Ελαστικός και πολιτισμένος είναι ο 1,6 turbodiesel, που αποδίδει 115 άλογα και 300 Nm ροπής.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ελαστικός και πολιτισμένος είναι ο 1,6 turbodiesel, που αποδίδει 115 άλογα και 300 Nm ροπής.

Kινητήρας-Επιδόσεις: Τραβάει από χαμηλά και προσφέρει καλές επιδόσεις

38.176 Επισκέψεις στο άρθρο (11/6/2016)

Το SsangYong XLV της δοκιμής φορά έναν 1.600άρη πετρελαιοκινητήρα (e-XDi) που αποτελεί προϊόν 3ετούς εξέλιξης από την κορεατική φίρμα. Διαθέτει «έξυπνο» turbo μεταβλητής γεωμετρίας και έχει σχεδιαστεί, ώστε να προσφέρει πολιτισμένη λειτουργία, με μειωμένο θόρυβο και κραδασμούς, κάτι που φαίνεται στην πράξη. Η ονομαστική του απόδοση βρίσκεται στους 115 ίππους στις 3.400-4.000 στροφές και η ροπή του ανεβαίνει στο καλό νούμερο των 300 Nm μεταξύ 1.500 και 2.500 στροφών. Τραβάει από χαμηλά και μόνο με μεγάλη σχέση και λίγο γκάζι θα νιώθεις «να κρεμάει». Οι επιδόσεις είναι απόλυτα ικανοποιητικές, ειδικά σε ό,τι αφορά στις «κρίσιμες» επιταχύνσεις εν κινήσει. Το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο του μοντέλου της δοκιμής διαθέτει θετικό επιλογέα, που όμως δεν δείχνει να συμπαθεί τις γρήγορες αλλαγές. Η μέση κατανάλωση πάντως εμφανίζεται «τσιμπημένη» (λόγω και του αυξημένου βάρους του αυτοκινήτου) με τις μετρήσεις μας να δείχνουν 7,4 λτ./100 χλμ. Σύμφωνα με τις ειδικές μετρήσεις του Auto Τρίτη, το XLV με 6,0 λτ./100 χλμ. ταξιδεύει με 136 χλμ./ώρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

test center
KIA