Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή BYD Seal U Plug-in | Κάνει 110+ χλμ. ηλεκτρικά, καίει και (λίγη) βενζίνη

(4/11/2025)
Δοκιμή BYD Seal U Plug-in | Κάνει 110+ χλμ. ηλεκτρικά, καίει και (λίγη) βενζίνη
2 Φωτογραφίες »

H BYD εκτός από ηλεκτρικά έχει και ένα υβριδικό πρίζας, τo Seal U που είναι οικογενειακό SUV.
Μάλιστα βγαίνει σε 2 εκδόσεις με διαφορετική μπαταρία (μικρή και μεγάλη της δοκιμής).
Έχει ταχυφόρτιση, αλλά είναι σαν να μην έχει (ισχύς μόλις 18 kW).
Με 37.990 ευρώ είναι από τα πιο Value for Money της κατηγορίας.

autotriti team

H BYD εκτός από ηλεκτρικά έχει και ένα υβριδικό πρίζας, τo Seal U που είναι οικογενειακό SUV

Μπορεί η BYD να έχει γίνει ευρέως γνωστή για τα αμιγώς ηλεκτρικά της μοντέλα, στη γκάμα της όμως έχει και το μεσαίο SUV Seal U, το οποίο έχει υβριδικό σύστημα που φορτίζει από την πρίζα. Αρχικά είχαμε δοκιμάσει την τετρακίνητη έκδοση Design των 324 ίππων, η οποία παραδόξως έχει μια σχετικά μικρή μπαταρία 18,3 kWh. Σήμερα δοκιμάζουμε την προσθιοκίνητη έκδοση, που στην έκδοση Comfort διαθέτει μπαταρία 26,6 kWh (στην έκδοση Boost έχει τη μικρή μπαταρία).

Μάλιστα βγαίνει σε δύο εκδόσεις μπαταρίας (μικρή και μεγάλη της δοκιμής)

Η μεγαλύτερη χωρητικότητα της μπαταρίας στο μοντέλο δοκιμής (26,6 kWh αντί 18,3 κWh της κανονικής) δίνει την ευκαιρία για μια μεγάλη ηλεκτρική αυτονομία για τα δεδομένα των plug-in. Η BYD υπόσχεται 125 χλμ. σε μικτές συνθήκες, οι μετρήσεις μας έδειξαν 110 πραγματικά χλμ., που σε αστικές συνθήκες μπορούν να ξεπεράσουν τα 130+ χλμ.. Ακόμα όμως και χωρίς τη δυνατότητα ηλεκτροκίνησης, το BYD Seal U, όπως όλα τα plug-in «δουλεύει» σαν αυτοφορτιζόμενο υβριδικό. Σε συνδυασμό με τις ήπιες ρυθμίσεις του βενζινοκινητήρα, η μέση κατανάλωση βενζίνης είναι στα 5,5 λτ./100 χλμ..


Σε συνδυασμό με τον αισθητό αεροδυναμικό θόρυβο πάνω από τα 120 χλμ./ώρα χλμ./ώρα τα ντεσιμπέλ που κατέγραψε το ηλεκτρονικό μας όργανο είναι αισθητά (72,1/74,1 db στα 120/140 χλμ./ώρα).
2 Φωτογραφίες »

Σε συνδυασμό με τον αισθητό αεροδυναμικό θόρυβο πάνω από τα 120 χλμ./ώρα χλμ./ώρα τα ντεσιμπέλ που κατέγραψε το ηλεκτρονικό μας όργανο είναι αισθητά (72,1/74,1 db στα 120/140 χλμ./ώρα).

Έχει ταχυφόρτιση, αλλά είναι σα να μην έχει (ισχύς μόλις 18 kW)

H ταχυφόρτιση DC δεν είναι συνηθισμένο χαρακτηριστικό για τα υβριδικά πρίζας (plug-in), με το BYD Seal U DM-i να είναι από τα λίγα μοντέλα με αυτή τη δυνατότητα. Ωστόσο, η υποδοχή είναι μόλις στα 18 kW, οπότε η φόρτιση (30-80%) της LFP, in-house εξελιγμένης και κατασκευασμένης, Blade Battery γίνεται σε 55 λεπτά (ο ανταγωνισμός είναι στα 50-65 kW). Ευπρόσδεκτη επίσης είναι η υποδοχή κανονικής φόρτισης AC στα 11 kW (15-100% σε 3 ώρες και 12 λεπτά).

Με 37.990 ευρώ είναι από τα πιο Value for Money της κατηγορίας

Πέρα από την μεγάλη ηλεκτρική αυτονομία, βασικό πλεονέκτημα του BYD Seal U με το plug-in υβριδικό σύστημα είναι η τιμή. Με 37.990 ευρώ είναι ένα από τα πιο προσιτά μεσαία SUV με υβριδικό σύστημα πρίζας. Παράλληλα ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι υπερπλήρης προσφέροντας στάνταρ μέχρι τα κλιματιζόμενα μπροστινά καθίσματα, το ηχοσύστημα Infinity με 10 ηχεία, τη μεγάλη περιστρεφόμενη οθόνη αφής 15,6 ιντσών, τις vegan δερμάτινες επενδύσεις, το Head Up Display, τις ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών και τη γυάλινη πανοραμική οροφή.
 
Παρακάτω θα βρεις την αναλυτική δοκιμή του δικίνητου BYD Seal U DM-i με τη μπαταρία των 26,6 kWh.

Σελίδα 2Εμφανιση, εξοπλισμός, τιμή
Σελίδα 3Κινητήρας-Κατανάλωση: Με καλές επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση και μεγάλη ηλεκτρική αυτονομία
Σελίδα 4Εσωτερικό-Χώροι: Πάντα ποιοτικό και άνετο σαλόνι, κέρδισε λίγα λίτρα το πορτ-μπαγκάζ
Σελίδα 5Στο δρόμο: Στοχεύει στην άνεση
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά