
Έχει τις καλύτερες μετρήσεις ανάμεσα σε 22 μικρομεσαία μοντέλα βενζίνης.
Είναι No.1 και σε value for money, γιατί έχει καλό εξοπλισμό & είναι το φθηνότερο αυτόματο οικογενειακό αυτοκίνητο.
Μέσα στην πόλη πάει και αμιγώς ηλεκτρικά, δίνεις λίγο πάνω από 2.000 ευρώ/χρόνο σε καύσιμα.
Στο Top5 στον «αέρα» για τα πόδια των πίσω επιβατών (17,5 εκ.), ο πραγματικός χώρος αποσκευών είναι 373,6 λίτρα, χωράει 3 μεγάλες βαλίτσες, 1 καμπίνας αεροπλάνου & 1 σακ-βουαγιάζ.
Πόσο καλό είναι το Citroen C4 Hybrid 145 PS σε κατανάλωση, επιδόσεις, χώρους και τιμή;
Η ισχυρή mild hybrid έκδοση του Citroen C4 των 145 ίππων γίνεται ακόμη πιο προσιτή στις νέες ειδικές εξοπλιστικές εκδόσεις Plus Pack (22.900 ευρώ) και Plus Tech Pack (23.900 ευρώ). Κι από μετρήσεις, πόσο καλό είναι το μικρομεσαίο μοντέλο της γαλλικής μάρκας; Το AutoΤρίτη Test Center απαντά.
Έχει τις καλύτερες μετρήσεις & είναι το Νο.1 σε value for money ανάμεσα σε 22 μικρομεσαία μοντέλα βενζίνης
Σύμφωνα με το ranking -αξιολόγηση των μετρήσεών μας το Citroen C4 Hybrid 145 PS παίρνει διπλή πρωτιά. Καταρχάς, έχει τις καλύτερες συνδυαστικές επιδόσεις σε κατανάλωση, επιδόσεις, ασφάλειας και χώρους ανάμεσα σε 22 hatchback αυτοκίνητα βενζίνης στο Test Center μας. Έπειτα, συνυπολογίζοντας και την τιμή αγοράς του, το Citroen C4 αναδεικνύεται και ως το Νο.1 value for money επιλογή. Δηλαδή είναι το αυτοκίνητο που αξίζει περισσότερο λεφτά του με βάση τα χαρακτηριστικά και τις μετρήσεις.Είναι το φθηνότερο αυτόματο οικογενειακό αυτοκίνητο της αγοράς
Μάλιστα, αν βάλουμε στην εξίσωση και τα SUV της οικογενειακής κατηγορίας (C-SUV) το Citroen C4 Hybrid 145 PS κερδίζει την 1η θέση και σε μία ακόμη παράμετρο. Διότι είναι το φθηνότερο οικογενειακό αυτοκίνητο της αγοράς, με αυτόματο κιβώτιο (από 22.900 ευρώ).
Καλό εξοπλισμό με ηλεκτρικές ευκολίες & ανέσεις
Από εκεί και πέρα, καλός είναι και ο στάνταρ εξοπλισμός της έκδοσης Plus Pack, ως προς τις ηλεκτρικές ευκολίες και ανέσεις που περιλαμβάνει. Μεταξύ άλλων, βλέπουμε 6 αερόσακους, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, τεχνολογία υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση σημάτων ορίου ταχύτητας, έγχρωμη οθόνη οδηγού TFT 5 ιντσών, οθόνη αφής πολυμέσων 10 ιντσών με ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto, 3 θύρες USB, κάμερα οπισθοπορείας, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, προβολείς LED, αυτόματη λειτουργία προβολέων και υαλοκαθαριστήρων, δερμάτινο τιμόνι, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και οροφή Bi-Ton με μαύρη πέρλα.Μέσα στην πόλη πάει και αμιγώς ηλεκτρικά, δίνεις λίγο πάνω από 2.000 ευρώ/χρόνο σε καύσιμα
Κάτω από το καπό του Citroen C4 Hybrid 145 PS βρίσκουμε μια αναβαθμισμένη version του 1.200άρη τούρμπο PureTech, η οποία συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων ονομασίας e-DCS6. Πάνω σε αυτό έχει τοποθετηθεί ο ηλεκτροκινητήρας 29 ίππων και 55 Nm ροπής του υβριδικού συστήματος, ο οποίος μπορεί και να κινεί μόνος του (με ρεύμα) το C4 για μικρές αποστάσεις και σε ταχύτητες κάτω των 30 χλμ./ώρα, όπως και κατά τη διαδικασία του παρκαρίσματος.
Στην πράξη, αυτή η διευρυμένη ηλεκτρική κίνηση για το Citroen C4 Hybrid μειώνει σημαντικά την κατανάλωση, τόσο σε αστικές συνθήκες (6,5 λτ./100 χλμ.) όσο και στον αυτοκινητόδρομο (5,2 λτ./100 χλμ.). Κάπως έτσι, και το ετήσιο κόστος καυσίμου για το γαλλικό hatchback είναι περιορισμένο, γύρω στα 2.200 χλμ./χρόνο για κάποιον που κινείται σε ποσοστό 80/20% σε πόλη/ταξίδι κάνοντας 20.000 χλμ..
Κορυφαία άνεση χάρη στην special ανάρτηση Advanced Comfort της Citroen, Νο.1 σε θόρυβο στα 120 χλμ./ώρα
Ο παραπάνω έντονα εξηλεκτρισμένος χαρακτήρας του Citroen C4 Hybrid λειτουργεί αγχολυτικά στο κομμάτι της οδήγησης. Μάλιστα, με αρωγό το στήσιμο της ανάρτησής του δημιουργείται ένα πολύ άνετο προφίλ για το 3ης γενιάς hatchback των Γάλλων. Αυτό μεταφράζεται σε κορυφαία ηχομόνωση (το πιο ήσυχο της κατηγορίας στον εξωτερικό θόρυβο στα 120 χλμ./ώρα με 66,6 dB).
Εδώ πρέπει να αναφερθούμε στην ανάρτηση Citroën Advanced Comfort, η οποία χρησιμοποιεί υδραυλικά στοπ προοδευτικής απόσβεσης (Progressive Hydraulic Cushions). Αυτά στην απορροφούν πλήρως τις ανωμαλίες του δρόμου και προσφέρουν την αίσθηση ότι το αυτοκίνητο «γλιστρά» πάνω στην άσφαλτο, εξασφαλίζοντας πολύ υψηλά επίπεδα άνεσης, ειδικά αν συνδυάζονται με τα καθίσματα τεχνολογίας Advanced Comfort με το παχύ αφρώδες υλικό 15 χλστ., την εργονομική σχεδίαση και τη δυνατότητα ρύθμισης οσφυϊκής υποστήριξης.
Μάρκα/Μοντέλο | Citroen C4 |
---|---|
Έκδοση εξοπλισμού | Plus Pack |
Έκδοση μοντέλου | Hybrid Automatic 145 PS |
Είδος Κινητήρα | Mild hybrid |
Κυβικά (κ.εκ.) | 1.199 |
Ιπποδύναμη | 145 PS |
Ροπή | 230 Nm |
Κιβώτιο | Automatic (e-DCS6) |
Δυνατά σημεία | |
Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 8,4 |
Προσπέρασμα 60-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 4,4 |
Προσπέρασμα 80-120 χλμ./ώρα (δλ.) | 5,5 |
Πραγματική Κατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ.) | 5,2 |
Θόρυβος στα 100 (db) | 64 |
Θόρυβος στα 120 (db) | 66,6 |
Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά) | 17,5 |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 36,9 |
Κλιματισμός | Αυτόματος 2-ζωνικός |
Οθόνη infotainment | 10 ιντσών με ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto |
Υποβοήθηση παρκαρίσματος | Κάμερα όπισθεν και πίσω αισθητήρες |
Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες | ΝΑΙ |
Αυτόματη λειτουργία υαλοκαθαριστήρων (αισθητήρας βροχής) | ΝΑΙ |
Προβολείς | LED |
Ζάντες Αλουμινίου | ΝΑΙ (17 ιντσών) |
Τιμή (ευρώ) | 22.900 |
Σημαντικές ισοπαλίες | |
Πραγματική Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 6,5 |
Πραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 7 |
Χώρος για το κεφάλι πίσω (εκατοστά) | 4,5 |
Πλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,36 |
Εργοστασιακή χωρητικότητα πορτ-μπαγκάζ (λίτρα) | 380 |
Εγγύηση | 5 χρόνια ή 60.000 χλμ.. |
Σελίδα 2 | Οι αναλυτικές μετρήσεις του Citroen C4 σύμφωνα με το AutoΤρίτη Test Center |
Σελίδα 3 | Δες όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Citroen C4 |