Χωρίς σχεδιαστικές ακρότητες το εσωτερικό του νέου Hyundai i20 σε κερδίζει με την εμφάνισή του, η οποία στα σημεία θυμίζει το μεγαλύτερο i30.
Εσωτερικό: Μοντέρνο και εργονομικό
141.594 Επισκέψεις στο άρθρο (14/7/2015)
Χωρίς σχεδιαστικές ακρότητες το εσωτερικό του νέου Hyundai i20 σε κερδίζει με την εμφάνισή του, η οποία στα σημεία θυμίζει το μεγαλύτερο i30. Ο πίνακας οργάνων είναι λιτός, αλλά παρέχει όλες τις πληροφορίες, ενώ τακτοποιημένη είναι και η σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας. Στο πάνω μέρος βρίσκονται τα χειριστήρια του συστήματος infotainment, ενώ ένα «σκαλί» πιο κάτω τοποθετούνται αυτά του κλιματισμού. Όσον αφορά στην ποιότητα και στη συναρμογή, αυτές είναι καλές για τα δεδομένα της κατηγορίας. Το ταμπλό μάλιστα δίνει την αίσθηση ότι καλύπτεται από αφρώδες, μαλακό υλικό, όμως στην πραγματικότητα πρόκειται για μαλακή επένδυση. Την ίδια αίσθηση δεν την λαμβάνεις από τα πλαστικά στη βάση της κεντρικής κονσόλας και στα πλαϊνά των θυρών. Έπειτα, στο κομμάτι της εργονομίας ο οδηγός δεν θα δυσκολευτεί να βρει αυτό που ψάχνει. Η μόνη μας ένσταση αφορά στη βάση, η οποία βρίσκεται ψηλά στο ταμπλό και ταιριάζει σε smartphone άνω των 5 ιντσών και με την θύρα mini-usb στο κάτω μέρος του, όχι στο πλάι. Τέλος, αρκετές είναι οι θέσεις για να αποθηκεύσεις τα μικροαντικείμενα της καθημερινότητας (όπως κινητό, κλειδιά, πορτοφόλι). Ωστόσο θα θέλαμε μεγαλύτερες τις θήκες στα πλαϊνά των μπροστινών θυρών. Χωράνε μεν ένα μισόλιτρο μπουκάλι του νερού, είναι όμως λίγο στενές για να τοποθετήσεις κάτι πιο φαρδύ.
Οδήγησα το 1.1 diezel στις 22/05/2015 σε έκθεση της Αττικής και δε συμφωνώ
περί της απόκρισης του δεξιού πεντάλ στο βύθισμα.Απεναντίας το βρήκα πολύ ροπάτο
και με αρκετά ευρωπα'ι'κό πάτημα όσον αφορά την οδηγική συμπεριφορά.
Συχαρητήρια για το site σας, ένα από τα πιο πλήρη στην κατηγορία του.
Αγόρασα τον Ιανουάριο του 2018 το I20 diesel. Το έχω κάνει ως τώρα 25.000 km. Δεν μπαίνουν πάντοτε κανονικαυ οι ταχύτητες, λες και σκαλωνει ή βρίσκει ο λεβιές στις αλλαγές. Πήγα στην αντιπροσωπεία και σχεδόν με έβγαλαν τρελο... Μου έλεγαν ότι δουλεύει μια χαρά και ότι αν μια με δύο φορές στις 10 σκαλωνει είναι στα πλαίσια του επιτρεπτού όπως τους έχει έρθει οδηγία για το συγκεκριμένο μοντέλο. Επίσης το πεντάλ του συμπλέκτη είναι πάρα πολύ σκληρό και νομίζω ότι θα μπορούσα με τα 14000€ που έδωσα να κάνω άλλη πολύ καλύτερη αγορά. Δεν το συνιστώ. Έχω οδηγήσει πάνω από 1 εκατομμύριο km ως τώρα με 3 αλλά διαφορετικά αυτοκίνητα από άλλες εταιρίες και τέτοια θέματα δεν είχα.
Νομίζω οτι μόνο το όνομα Huyndai εγγυάται αξιοπιστία και μακριά απο πονοκέφαλους απρόσμενων και ακριβών Service. Ιδανικό γι αυτούς που καταπίνουν τα χιλιόμετρα. 5 χρόνια εγγύηση χωρίς χλμ είναι κάτι. Θελει ζύγισμα σε σχέση με τα KIA με τα 7 χρόνια εγγύηση (με όριο όμως χλμ) Ενα ακόμη σχόλιο για τις φωτογραφίες του μοντέλου στη παρουσίαση: Τί άθλια ταλαιπωρημένη και βρώμικη τσάντα ήταν αυτή στο πορτμπαγαζ στην φώτο?
Αμιγές ευρωπαικό!! Αν κουβαλάει και την αξιοπιστία του απερχόμενου, τότε η καλύτερη value for money επιλογή για το κοινό.
Υ.Γ: Τα 5 χρόνια εγγύησης νομίζω είναι το κερασάκι στην τούρτα.
Οδήγησα το 1.1 diezel στις 22/05/2015 σε έκθεση της Αττικής και δε συμφωνώ περί της απόκρισης του δεξιού πεντάλ στο βύθισμα.Απεναντίας το βρήκα πολύ ροπάτο και με αρκετά ευρωπα'ι'κό πάτημα όσον αφορά την οδηγική συμπεριφορά. Συχαρητήρια για το site σας, ένα από τα πιο πλήρη στην κατηγορία του.
Ναι, 75 ιππους εχει(57Kw),αλλα και 180Nm ροπη...Η ροπη ''γενναει'' την ισχυ και οχι το αντιστροφο.
loukia δεν;
Αγόρασα τον Ιανουάριο του 2018 το I20 diesel. Το έχω κάνει ως τώρα 25.000 km. Δεν μπαίνουν πάντοτε κανονικαυ οι ταχύτητες, λες και σκαλωνει ή βρίσκει ο λεβιές στις αλλαγές. Πήγα στην αντιπροσωπεία και σχεδόν με έβγαλαν τρελο... Μου έλεγαν ότι δουλεύει μια χαρά και ότι αν μια με δύο φορές στις 10 σκαλωνει είναι στα πλαίσια του επιτρεπτού όπως τους έχει έρθει οδηγία για το συγκεκριμένο μοντέλο. Επίσης το πεντάλ του συμπλέκτη είναι πάρα πολύ σκληρό και νομίζω ότι θα μπορούσα με τα 14000€ που έδωσα να κάνω άλλη πολύ καλύτερη αγορά. Δεν το συνιστώ. Έχω οδηγήσει πάνω από 1 εκατομμύριο km ως τώρα με 3 αλλά διαφορετικά αυτοκίνητα από άλλες εταιρίες και τέτοια θέματα δεν είχα.
Νομίζω οτι μόνο το όνομα Huyndai εγγυάται αξιοπιστία και μακριά απο πονοκέφαλους απρόσμενων και ακριβών Service. Ιδανικό γι αυτούς που καταπίνουν τα χιλιόμετρα. 5 χρόνια εγγύηση χωρίς χλμ είναι κάτι. Θελει ζύγισμα σε σχέση με τα KIA με τα 7 χρόνια εγγύηση (με όριο όμως χλμ) Ενα ακόμη σχόλιο για τις φωτογραφίες του μοντέλου στη παρουσίαση: Τί άθλια ταλαιπωρημένη και βρώμικη τσάντα ήταν αυτή στο πορτμπαγαζ στην φώτο?
Αμιγές ευρωπαικό!! Αν κουβαλάει και την αξιοπιστία του απερχόμενου, τότε η καλύτερη value for money επιλογή για το κοινό. Υ.Γ: Τα 5 χρόνια εγγύησης νομίζω είναι το κερασάκι στην τούρτα.
Εχω το i20 diesel /2014 απολυτα ευχαριστημένος οικονομικο ανετο αξιόπιστο για τα χρηματα του value of money