• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
5 φωτογραφίες »

Το νέο e-Bully λοιπόν εγκαταλείπει τον 4κύλινδρο κινητήρα των 44 ίππων που είχε αρχικά και στη θέση του βάζει ένα ηλεκτρικό μοτέρ που προσφέρει 83 ίππους.

Το VW e-Bully είναι το σύγχρονο Τ1

2.203 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/3/2020
 

Το VW e-Bully έκανε πρεμιέρα διατηρώντας τον παλιό παραδοσιακό σχεδιασμό, αλλά όντας πιο σύγχρονο από ποτέ.

Στα τέλη του Φεβρουαρίου σας είχαμε παρουσιάσει ένα ηλεκτρικό bully που δημιουργήθηκε από το τμήμα επαγγελματικών οχημάτων της Volkswagen παίρνοντας ως βάση ένα λεωφορείο Samba (bus) του 1966 (μία από τις εκδόσεις του Τ1), το οποίο έλαβε πολλά σύγχρονα χαρακτηριστικά και το όνομα e-Bulli.
 
Σήμερα η γερμανική μάρκα προχώρησε στην επίσημη παρουσίαση του οχήματος, το οποίο συνδυάζει τον ρετρό σχεδιασμό με το πλέον σύγχρονο σύστημα κίνησης, αυτό μέσω του ηλεκτρισμού. Πριν δούμε το μοντέλο σημαντικό είναι να αναφερθεί πως η eClassics που συνεργάστηκε με τη VW για τη δημιουργία του μοντέλου, σχεδιάζει να προσφέρει παρόμοιες μετατροπές και σε άλλα T1 τα οποία θα υιοθετήσουν το στυλ του νέου e-Bulli.
 
Το νέο e-Bully λοιπόν εγκαταλείπει τον 4κύλινδρο κινητήρα των 44 ίππων που είχε αρχικά και στη θέση του βάζει ένα ηλεκτρικό μοτέρ που προσφέρει 83 ίππους. Η μέγιστη ροπή της ηλεκτρικής μονάδας κίνησης είναι στα 212 Nm, περισσότερο από το διπλάσιο της ροπής του αρχικού κινητήρα που έφτανε τα 102 Nm. Η μέγιστη ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 130 χλμ./ώρα και αυτή υψηλότερη από την αρχική του βενζικοκινητήρα που άγγιζε τα 105 χλμ./ώρα.
 
Ο ηλεκτρικός κινητήρας συνδέεται με ένα κιβώτιο ταχυτήτων μίας σχέσης, συνδεδεμένο με ένα επιλογέα ταχυτήτων τοποθετημένο μεταξύ των εμπρός καθισμάτων. Το αυτόματο κιβώτιο έχει πέντε επιλογές (P, R, N, D, B) με το «B» να επιτρέπει στον οδηγό να αλλάζει τον βαθμό ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση.
 
Αμφότερος ο κινητήρας και το κιβώτιο είναι τοποθετημένα στο πίσω μέρος του VW e-Bulli ενώ στον πίσω άξονα κατευθύνεται και η ισχύς. Μια μπαταρία ιόντων λιθίου 45 kWh που στεγάζεται κεντρικά στο πάτωμα του οχήματος προσφέρει αυτονομία οδήγησης άνω των 200 χιλιομέτρων και μπορεί να φορτίσει έως το 80% σε 40 λεπτά χρησιμοποιώντας γρήγορη φόρτιση με ισχύ 50 kW.
 
Ένα άλλο σημείο του VW e-Bulli που έχει υποστεί τροποποιήσεις για να προσφέρει μια πιο σύγχρονη οδηγική εμπειρία είναι το σύστημα ανάρτησης. Οι μηχανικοί την επανασχεδίασαν χρησιμοποιώντας εμπρόσθιους και οπίσθιους άξονες πολλαπλών συνδέσμων με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, ενώ καινούργιο είναι και το σύστημα διεύθυνσης, όπως και τα τέσσερα αεριζόμενα δισκόφρενα για το σύστημα πέδησης.
 
Στο εξωτερικό το e-Bulli  εκτός από το πορτοκαλί χρώμα έχει ενημερωθεί και με LED φωτιστικά σώματα, ενώ στο εσωτερικό διατηρείται σε μεγάλο βαθμός ο παραδοσιακός σχεδιασμός, όμως παρόντα είναι ένα νέο ταχύμετρο, το κουμπί start/stop, ένα τάμπλετ πάνω από τον κεντρικό καθρέπτη και ένα ραδιόφωνο σε ρετρό στιλ αλλά εξοπλισμένο με σύγχρονη τεχνολογία.  
 
Μία τέτοια μετατροπή για όποιον επιθυμεί θα κοστίσει 64.900 ευρώ, ενώ εκτός από το Τ1, παρόμοιες εργασίες μπορούν να γίνουν για τα Τ2 και Τ3.
 

Tags: VOLKSWAGEN
 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια