Κινητήρες: Full υβριδικό που «καίει» 4,3 λτ./100 (σύμφωνα με την Lexus)
Σύμφωνα με την Lexus το 0-100 ολοκληρώνεται σε 9,5 δλ. και οι εκπομπές ρύπων είναι κάτω από 120 γρ. CO2/χλμ. σε όλες τις εκδόσεις.
Οι μεγαλύτερες διαφορές του Lexus LBX σε σχέση με τους premium ανταγωνιστές του αφορούν τα κινητήρια σύνολά τους. Αξιοποιώντας την τεχνογνωσία της «μαμάς» Toyota, το νέο Lexus LBX λανσάρεται αποκλειστικά με αυτοφορτιζόμενη υβριδική τεχνολογία, ως το μόνο premium μικρό SUV με το συγκεκριμένο τύπο κίνησης. Ουσιαστικά μιλάμε για τη νέα γενιά του υβριδικού συστήματος της Toyota, στο οποίο ένας 3κύλινδρος 1.500άρης κινητήρας συνδυάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα. Η συνδυαστική απόδοση του συστήματος είναι στα 136 άλογα και τα 185 Nm ροπής, με την Lexus να κάνει λόγο για κατανάλωση μικρότερη των 4,5 λτ./100 χλμ..
Πιστό στο diesel παραμένει το DS3, που λανσάρεται με τον 1,5 BlueHDi πετρελαιοκινητήρα των 130 ίππων.
Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του Lexus LBX σε σχέση με τους αντιπάλους του είναι η δυνατότητα 4κίνησης στις ανώτερες εκδόσεις. Το μυστικό κρύβεται στην παρουσία ενός extra ηλεκτροκινητήρα 6 ίππων και 52 Nm ροπής. Σε νορμάλ οδήγηση το Lexus LBX κινείται ως προσθιοκίνητο. Όταν όμως υπάρχουν συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης (εκκίνηση στο χιόνι ή ανάβαση σε σαθρό έδαφος), τότε εμπλέκεται η τετρακίνηση και η ελκτική πρόσφυση φυσικά απογειώνεται στοιχείο που παρέχει πρόσθετη ευστάθεια.
Τα υπόλοιπα premium SUVάκια της αγοράς έχουν διαφορετικά μηχανικά σύνολο. Το Audi Q2, για παράδειγμα, είναι αποκλειστικά βενζινοκίνητο, την ώρα που η Alfa Romeo Tonale έχει περισσότερο εξηλεκτρισμένο προφίλ. Το ιταλικό SUVάκι έχει γκάμα με δύο αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις (156 και 240 ίππων), ενώ υπάρχουν και η εισαγωγική ήπια υβριδική με 136 άλογα, η οποία θα προσφέρεται και σε τετρακίνητη «μορφή» (Q4). Τέλος, το DS3 είναι πιστό diesel με τον 1.500άρη BlueHDi των 130 ίππων, βενζινοκίνητα σύνολα αλλά και αμιγώς ηλεκτρική επιλογή E-Tense.
Σελίδα 1 | Το νέο Lexus LBX κόντρα στον ανταγωνισμό: Ποιους αντιπάλους θα βρει; |
Σελίδα 2 | Σχεδίαση: Compact αλλά επιβλητικό το LBX, περισσότερο σπορ λογική σε Q2 & Junior |
Σελίδα 3 | Εσωτερικό: Έχει τον μεγαλύτερο πίνακα οργάνων στην ιστορία της Lexus, όσο ακριβώς και στο Audi Q2 (12,3 ίντσες) |
Σελίδα 4 | Κινητήρες: Full υβριδικό που «καίει» 4,3 λτ./100 (σύμφωνα με την Lexus) |