
Ο κινητήρας και ο ηλεκτροκινητήρας κάνουν λιγότερη φασαρία γιατί επανασχεδιάστηκαν (π.χ. μεγαλύτερο turbo και λάδια 0W16) και είναι πιο μικροί σε όγκο.
Είναι 16% πιο οικονομικό, τώρα καίει 4,5 λτ./100 χλμ.
Αρπάζει πιο σβέλτα στο sport mode γιατί έχει +13 άλογα.
Είναι η 3η γενιά του υβριδικού συστήματος e-POWER της Nissan και εκτός από το Qashqai θα μπει και στο X-Trail.
Η υβριδική τεχνολογία e-POWER της Nissan υπάρχει εδώ και 10 χρόνια και σήμερα περνάει στην επόμενη, 3η κατά σειρά, φάση της ζωής της, έχοντας βελτιωμένα χαρακτηριστικά απόδοσης και φυσικά προηγμένη τεχνολογία που την διαφοροποιούν σημαντικά από την προηγούμενη γενιά . Η αρχή γίνεται με το Nissan Qashqai e-POWER που είναι διαθέσιμο στη χώρα μας, ενώ ως τεχνολογία θα «περάσει» και στο X-Trail, με το οποίο θα συνδυάζεται τόσο με τις 7θέσιες εκδόσεις όσο και με τετρακίνηση (e-FORCE) όπως δηλαδή και στο τωρινό X-Trail e-POWER.
Έχει νέο σύστημα «5 σε 1» και βελτιωμένα στοιχεία για να δουλεύει και πάλι σαν ηλεκτρικό
Η βασικότερη αλλαγή του 3ης γενιάς υβριδικού συστήματος e-POWER της Nissan και του Qashqai e-POWER απέναντι στο προηγούμενο, είναι πως όλο το υβριδικό του σύστημα είναι επανασχεδιασμένο από την αρχή, με όλα τα μέρη της τεχνολογίας του (κινητήρας, γεννήτρια, μετατροπέας, μειωτήρας και ο ενισχυτής τάσης), να βρίσκονται όλα ενσωματωμένα σε μια πιο μικρή και ελαφρύτερη κατά 28 κιλά μονάδα, δίπλα από τον βενζινοκινητήρα στο εμπρός μέρος.
Ο βενζινοκινητήρας είναι επίσης ολοκαίνουριος και είναι 3κύλινδρος με χωρητικότητα 1,5 λτ., ενώ έχει βελτιώσει την θερμοδυναμική του απόδοση και έχει τελειοποιήσει την καύση του με την τεχνολογία STARC που συνδυάζεται. Το τούρμπο έχει μεγαλώσει και δουλεύει 200 σ.α.λ. χαμηλότερα, ενώ κρίθηκε περιττή η τεχνολογία μεταβλητού λόγου συμπίεσης και αφαιρέθηκε.
Αυτό που δεν έχει αλλάξει είναι η αρχή λειτουργίας του υβριδικού συστήματος, οπότε και πάλι το Qashqai με το νέο σύστημα e-POWER δεν χρησιμοποιεί τον βενζινοκινητήρα για την κίνησή του αλλά τον ηλεκτροκινητήρα του συστήματος, ο οποίος έχει απόδοση στην sport επιλογή στους 205 ίππους και τροφοδοτείται από την ενέργεια της μπαταρίας των 2,1 kWh.
Ο βενζινοκινητήρας και πάλι έχει το ρόλο γεννήτριας της μπαταρίας, με το Qashqai e-POWER να είναι έτσι στην αίσθηση ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο αφού δεν έχει αλλαγές ταχυτήτων, είναι άμεσο και αθόρυβο στην πόλη, το οποίο ωστόσο «φορτίζει» με τον παραδοσιακό τρόπο, από την αντλία βενζίνης οποιουδήποτε βενζινάδικου.
Μείωσε κατά 16% την κατανάλωση και τα επίπεδα θορύβου και προσφέρει παραπάνω από 1.200 χλμ. αυτονομίας
Οι τεχνολογικές αλλαγές στο σύστημα e-POWER της Nissan, χαρίζουν στο Qashqai e-POWER έναν ακόμα πιο πολιτισμένο χαρακτήρα, αφού μέσω αυτών έχουν μειωθεί οι κραδασμοί του βενζινοκινητήρα και ο θόρυβος υπό φορτίο, ενώ η τεχνολογία STARC της Nissan έχει με τη σειρά της ωφελήσει το Qashqai με πιο ομαλή, αθόρυβη και πιο αποδοτική λειτουργία σε χαμηλές στροφές. Όντας πιο αποδοτικό, το νέο υβριδικό σύστημα της Nissan επιτυγχάνει ακόμα καλύτερη μέση τιμή κατανάλωσης για το Qashqai e-POWER, μειωμένη κατά 16% σε σχέση με το προηγούμενο και σταθεροποιημένη στα 4,5 λτ./100 χλμ., ενώ και οι εκπομπές CO₂ παρουσιάζονται χαμηλότεροι στα 102 γρ./χλμ..
Μεγαλύτερη είναι και η μέση αυτονομία που μπορεί να προσφέρει το Nissan Qashqai e-POWER, αφού σύμφωνα με τη Nissan και με γεμάτο ρεζερβουάρ, μπορεί να ξεπεράσει τα 1.200 χλμ.., ενώ τέλος έχουν μειωθεί οι εσωτερικές τριβές με χρήση λιπαντικού με χαμηλότερο ιξώδες (0W-16) κάτι που έχει αυξήσει τα διαστήματα service από τα 15.000 στα 20.000 χλμ..
Δεν αλλάζει εξωτερικά αλλά μέσα εξοπλίζεται πλέον με τη σουίτα ψυχαγωγίας της Google
Αισθητικά και μιλώντας για την εξωτερική εμφάνιση, το Qashqai e-POWER δεν διαφοροποιείται σημαντικά, ωστόσο δείχνει πιο σύγχρονο. Έχει ελαφρώς ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, νέες ζάντες 17 ιντσών, και πιο καλαίσθητα καλύμματα στους καθρέφτες. Σε σχέση με το προηγούμενο ωστόσο αισθητή είναι η αναβάθμιση του εσωτερικού και ο εκσυγχρονισμός της καμπίνας με την προσθήκη της σουίτας συστημάτων της Google (Google Integration), ενώ από την έκδοση N-Connecta και πάνω και μέσω του φινιρίσματος, το Qashqai προβάλλει έναν πιο premium χαρακτήρα.