Τα Φθηνότερα Βενζινάδικα στην περιοχή σου

Κάτω από το καπό του Hyundai i20 της δοκιμής βρίσκεται ο 1,1 λίτρων diesel κινητήρας της σειράς «U-II» που γνωρίζουμε από την προηγούμενη γενιά και αποδίδει 75 ίππους.

Γκάμα κινητήρων: εν αναμονή του 1.000άρη turbo

125.763 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/7/2015

@Γκάμα κινητήρων: εν αναμονή του 1.000άρη turbo
Κάτω από το καπό του Hyundai i20 της δοκιμής βρίσκεται ο 1,1 λίτρων diesel κινητήρας της σειράς «U-II» που γνωρίζουμε από την προηγούμενη γενιά. Αυτός αποδίδει 75 ίππους και έχει 180 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. Δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο καθώς το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 13,8 δλ., ενώ δείχνει λίγο ράθυμος στο βαθύ πάτημα του δεξιού πεντάλ. Με λίγα λόγια δηλαδή, οι 75 ίπποι του είναι σχετικά λίγοι για τα σημερινά δεδομένα και ανάγκες. Από την άλλη, μέσα στην πόλη ικανοποιεί με το τράβηγμά του και δεν προβληματίζει. Έπειτα, στο κομμάτι της κατανάλωσης η Hyundai ανακοινώνει 3,7 λτ./100 χλμ. μέση κατανάλωση και 97 γρ. CO2.χλμ. κάτι που τον απαλλάσσει από τα τέλη κυκλοφορίας, ωστόσο στην πράξη υπάρχει μία απόκλιση. Συγκεκριμένα, στον αυτοκινητόδρομο και με κατανάλωση 5,0 λτ./100 χλμ. είχε ταχύτητα 128 χλμ./ώρα (μέτρια επίδοση σύμφωνα με τις μετρήσεις μας), ενώ η μέση κατανάλωση κατά τη διάρκεια της δοκιμής κυμάνθηκε στα 5,5 λτ./100 χλμ. Τέλος, αναφορικά με την λειτουργία του δεν κρύβει την πετρελαιοκίνητη φύση του όντας λίγο κροταλιστός στο άκουσμα.

Εν αναμονή του 1.000άρη turbo
Μπορεί προς το παρόν η γκάμα του νέου Hyundai i20 να μας είναι γνώριμη από την προηγούμενη γενιά, ωστόσο με το νέο χρόνο θα έχουμε μία σημαντική άφιξη. Συγκεκριμένα, θα προστεθεί ένας 1.000άρης τούρμπο βενζινοκινητήρας με απόδοση 120 άλογα και 172 Nm ροπής, ο οποίος θα συμπληρώσει την γκάμα και θα καταστήσει πιο ανταγωνιστικό το μοντέλο στην κατηγορία του.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Έκδοση Hyundai i20 1,1 Diesel
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.120
Κύλινδροι/Βαλβίδες 3/12
Τροφοδοσία common rail/turbo
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 75/4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 180/1.750-2.500
Start/Stop ΟΧΙ
Κατανάλωση
Μέση εργοστασιακή (λτ./100 χλμ.) 3,7
Μέση δοκιμής (λτ./100 χλμ.) 5,5
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 97
Εξοπλισμός - τιμή
VSA Ναι
Αερόσακοι 6
Ηλ. παράθυρα Ε/Π Ναι/Όχι
Κεντρικό κλείδωμα Ναι
Ηλεκτρικοί καθρέπτες Ναι
Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού Ναι/ Ναι
Αυτόματος κλιματισμός Ναι
Ηχοσύστημα Ναι
Cruise control Όχι
Ζάντες αλουμινίου Όχι
Προβολείς ομίχλης Όχι
Φώτα ημέρας Ναι
Eξοπλιστική έκδοση L Base
Τιμή από (ευρώ) 15.400
Τιμή μετά από απόσυρση (ευρώ) 11.990
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι
Εμπρός ανάρτηση Γόνατα Μακφέρσον
Πίσω ανάρτηση Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρένα Αεριζόμενοι Δίσκοι
Πίσω φρένα Δίσκοι
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 39,3
Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική
Στροφές τιμονιού 2,7
Διάσταση ελαστικών 185/65 R15
Mετρήσεις χώρων (χλστ.)
Κεφάλι οδηγού 49
Κεφάλι πίσω 29
Πλάτος εμπρός 1.388
Πλάτος πίσω 1.345
Πόδια πίσω 98
Χώρος αποσκευών (λτ.) 326
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος (χλστ.) 4.035X1.734X1.474
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.570
Tags: HYUNDAI i20
 
  • διονύσης

    Οδήγησα το 1.1 diezel στις 22/05/2015 σε έκθεση της Αττικής και δε συμφωνώ περί της απόκρισης του δεξιού πεντάλ στο βύθισμα.Απεναντίας το βρήκα πολύ ροπάτο και με αρκετά ευρωπα'ι'κό πάτημα όσον αφορά την οδηγική συμπεριφορά. Συχαρητήρια για το site σας, ένα από τα πιο πλήρη στην κατηγορία του.

      12
  • ΓΙωργος

    Ναι, 75 ιππους εχει(57Kw),αλλα και 180Nm ροπη...Η ροπη ''γενναει'' την ισχυ και οχι το αντιστροφο.

      9
  • Γιάννης Τ

    Αγόρασα τον Ιανουάριο του 2018 το I20 diesel. Το έχω κάνει ως τώρα 25.000 km. Δεν μπαίνουν πάντοτε κανονικαυ οι ταχύτητες, λες και σκαλωνει ή βρίσκει ο λεβιές στις αλλαγές. Πήγα στην αντιπροσωπεία και σχεδόν με έβγαλαν τρελο... Μου έλεγαν ότι δουλεύει μια χαρά και ότι αν μια με δύο φορές στις 10 σκαλωνει είναι στα πλαίσια του επιτρεπτού όπως τους έχει έρθει οδηγία για το συγκεκριμένο μοντέλο. Επίσης το πεντάλ του συμπλέκτη είναι πάρα πολύ σκληρό και νομίζω ότι θα μπορούσα με τα 14000€ που έδωσα να κάνω άλλη πολύ καλύτερη αγορά. Δεν το συνιστώ. Έχω οδηγήσει πάνω από 1 εκατομμύριο km ως τώρα με 3 αλλά διαφορετικά αυτοκίνητα από άλλες εταιρίες και τέτοια θέματα δεν είχα.

      3
  • giorgos

    Νομίζω οτι μόνο το όνομα Huyndai εγγυάται αξιοπιστία και μακριά απο πονοκέφαλους απρόσμενων και ακριβών Service. Ιδανικό γι αυτούς που καταπίνουν τα χιλιόμετρα. 5 χρόνια εγγύηση χωρίς χλμ είναι κάτι. Θελει ζύγισμα σε σχέση με τα KIA με τα 7 χρόνια εγγύηση (με όριο όμως χλμ) Ενα ακόμη σχόλιο για τις φωτογραφίες του μοντέλου στη παρουσίαση: Τί άθλια ταλαιπωρημένη και βρώμικη τσάντα ήταν αυτή στο πορτμπαγαζ στην φώτο?

      3
  • denon

    Αμιγές ευρωπαικό!! Αν κουβαλάει και την αξιοπιστία του απερχόμενου, τότε η καλύτερη value for money επιλογή για το κοινό. Υ.Γ: Τα 5 χρόνια εγγύησης νομίζω είναι το κερασάκι στην τούρτα.

      3