.jpg)
Πρεμιέρα στο Japan Mobility Show.
Διαφανείς πόρτες με τις πίσω να ανοίγουν σε αντίθετη φορά.
Plug-in υβριδικό σύστημα με τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ και θερμικό κινητήρα.
Εξαθέσια καμπίνα με διάταξη 2+2+2 και οθόνες σε ταμπλό και τιμόνι.
Πρεμιέρα στο Japan Mobility Show
Η Mitsubishi είναι μία από τις μάρκες που συμμετέχουν στο Japan Mobility Show, το οποίο και χρησιμοποίησε για να αποκαλύψει το νέο της πρωτότυπο με την ονομασία «Elevance». Η ιαπωνική μάρκα μας είχε δώσει μία πολύ μικρή γεύση αυτού πριν από κάποιες ημέρες, ωστόσο πλέον διαθέτουμε πλήρη εικόνα του νέου SUV που έρχεται εξοπλισμένο με τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ μαζί με κινητήρα βενζίνης!
Διαφανείς πόρτες με τις πίσω να ανοίγουν σε αντίθετη φορά
Το νέο Mitsubishi Elevance στο μπροστινό μέρος υιοθετεί κλειστή μάσκα και λεπτούς LED προβολείς, τόσο για τα φώτα ημέρας, όσο και για τους βασικούς προβολείς. Πιο ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά συναντούμε προς τα πίσω, όπως για παράδειγμα στο πλάι, όπου η τετραγωνισμένη σχεδίαση συνδυάζεται με διαφανείς πόρτες, με τις πίσω να ανοίγουν σε αντίθετη από τη συνηθισμένη φορά. Το πίσω μέρος δεν κρύβει κάποια έκπληξη έχοντας ως highlights τα εντυπωσιακά LED φώτα, το φωτιζόμενο λογότυπο και την αεροτομή στο τέλος της οροφής.
Plug-in υβριδικό σύστημα με τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ και θερμικό κινητήρα
Το πιο ενδιαφέρον στοιχείο του Mitsubishi Elevance είναι το σύνθετο Plug-in υβριδικό σύστημα με το οποίο εξοπλίζεται. Το πρωτότυπο διαθέτει τέσσερις ηλεκτροκινητήρες και έναν βενζινοκινητήρα. Διαθέτει δύο κινητήρες ενσωματωμένους στους τροχούς μπροστά και το σύστημα Active Yaw Control (AYC) με δύο ηλεκτρικά μοτέρ στον πίσω άξονα. Ο άγνωστος κινητήρας περιγράφεται ως ένας «υψηλής απόδοσης» κινητήρας εσωτερικής καύσης, ικανός να λειτουργεί με καύσιμο ουδέτερο ως προς τις εκπομπές άνθρακα. Σε ότι αφορά την μπαταρία, η μάρκα αρκείται στο να πει ότι είναι απλώς μεγάλη.
Εξαθέσια καμπίνα με διάταξη 2+2+2 και οθόνες σε ταμπλό και τιμόνι
Στο εσωτερικό, το Mitsubishi Elevance προσφέρει τρεις σειρές καθισμάτων, αλλά φιλοξενεί μόνο έξι επιβάτες σε διάταξη 2+2+2, με περιστρεφόμενα μπροστινά καθίσματα. Όπως η πλειοψηφία των σημερινών αυτοκινήτων έτσι και αυτό εξοπλίζεται με οθόνες, οι οποίες μπορούν να φτάσουν ακόμα και τις τρεις σε αριθμό, όλες τοποθετημένες στο ταμπλό. Υπάρχει επίσης μια οθόνη ενσωματωμένη στο οκτάγωνο τιμόνι, που πλαισιώνεται από φυσικά πλήκτρα και δύο κάθετα κουμπιά πίσω από αυτήν. Από κει και πέρα, τα χειριστήρια του κλιματισμού εδρεύουν σε μία λεπτή οριζόντια γραμμή στο ταμπλό και ένας περιστροφικός επιλογέας ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα επιτρέπει στον οδηγό να εναλλάσσει μεταξύ των λειτουργιών οδήγησης.
Η Mitsubishi δεν επιβεβαίωσε ούτε αλλά ούτε και διέψευσε πως σχεδιάζει να λανσάρει ένα μοντέλο παραγωγής βασισμένο στο Elevance, κάτι που μένει να φανεί.
