Το νέο Hyundai i20 βασίζεται σε νέο πάτωμα και αυτό αποτυπώνεται στην συμπεριφορά του στο δρόμο, η οποία είναι αναβαθμισμένη σε σχέση με το παρελθόν.
Οδική συμπεριφορά: Καλή ποιότητα κύλισης και ηχομόνωση
141.595 Επισκέψεις στο άρθρο (14/7/2015)
Το νέο Hyundai i20 βασίζεται σε νέο πάτωμα και αυτό αποτυπώνεται στην συμπεριφορά του στο δρόμο, η οποία είναι αναβαθμισμένη σε σχέση με το παρελθόν. Η ανάρτηση με γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω απορροφά τις ανωμαλίες του δρόμου και προσφέρει πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Υπό πίεση, τώρα, οι κλίσεις είναι περιορισμένες και γενικά το πάτημά του i20 στο δρόμο σε ικανοποιεί. Ωστόσο, θα θέλαμε καλύτερη αίσθηση από το τιμόνι. Αυτό είναι μεν γρήγορο (2,7 στροφές από άκρη σε άκρη) όμως αρκετά βαρύ ειδικά γύρω από την ευθεία. Από την άλλη, θα αρέσει σε κάποιους όταν ανεβαίνουν οι οδηγικοί ρυθμοί. Τέλος, καλή είναι η ηχομόνωση της καμπίνας και αυτό που ακούγεται περισσότερο μετά τα 140 είναι ο κινητήρας, παρά οι αεροδυναμικοί θόρυβοι.
Το νέο Hyundai i20 έχει αναβαθμιστεί αισθητά. Με νέα εμφάνιση, εσωτερικό και πλατφόρμα έχει γερές βάσεις.
Οδήγησα το 1.1 diezel στις 22/05/2015 σε έκθεση της Αττικής και δε συμφωνώ
περί της απόκρισης του δεξιού πεντάλ στο βύθισμα.Απεναντίας το βρήκα πολύ ροπάτο
και με αρκετά ευρωπα'ι'κό πάτημα όσον αφορά την οδηγική συμπεριφορά.
Συχαρητήρια για το site σας, ένα από τα πιο πλήρη στην κατηγορία του.
Αγόρασα τον Ιανουάριο του 2018 το I20 diesel. Το έχω κάνει ως τώρα 25.000 km. Δεν μπαίνουν πάντοτε κανονικαυ οι ταχύτητες, λες και σκαλωνει ή βρίσκει ο λεβιές στις αλλαγές. Πήγα στην αντιπροσωπεία και σχεδόν με έβγαλαν τρελο... Μου έλεγαν ότι δουλεύει μια χαρά και ότι αν μια με δύο φορές στις 10 σκαλωνει είναι στα πλαίσια του επιτρεπτού όπως τους έχει έρθει οδηγία για το συγκεκριμένο μοντέλο. Επίσης το πεντάλ του συμπλέκτη είναι πάρα πολύ σκληρό και νομίζω ότι θα μπορούσα με τα 14000€ που έδωσα να κάνω άλλη πολύ καλύτερη αγορά. Δεν το συνιστώ. Έχω οδηγήσει πάνω από 1 εκατομμύριο km ως τώρα με 3 αλλά διαφορετικά αυτοκίνητα από άλλες εταιρίες και τέτοια θέματα δεν είχα.
Νομίζω οτι μόνο το όνομα Huyndai εγγυάται αξιοπιστία και μακριά απο πονοκέφαλους απρόσμενων και ακριβών Service. Ιδανικό γι αυτούς που καταπίνουν τα χιλιόμετρα. 5 χρόνια εγγύηση χωρίς χλμ είναι κάτι. Θελει ζύγισμα σε σχέση με τα KIA με τα 7 χρόνια εγγύηση (με όριο όμως χλμ) Ενα ακόμη σχόλιο για τις φωτογραφίες του μοντέλου στη παρουσίαση: Τί άθλια ταλαιπωρημένη και βρώμικη τσάντα ήταν αυτή στο πορτμπαγαζ στην φώτο?
Αμιγές ευρωπαικό!! Αν κουβαλάει και την αξιοπιστία του απερχόμενου, τότε η καλύτερη value for money επιλογή για το κοινό.
Υ.Γ: Τα 5 χρόνια εγγύησης νομίζω είναι το κερασάκι στην τούρτα.
Οδήγησα το 1.1 diezel στις 22/05/2015 σε έκθεση της Αττικής και δε συμφωνώ περί της απόκρισης του δεξιού πεντάλ στο βύθισμα.Απεναντίας το βρήκα πολύ ροπάτο και με αρκετά ευρωπα'ι'κό πάτημα όσον αφορά την οδηγική συμπεριφορά. Συχαρητήρια για το site σας, ένα από τα πιο πλήρη στην κατηγορία του.
Ναι, 75 ιππους εχει(57Kw),αλλα και 180Nm ροπη...Η ροπη ''γενναει'' την ισχυ και οχι το αντιστροφο.
loukia δεν;
Αγόρασα τον Ιανουάριο του 2018 το I20 diesel. Το έχω κάνει ως τώρα 25.000 km. Δεν μπαίνουν πάντοτε κανονικαυ οι ταχύτητες, λες και σκαλωνει ή βρίσκει ο λεβιές στις αλλαγές. Πήγα στην αντιπροσωπεία και σχεδόν με έβγαλαν τρελο... Μου έλεγαν ότι δουλεύει μια χαρά και ότι αν μια με δύο φορές στις 10 σκαλωνει είναι στα πλαίσια του επιτρεπτού όπως τους έχει έρθει οδηγία για το συγκεκριμένο μοντέλο. Επίσης το πεντάλ του συμπλέκτη είναι πάρα πολύ σκληρό και νομίζω ότι θα μπορούσα με τα 14000€ που έδωσα να κάνω άλλη πολύ καλύτερη αγορά. Δεν το συνιστώ. Έχω οδηγήσει πάνω από 1 εκατομμύριο km ως τώρα με 3 αλλά διαφορετικά αυτοκίνητα από άλλες εταιρίες και τέτοια θέματα δεν είχα.
Νομίζω οτι μόνο το όνομα Huyndai εγγυάται αξιοπιστία και μακριά απο πονοκέφαλους απρόσμενων και ακριβών Service. Ιδανικό γι αυτούς που καταπίνουν τα χιλιόμετρα. 5 χρόνια εγγύηση χωρίς χλμ είναι κάτι. Θελει ζύγισμα σε σχέση με τα KIA με τα 7 χρόνια εγγύηση (με όριο όμως χλμ) Ενα ακόμη σχόλιο για τις φωτογραφίες του μοντέλου στη παρουσίαση: Τί άθλια ταλαιπωρημένη και βρώμικη τσάντα ήταν αυτή στο πορτμπαγαζ στην φώτο?
Αμιγές ευρωπαικό!! Αν κουβαλάει και την αξιοπιστία του απερχόμενου, τότε η καλύτερη value for money επιλογή για το κοινό. Υ.Γ: Τα 5 χρόνια εγγύησης νομίζω είναι το κερασάκι στην τούρτα.
Εχω το i20 diesel /2014 απολυτα ευχαριστημένος οικονομικο ανετο αξιόπιστο για τα χρηματα του value of money