαντικότερη στην ενεργητική ασφάλεια κάθε αυτοκινήτου. Σε ειδικά διαμορφωμένο διάδρομο αξιολογούμε τη μέγιστη ταχύτητα στην οποία μπορεί το κοινό αυτοκίνητο αναφοράς να αποφύγει ένα εμπόδιο, με πολλαπλούς απότομους ελιγμούς, χωρίς να πατήσει φρένο ο οδηγός. Στη συγκεκριμένη απαιτητική δοκιμασία, το Leao Nova-Force HP100 σημείωσε πετυχημένη ταχύτητα εισόδου στα 75 χλμ./ώρα στο στεγνό. Αυτή η επίδοση είναι μέσα στο Top3 του αρχείου μας, ανάμεσα στα 20 θερινά λάστιχα ίδιας διάστασης που έχει δοκιμάσει το AutoΤρίτη Test Center.
Βρίσκεται στο μέσο όρο της κατηγορίας του στο βρεγμένο
Kαλό feedback είχαμε και στο βρεγμένο. Σε αυτές τις συνθήκες οδήγησης το Leao Nova-Force HP100 έχει συμπεριφορά ελεγχόμενη μέχρι τα 66,6 χλμ./ώρα. Αυτή η επίδοση βρίσκεται στο μέσο όρο του ανταγωνισμού της κατηγορίας, με το θερινό λάστιχο της Leao να παίρνει θετικό πρόσημο συνολικά για την οδηγική του αίσθηση στο πόσο καλά και αποτελεσματικά «στρίβει».
Το δεύτερο σκέλος των δοκιμών μας αφορά το φρενάρισμα πανικού, δηλαδή τα πόσα μέτρα χρειάστηκε το αυτοκίνητο αναφοράς για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ./ώρα. Στις συγκεκριμένες δοκιμασίες το Leao Nova-Force HP100 έχει περιθώρια βελτίωσης, καθώς σημείωσε επιδόσεις στο κάτω άκρο της κατηγορίας του. Πιο συγκεκριμένα, στο στεγνό το αυτοκίνητο αναφοράς «κοκάλωσε» στα 38,9 μέτρα, ενώ στο βρεγμένο χρειάστηκε 48,2 μέτρα στο 100-0 χλμ./ώρα.
Eίναι made in Europe (αφού φτιάχνεται στο ευρωπαϊκό εργοστάσιο της Leao)
Κλείνοντας, να πούμε δύο λόγια και για την μάρκα της Leao, η οποία διευρύνει τη δυναμική της σε εγχώριο και διεθνές επίπεδο. Καταρχάς, η Leao Tires ένα brand ελαστικών από την Κίνα, η οποία εντάσσεται στο portfolio της Linglong. Στην γκάμα της Leao βρίσκουμε ελαστικά διαφορετικών χαρακτηριστικών (π.χ. θερινά και all season), που μεταξύ άλλων φτιάχνονται και σε ευρωπαϊκές εγκαταστάσεις, γλιτώνοντας έτσι τυχόν δασμούς που θα αύξαναν το κόστος αγοράς του. To Leao Nova-Force της δοκιμής μας είναι ένα made in Europe ελαστικό, καθώς όπως αναφέρει και η ετικέτα του είναι κατασκευασμένο στη Σερβία, σε εργοστάσιο που το AutoΤρίτη έχει επισκεφτεί.
Από εκεί και πέρα, λέει πολλά για την εμπιστοσύνη της μάρκας στα μοντέλα της το γεγονός πως η Leao συμμετέχει σε εγχώρια αλλά και διεθνή test ελαστικών. Ενώ αρκετές κινεζικές μάρκες αποφεύγουν τις δοκιμές ανεξάρτητων φορέων και μέσων ειδικού τύπου έχουμε δει λάστιχα της Leao να... βγαίνουν στο «στίβο» των δοκιμών. Ενδεικτικά θα αναφέρουμε το λάστιχο της δοκιμής μας, Leao Nova-Force HP100, να συμμετέχει σε test ελαστικών της γερμανικής AutoBild, καθώς και το Leao Nova-Force Acro που έχει testάρει το AutoΤρίτη.
Μάρκα/Μοντέλο | Leao Nova-Force HP100 | |||
---|---|---|---|---|
Όχημα | Επιβατικό | |||
Θερινό, 4 εποχών ή χειμερινό Εποχή
|
Θερινό | |||
Διαστάσεις ελαστικού: Το 1ο νούμερο είναι το πλάτος του πέλματος σε χλστ., το 2ο το προφίλ (ύψος) του ελαστικού και το 3ο το μέγεθος της ζάντας σε ίντσες. Προφίλ κάτω από 45 θεωρείται μικρό, δηλαδή για σπορτίφ μοντέλα και πάνω από 60 μεγάλο, δηλαδή ενισχύεται η άνεση. Διάσταση
|
205/55 R16 | |||
Τιμή, ανά λάστιχο, χωρίς την τοποθέτηση.Τιμή μονάδας (€)
|
||||
Οι τιμές των ελαστικών, αφορούν τις τιμές λιανικής (άνευ τοποθέτησης) και ενημερώνονται ΚΑΘΕ μήνα. | ||||
Στοιχεία κατασκευαστή | ||||
Οικονομία καυσίμου. Α σημαίνει χαμηλότερη αντίσταση κύλισης και χαμηλότερη κατανάλωση (μέχρι 6%). C: 3% k.o.k.Fuel (A έως Ε)
|
C | |||
Κρατημα στο βρεγμένο. Α το καλύτερο.Wet (Α έως Ε)
|
B | |||
Είναι ο εξωτερικός θόρυβος που παράγει ένα ελαστικό κατά την οδήγηση. Υπάρχουν 3 βαθμίδες. Βαθμός Α συνεπάγεται και ποιοτική κύλιση. Ο θόρυβος κύλισης του ελαστικού μετριέται σε ντεσιμπέλ (dB)Noise (dB)
|
68 | |||
Δείκτης φορτίου είναι το μέγιστο φορτίο στο οποίο τα λάστιχα λειτουργούν σωστά. Το 94 αντιστοιχεί σε 670 κιλά ανά ελαστικό, το 96 αντιστοιχεί σε 710 κιλά ανά ελαστικό. Δείκτης ταχύτητας είναι η μέγιστη ταχύτητα που λειτουργεί χωρίς πρόβλημα το ελαστικό. Π.χ. το V αντιστοιχεί στα 240 χιλιόμετρα/ώραΔείκτης φορτίου - ταχύτητας
|
91V | |||
Το μέγιστο βάρος αυτοκινήτου, για τα συγκεκριμένα λάστιχα, σε κιλάΜέγιστο φορτίου (kg)
|
2460 | |||
Η μέγιστη ταχύτητα για το συγκεκριμένο λάστιχοΜέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα)
|
240 | |||
Η χρονιά που παρουσιάστηκε το ελαστικόModel Year
|
2020 | |||
Χώρα κατασκευής ελαστικού δοκιμής | Σερβία | |||
Επιδόσεις - Μετρήσεις AutoΤρίτη Test Center | ||||
Είναι η απόσταση ακινητοποίησης σε μέτρα. Φρενάρισμα στεγνό από 100 χλμ./ώρα (μ.)
|
38,9 Μέτρα | |||
Είναι η απόσταση ακινητοποίησης σε μέτρα. Φρενάρισμα βρεγμένο από 100 χλμ./ώρα (μ.)
|
48,2 Μέτρα | |||
Με πόσα χιλιόμετρα μπορεί να αποφευγεί ένα εμπόδιο που πετάγεται ξαφνικά μπροστά σου.Κράτημα στο στεγνό (χλμ./ώρα)
|
75 Χλμ/ώρα | |||
Με πόσα χιλιόμετρα μπορεί να αποφευγεί ένα εμπόδιο που πετάγεται ξαφνικά μπροστά σου σε βρεγμένο δρόμο.Κράτημα στο βρεγμένο (χλμ./ώρα)
|
66,6 Χλμ/ώρα |