ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

H γκάμα του KGM Korando. Σε 8 εκδόσεις από 25.490 έως 31.490 ευρώ.

 Σχολιάστε 
1.607 Επισκέψεις στο άρθρο (30/6/2025)
H γκάμα του KGM Korando. Σε 8 εκδόσεις από 25.490 έως 31.490 ευρώ.
2 Φωτογραφίες »

Βγαίνει μόνο σε βενζίνη με 163 ίππους, με τιμή από 25.490 ευρώ.
Διαθέσιμο και με αυτόματο κιβώτιο με 2 χιλιάρικα παραπάνω.
Πηγαίνει άνετα off-road με το σύστημα τετρακίνησης από 28.490 ευρώ.
Είναι γεμάτο με εξοπλισμό από την βασική έκδοση Urban (έχει κάμερα, cruise control, 2 οθόνες κ.α.).

autotriti team

Οι τιμές του ξεκινούν από 25.490 ευρώ για το χειροκίνητο

Το Korando τοποθετείται ανάμεσα στο Tivoli και στο Torres και με μήκος 4,45 μέτρα, αποτελεί ουσιαστικά τον εκπρόσωπο της KGM στην κατηγορία των οικογενειακών SUV. Το Korando προσφέρεται στην Ελλάδα εδώ και λίγο καιρό μέσω της Νικ. Ι. Θεοχαράκης, τον -εδώ και δεκαετίες- επίσημο εισαγωγέα των Nissan και όπως και όλα τα υπόλοιπα μοντέλα της διατίθεται με εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών. Πάμε να αναλύσουμε όλες τις εκδόσεις με τις οποίες προσφέρεται στην Ελλάδα το Korando.

Όλες οι επιλογές για το KGM Korando βασίζονται στον κινητήρα των 1,5 λίτρων με τους 163 ίππους (προσφέρεται και στα Tivoli και Torres), o οποίος όταν συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο κοστίζει 25.490 ευρώ στην εισαγωγική έκδοση Urban και 27.490 ευρώ στην Urban Plus, αποτελεί μια από τις πιο προσιτές προτάσεις στην κατηγορίας και παράλληλα είναι από τα λίγα οικογενειακά SUV με τόσο υψηλή ιπποδύναμη, χωρίς παράλληλα να συνδυάζεται με κάποια μορφή εξηλεκτρισμού. Όπως διαπιστώσαμε στην δοκιμή του, οι επιδόσεις από στάση είναι αξιοπρεπείς για τον χαρακτήρα του μοντέλου, με τα 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνονται σε 10 δλ., ενώ σε ρεπρίζ το 60-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 9,3 δλ. με 4η και 13 δλ. με 5η, ενώ η αντίστοιχη μέτρηση 80-120 χλμ./ώρα θέλει 13 δλ. και 17,5 δλ.. Η απουσία κάποιου ηλεκτρικού συστήματος δεν βοηθάει στο να κρατηθεί η κατανάλωση χαμηλά, με τη μέση τιμή κατανάλωσης στο Korando να είναι στα 10 λτ./100 χλμ..

Βγαίνει και αυτόματο με τιμή από 27.490 ευρώ

To Κorando, εκτός από χειροκίνητο, βγαίνει και με αυτόματη μετάδοση 6 σχέσεων με μετατροπέα ροπής της Aisin που συνδυάζεται με τρία modes οδήγησης (Normal, Sport, Winter) που βελτιστοποιούν την κατανομή της πρόσφυσης και το πρόγραμμα αλλαγών ταχυτήτων ώστε να ταιριάζουν στις προτιμήσεις του οδηγού και τις οδικές συνθήκες. Σε σχέση με το χειροκίνητο δικίνητο Korando, η KGM ανακοινώνει πως το αυτόματο Korando έχει περισσότερες εκπομπές ρύπων (184 αντί 179 γραμ.C02), μικρότερη τελική ταχύτητα (189 αντί 191 χλμ./ώρα) και υψηλότερη κατανάλωση καυσίμου. Σε ό,τι αγορά τις τιμές, αυτές ξεκινούν από 27.490 ευρώ για την Urban και από 29.490 για την Urban Plus.

Το τετρακίνητο πηγαίνει εύκολα off-road χάρη στις καλές γωνίες και τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος

Τα περισσότερα SUV της αγοράς μπορεί να έχουν αρκετή απόσταση από το έδαφος αλλά δεν είναι διαθέσιμα με σύστημα τετρακίνησης. Αυτό δεν συμβαίνει στην περίπτωση του Korando, το οποίο προσεγγίζει την κατηγορία των SUV με τον παραδοσιακό τρόπο, δηλαδή είναι εστιασμένο και για εκτός δρόμου οδήγηση. Σε αυτό βοηθάει το σύστημα τετρακίνησης που προσφέρει δυνατότητα κλειδώματος του ποσοστού της ροπής του κάθε άξονα, κάτι που σε συνάρτηση με τις καλές γωνίες του αμαξώματος (18ο γωνία προσέγγισης, 15,9ο γωνία ράμπας, 24,5ο γωνία φυγής) και τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος, επιτρέπουν στο Korando να πάει εκεί όπου ελάχιστα SUV της κατηγορίας του μπορούν. Οι τιμές του τετρακίνητου Korando ξεκινούν από 28.490 ευρώ στην Urban και από 30.490 ευρώ στην Urban Plus.

Είναι το πιο προσιτό τετρακίνητο αυτόματο οικογενειακό SUV

Με κόστος αγοράς που ξεκινάει από τα 30.490 ευρώ στην Urban, το Korando είναι το πιο φθηνό SUV που μπορεί να αγοράσει όποιος θέλει να αποκτήσει ένα τετρακίνητο SUV με αυτόματο κιβώτιο. Όπως και το χειροκίνητο, το αυτόματο έχει μεγάλες ικανότητες εκτός δρόμου και τα πηγαίνει καλύτερα από πολλά ανταγωνιστικά μοντέλα. Στην άσφαλτο, είδαμε ότι το Korando κινείται ευχάριστα και δεν θα ενοχλήσει σχεδόν ποτέ με την απόσβεση της ανάρτησης, ενώ είναι αρκετά σταθερό στον ανοιχτό δρόμο και σε αυξημένες ταχύτητες, ικανοποιώντας τους επιβάτες του σε πολύωρες μετακινήσεις και μέσω της ποιότητας κύλισης που παρέχει. 

Όσον αφορά τις επιδόσεις του, το 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 12,4 δλ. ενώ η κατανάλωση είναι τσιμπημένη, καθώς ο οδηγός δύσκολα θα δει καλύτερες τιμές από 10,4 λίτρα σε πραγματικές συνθήκες, αφού τόσο στην πόλη όσο και στο ταξίδι επηρεάζεται από τα μεγάλα ελαστικά, το βάρος των 1.615 κιλών του, την αεροδυναμική του απόδοση και το σύστημα τετρακίνησης.

Σελίδα 2Χώροι, εξοπλισμός & after sales
ford
ford
4green