Το Peugeot 308 της δοκιμής ανήκει σε μία κατηγορία που τώρα παίρνει τα πάνω της και που αποκτά περισσότερους εκπροσώπους αυτή των μικρομεσαίων πετρελαιοκίνητων GT.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Peugeot 308 της δοκιμής ανήκει σε μία κατηγορία που τώρα παίρνει τα πάνω της και που αποκτά περισσότερους εκπροσώπους αυτή των μικρομεσαίων πετρελαιοκίνητων GT.

Test: Peugeot 308 GT

25.955 Επισκέψεις στο άρθρο (21/12/2015)

Το πετρελαιοκίνητο 308 GT των 181 ίππων είναι απολαυστικό πίσω από το τιμόνι και ταυτόχρονα οικονομικό στις καθημερινές μετακινήσεις. Υπάρχει καλύτερος συνδυασμός;

+: Επιδόσεις και κατανάλωση κινητήρα, ρύθμιση ανάρτησης-: Διακριτική εμφάνιση και αίσθηση τιμονιούΤο Peugeot 308 της δοκιμής ανήκει σε μία κατηγορία που τώρα παίρνει τα πάνω της και που αποκτά περισσότερους εκπροσώπους αυτή των μικρομεσαίων πετρελαιοκίνητων GT, τα οποία ξεχωρίζουν με το fun to drive οδηγικό χαρακτήρα και τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Ενδεικτικά, ολοκληρώνουν το 0-100 χλμ. σε 8,0 περίπου δλ. κατά μέσο όρο, ενώ η μέση κατανάλωσή τους περιορίζεται στα 4,0 λτ./100 χλμ. Θα ήταν και ονειρικό αν η τιμή τους ήταν στα 20.000 ευρώ, όμως η αλήθεια είναι πως υπερβαίνουν το σκαλοπάτι των 32.000 ευρώ. Νούμερο, ωστόσο, λογικό για τα όσα προσφέρουν. Εμείς λοιπόν, δοκιμάζουμε ένα απο αυτά τα μοντέλα, το Peugeot 308 GT των 181 ίππων και 400 Nm ροπής.
Με 34.700 ευρώΗ τιμή του 308 GT 2,0 BlueHdi EAT6 ανέρχεται στα 34.700 ευρώ και κρίνεται αρκετά καλή συγκρίνοντας με τα δεδομένα του ανταγωνισμού, αφού εκτός από το αυτόματο κιβώτιο που είναι στάνταρ, συνοδεύεται και με το πρόγραμμα «Peugeot 4x4» της ελληνικής αντιπροσωπείας το οποίο προσφέρει 4 χρόνια άτοκη χρηματοδότηση, 4 χρόνια εγγύηση, 4 χρόνια οδική βοήθεια και 4 χρόνια δωρεάν service.
Διακριτικά σπορΤο Peugeot 308 GT κρατάει χαμηλά τους τόνους όσον αφορά στην εξωτερική του εμφάνιση. Δεν «φωνάζει» από μακριά για το σπορ ταπεραμέντο του, όμως αυτό δεν σημαίνει και ότι δεν διαθέτει τις πρέπουσες αισθητικές πινελιές. Έτσι, φορά 18άρες ζάντες, φέρει το λογότυπο GT τόσο στο πλάι, όσο μπροστά στην μάσκα και στην πίσω πόρτα, ενώ οι διπλές απολήψεις της εξάτμισης και η αεροτομή συμπληρώνουν την όλη εικόνα. Είναι διακριτικό σπορ και διατηρεί έναν εκλεπτυσμένο και δυναμικό παρουσιαστικό.

Συνδυάζει ιδανικά το κράτημα με την άνεση, αφού έχει μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης χωρίς να κοπανάει.

Συνδυάζει ιδανικά το κράτημα με την άνεση, αφού έχει μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης χωρίς να κοπανάει.

PEIRAIOS LEASING
test center