Τα Φθηνότερα Βενζινάδικα στην περιοχή σου

Ο εξοπλισμός του Hyundai i20 είναι πολύ καλός καθώς στην έκδοση L Base, η οποία είναι σπαρτιατική καθώς διαθέτει ESP, 6 αερόσακους, A/C, μπροστά ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα χωρίς τηλεχειρισμό και ρυθμιζόμενο τιμόνι μόνο σε ύψος.

Εξοπλισμός-value for money

125.760 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/7/2015

To νέο Hyundai i20 ξεκινά από τα 12.290 ευρώ στην έκδοση L Base, η οποία είναι σπαρτιατική καθώς διαθέτει ESP, 6 αερόσακους, A/C, μπροστά ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα χωρίς τηλεχειρισμό και ρυθμιζόμενο τιμόνι μόνο σε ύψος. Η επόμενη, η L (12.620 ευρώ) διαθέτει επιπλέον radio-mp3 player και ρεζέρβα ανάγκης, ωστόσο η πιο ενδιαφέρουσα εξοπλιστικά παρά τις ελλείψεις της φαίνεται να είναι η ACCESS (13.090 ευρώ) καθώς η επόμενη, η COMFORT, είναι μεν πλήρης όμως υπερβαίνει το σκαλοπάτι των 14.000 ευρώ με απόσυρση.


Τεχνικά χαρακτηριστικά
Έκδοση Hyundai i20 1,1 Diesel
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.120
Κύλινδροι/Βαλβίδες 3/12
Τροφοδοσία common rail/turbo
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 75/4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 180/1.750-2.500
Start/Stop ΟΧΙ
Κατανάλωση
Μέση εργοστασιακή (λτ./100 χλμ.) 3,7
Μέση δοκιμής (λτ./100 χλμ.) 5,5
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 97
Εξοπλισμός - τιμή
VSA Ναι
Αερόσακοι 6
Ηλ. παράθυρα Ε/Π Ναι/Όχι
Κεντρικό κλείδωμα Ναι
Ηλεκτρικοί καθρέπτες Ναι
Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού Ναι/ Ναι
Αυτόματος κλιματισμός Ναι
Ηχοσύστημα Ναι
Cruise control Όχι
Ζάντες αλουμινίου Όχι
Προβολείς ομίχλης Όχι
Φώτα ημέρας Ναι
Eξοπλιστική έκδοση L Base
Τιμή από (ευρώ) 15.400
Τιμή μετά από απόσυρση (ευρώ) 11.990
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι
Εμπρός ανάρτηση Γόνατα Μακφέρσον
Πίσω ανάρτηση Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρένα Αεριζόμενοι Δίσκοι
Πίσω φρένα Δίσκοι
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 39,3
Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική
Στροφές τιμονιού 2,7
Διάσταση ελαστικών 185/65 R15
Mετρήσεις χώρων (χλστ.)
Κεφάλι οδηγού 49
Κεφάλι πίσω 29
Πλάτος εμπρός 1.388
Πλάτος πίσω 1.345
Πόδια πίσω 98
Χώρος αποσκευών (λτ.) 326
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος (χλστ.) 4.035X1.734X1.474
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.570
Tags: HYUNDAI i20
 
  • διονύσης

    Οδήγησα το 1.1 diezel στις 22/05/2015 σε έκθεση της Αττικής και δε συμφωνώ περί της απόκρισης του δεξιού πεντάλ στο βύθισμα.Απεναντίας το βρήκα πολύ ροπάτο και με αρκετά ευρωπα'ι'κό πάτημα όσον αφορά την οδηγική συμπεριφορά. Συχαρητήρια για το site σας, ένα από τα πιο πλήρη στην κατηγορία του.

      12
  • ΓΙωργος

    Ναι, 75 ιππους εχει(57Kw),αλλα και 180Nm ροπη...Η ροπη ''γενναει'' την ισχυ και οχι το αντιστροφο.

      9
  • Γιάννης Τ

    Αγόρασα τον Ιανουάριο του 2018 το I20 diesel. Το έχω κάνει ως τώρα 25.000 km. Δεν μπαίνουν πάντοτε κανονικαυ οι ταχύτητες, λες και σκαλωνει ή βρίσκει ο λεβιές στις αλλαγές. Πήγα στην αντιπροσωπεία και σχεδόν με έβγαλαν τρελο... Μου έλεγαν ότι δουλεύει μια χαρά και ότι αν μια με δύο φορές στις 10 σκαλωνει είναι στα πλαίσια του επιτρεπτού όπως τους έχει έρθει οδηγία για το συγκεκριμένο μοντέλο. Επίσης το πεντάλ του συμπλέκτη είναι πάρα πολύ σκληρό και νομίζω ότι θα μπορούσα με τα 14000€ που έδωσα να κάνω άλλη πολύ καλύτερη αγορά. Δεν το συνιστώ. Έχω οδηγήσει πάνω από 1 εκατομμύριο km ως τώρα με 3 αλλά διαφορετικά αυτοκίνητα από άλλες εταιρίες και τέτοια θέματα δεν είχα.

      3
  • giorgos

    Νομίζω οτι μόνο το όνομα Huyndai εγγυάται αξιοπιστία και μακριά απο πονοκέφαλους απρόσμενων και ακριβών Service. Ιδανικό γι αυτούς που καταπίνουν τα χιλιόμετρα. 5 χρόνια εγγύηση χωρίς χλμ είναι κάτι. Θελει ζύγισμα σε σχέση με τα KIA με τα 7 χρόνια εγγύηση (με όριο όμως χλμ) Ενα ακόμη σχόλιο για τις φωτογραφίες του μοντέλου στη παρουσίαση: Τί άθλια ταλαιπωρημένη και βρώμικη τσάντα ήταν αυτή στο πορτμπαγαζ στην φώτο?

      3
  • denon

    Αμιγές ευρωπαικό!! Αν κουβαλάει και την αξιοπιστία του απερχόμενου, τότε η καλύτερη value for money επιλογή για το κοινό. Υ.Γ: Τα 5 χρόνια εγγύησης νομίζω είναι το κερασάκι στην τούρτα.

      3