Τα Φθηνότερα Βενζινάδικα στην περιοχή σου

Χωρίς σχεδιαστικές ακρότητες το εσωτερικό του νέου Hyundai i20 σε κερδίζει με την εμφάνισή του, η οποία στα σημεία θυμίζει το μεγαλύτερο i30.

Εσωτερικό: Μοντέρνο και εργονομικό

125.867 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/7/2015

Χωρίς σχεδιαστικές ακρότητες το εσωτερικό του νέου Hyundai i20 σε κερδίζει με την εμφάνισή του, η οποία στα σημεία θυμίζει το μεγαλύτερο i30. Ο πίνακας οργάνων είναι λιτός, αλλά παρέχει όλες τις πληροφορίες, ενώ τακτοποιημένη είναι και η σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας. Στο πάνω μέρος βρίσκονται τα χειριστήρια του συστήματος infotainment, ενώ ένα «σκαλί» πιο κάτω τοποθετούνται αυτά του κλιματισμού.
Όσον αφορά στην ποιότητα και στη συναρμογή, αυτές είναι καλές για τα δεδομένα της κατηγορίας. Το ταμπλό μάλιστα δίνει την αίσθηση ότι καλύπτεται από αφρώδες, μαλακό υλικό, όμως στην πραγματικότητα πρόκειται για μαλακή επένδυση. Την ίδια αίσθηση δεν την λαμβάνεις από τα πλαστικά στη βάση της κεντρικής κονσόλας και στα πλαϊνά των θυρών.
Έπειτα, στο κομμάτι της εργονομίας ο οδηγός δεν θα δυσκολευτεί να βρει αυτό που ψάχνει. Η μόνη μας ένσταση αφορά στη βάση, η οποία βρίσκεται ψηλά στο ταμπλό και ταιριάζει σε smartphone άνω των 5 ιντσών και με την θύρα mini-usb στο κάτω μέρος του, όχι στο πλάι.
Τέλος, αρκετές είναι οι θέσεις για να αποθηκεύσεις τα μικροαντικείμενα της καθημερινότητας (όπως κινητό, κλειδιά, πορτοφόλι). Ωστόσο θα θέλαμε μεγαλύτερες τις θήκες στα πλαϊνά των μπροστινών θυρών. Χωράνε μεν ένα μισόλιτρο μπουκάλι του νερού, είναι όμως λίγο στενές για να τοποθετήσεις κάτι πιο φαρδύ. 

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Έκδοση Hyundai i20 1,1 Diesel
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.120
Κύλινδροι/Βαλβίδες 3/12
Τροφοδοσία common rail/turbo
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 75/4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 180/1.750-2.500
Start/Stop ΟΧΙ
Κατανάλωση
Μέση εργοστασιακή (λτ./100 χλμ.) 3,7
Μέση δοκιμής (λτ./100 χλμ.) 5,5
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 97
Εξοπλισμός - τιμή
VSA Ναι
Αερόσακοι 6
Ηλ. παράθυρα Ε/Π Ναι/Όχι
Κεντρικό κλείδωμα Ναι
Ηλεκτρικοί καθρέπτες Ναι
Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού Ναι/ Ναι
Αυτόματος κλιματισμός Ναι
Ηχοσύστημα Ναι
Cruise control Όχι
Ζάντες αλουμινίου Όχι
Προβολείς ομίχλης Όχι
Φώτα ημέρας Ναι
Eξοπλιστική έκδοση L Base
Τιμή από (ευρώ) 15.400
Τιμή μετά από απόσυρση (ευρώ) 11.990
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι
Εμπρός ανάρτηση Γόνατα Μακφέρσον
Πίσω ανάρτηση Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρένα Αεριζόμενοι Δίσκοι
Πίσω φρένα Δίσκοι
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 39,3
Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική
Στροφές τιμονιού 2,7
Διάσταση ελαστικών 185/65 R15
Mετρήσεις χώρων (χλστ.)
Κεφάλι οδηγού 49
Κεφάλι πίσω 29
Πλάτος εμπρός 1.388
Πλάτος πίσω 1.345
Πόδια πίσω 98
Χώρος αποσκευών (λτ.) 326
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος (χλστ.) 4.035X1.734X1.474
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.570
Tags: HYUNDAI i20
 
  • διονύσης

    Οδήγησα το 1.1 diezel στις 22/05/2015 σε έκθεση της Αττικής και δε συμφωνώ περί της απόκρισης του δεξιού πεντάλ στο βύθισμα.Απεναντίας το βρήκα πολύ ροπάτο και με αρκετά ευρωπα'ι'κό πάτημα όσον αφορά την οδηγική συμπεριφορά. Συχαρητήρια για το site σας, ένα από τα πιο πλήρη στην κατηγορία του.

      12
  • ΓΙωργος

    Ναι, 75 ιππους εχει(57Kw),αλλα και 180Nm ροπη...Η ροπη ''γενναει'' την ισχυ και οχι το αντιστροφο.

      9
  • Γιάννης Τ

    Αγόρασα τον Ιανουάριο του 2018 το I20 diesel. Το έχω κάνει ως τώρα 25.000 km. Δεν μπαίνουν πάντοτε κανονικαυ οι ταχύτητες, λες και σκαλωνει ή βρίσκει ο λεβιές στις αλλαγές. Πήγα στην αντιπροσωπεία και σχεδόν με έβγαλαν τρελο... Μου έλεγαν ότι δουλεύει μια χαρά και ότι αν μια με δύο φορές στις 10 σκαλωνει είναι στα πλαίσια του επιτρεπτού όπως τους έχει έρθει οδηγία για το συγκεκριμένο μοντέλο. Επίσης το πεντάλ του συμπλέκτη είναι πάρα πολύ σκληρό και νομίζω ότι θα μπορούσα με τα 14000€ που έδωσα να κάνω άλλη πολύ καλύτερη αγορά. Δεν το συνιστώ. Έχω οδηγήσει πάνω από 1 εκατομμύριο km ως τώρα με 3 αλλά διαφορετικά αυτοκίνητα από άλλες εταιρίες και τέτοια θέματα δεν είχα.

      3
  • giorgos

    Νομίζω οτι μόνο το όνομα Huyndai εγγυάται αξιοπιστία και μακριά απο πονοκέφαλους απρόσμενων και ακριβών Service. Ιδανικό γι αυτούς που καταπίνουν τα χιλιόμετρα. 5 χρόνια εγγύηση χωρίς χλμ είναι κάτι. Θελει ζύγισμα σε σχέση με τα KIA με τα 7 χρόνια εγγύηση (με όριο όμως χλμ) Ενα ακόμη σχόλιο για τις φωτογραφίες του μοντέλου στη παρουσίαση: Τί άθλια ταλαιπωρημένη και βρώμικη τσάντα ήταν αυτή στο πορτμπαγαζ στην φώτο?

      3
  • denon

    Αμιγές ευρωπαικό!! Αν κουβαλάει και την αξιοπιστία του απερχόμενου, τότε η καλύτερη value for money επιλογή για το κοινό. Υ.Γ: Τα 5 χρόνια εγγύησης νομίζω είναι το κερασάκι στην τούρτα.

      3