ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το νέο Hyundai Ioniq 6 N έχει ήχο που θα λατρέψεις

 Σχολιάστε 
1.213 Επισκέψεις στο άρθρο (3/7/2025)
Το νέο Hyundai Ioniq 6 N έχει ήχο που θα λατρέψεις

Πρεμιέρα στις 10 Ιουλίου.
Teaser βίντεο δίνει εικόνα αλλά και ήχο του νέου ηλεκτρικού.
Με αναβαθμισμένα συστήματα και νέα γεωμετρία ανάρτησης.
Με δύο ηλεκτρικά μοτέρ και ισχύ κοντά στους 650 ίππους.

autotriti team

Πρεμιέρα στις 10 Ιουλίου

Η Hyundai ανακοίνωσε πως τα επίσημα αποκαλυπτήρια του νέου Ioniq 6 Ν θα πραγματοποιηθούν στις 10 Ιουλίου (14:30 ώρα Ελλάδας). Στο πλαίσιο αυτό η κορεατική μάρκα έδωσε στη δημοσιότητα ένα εντυπωσιακό teaser βίντεο, με το οποίο μας βάζει στο κλίμα ενόψει της επίσημης πρεμιέρας του «καυτού» ηλεκτρικού, η οποία θα πραγματοποιηθεί την πρώτη ημέρα του Goodwood Festival Of Speed.

Teaser βίντεο δίνει εικόνα αλλά και ήχο του νέου ηλεκτρικού

Από το νέο βίντεο της Hyundai βλέπουμε πως το Ioniq 6 N διατηρεί τη διάταξη των διαιρούμενων προβολέων και τους σπορ προφυλακτήρες από το ανανεωμένο μοντέλο N Line, ωστόσο διαθέτει μερικές βασικές λεπτομέρειες που το διαχωρίζουν. Στο πίσω μέρος, διαθέτει μία μεγάλη αεροτομή, που σε συνδυασμό με την ενσωματωμένη μικρότερη αεροτομή ακριβώς από κάτω δίνει μια ακραία σπορ εμφάνιση στο μοντέλο. Από κει και πέρα, άλλα χαρακτηριστικά που διαχωρίζουν το Ioniq 6 Ν από τα αυτοκίνητα των χαμηλότερων εκδόσεων είναι τα φουσκωμένα φτερά, το φαρδύτερο στήσιμο και οι μεγαλύτερες ζάντες.
 

Με αναβαθμισμένα συστήματα και νέα γεωμετρία ανάρτησης

Ενώ το Ioniq 6 N βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το Ioniq 5 N, η Hyundai έχει εισαγάγει αρκετές αναβαθμίσεις. Μεταξύ άλλων οι μάρκα κάνει λόγο για πλήρως ανασχεδιασμένη γεωμετρία ανάρτησης και νέα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ. Από κει και πέρα θα υπάρχουν ενημερωμένες εκδόσεις των συστημάτων N e-Shift και N Active Sound+ της Hyundai, τα οποία είναι πλέον διαθέσιμα σε όλα τα drive modes.

Αυτές οι βελτιώσεις έχουν σχεδιαστεί για να αναπαράγουν την αίσθηση και τον ήχο ενός παραδοσιακού αυτοκινήτου υψηλών επιδόσεων, ενώ το ίδιο ισχύει και για τις προσομοιωμένες αλλαγές ταχυτήτων. Το εικονικό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη χρησιμοποιεί μια ρύθμιση κοντής σχέσης συνοδευόμενη από το σύστημα «N Ambient Shift Light» που δείχνει στον οδηγό πότε πρέπει να αλλάξει ταχύτητα. Η Hyundai λέει πως βελτιωμένο είναι και το N Drift Optimiser, που εισάγει ένα ευρύτερο φάσμα ρυθμίσεων για να βοηθήσει τους οδηγούς να βελτιώσουν τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου με βάση το δικό τους επίπεδο δεξιοτήτων στο drift. Η Hyundai σημειώνει ότι αυτό το σύστημα έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τη χρήση στην πίστα.

Με δύο ηλεκτρικά μοτέρ και ισχύ κοντά στους 650 ίππους

Μέχρι αυτή τη στιγμή η Hyundai δεν έχει πει το παραμικρό για το σύστημα κίνησης του Ioniq 6 Ν. Θεωρείται όμως βέβαιο πως το Ioniq 6 Ν θα εξοπλιστεί με δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα σε κάθε άξονα, τα οποία θα του προσφέρουν συνδυαστικά περίπου 650 άλογα, 740 Nm ροπής και τετρακίνηση. Η μπαταρία που θα το εξοπλίζει θα είναι κατά πάσα πιθανότητα αυτή των 84 kWh, με την αυτονομία του να ορίζεται πάνω από τα 520 χιλιόμετρα.    

test center
Cupra